Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیگر سریال «بچه محل» گفت: نکات و پروتکل‌های بهداشتی در پشت صحنه اکثریت آثار تولیدی سینما و تلویزیون به درستی رعایت نمی‌شود، به نظر من نقطه ضعف ما همین بی مبالاتی‌های بهداشتی است که باعث از دست دادن هنرمندان عزیزمان شده است.

رامین ناصرنصیر در گفت‌وگو با خبرگزاری میزان، پیرامون درگذشت «کریم اکبری مبارکه» به دلیل ابتلا به بیماری کرونا سر فیلمبرداری پروژه تلویزیونی «جشن سربرون» گفت: واقعیت امر من نزدیک به دو ماه پیش کارم در پروژه «جشن سربرون» به اتمام رسید، اما مطلع شدم که بعد از ابتلای «لاله اسکندری» به بیماری کرونا، کریم اکبری مبارکه عزیز نیز به این بیماری مبتلا شد و پس از آن درگذشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اتفاقی که به شدت مرا متاثر و غمگین کرد. 

وی در همین راستا ادامه داد: بدون شک از دست دادن عزیزان برای همه سخت است اما در قبال این اتفاقات باید بگویم که حرفه بازیگری هم مستثنا از سایر حرفه‌ها نیست و در این حرفه هم خطرات فعالیت در دوران کرونا وجود دارد و ممکن است هر لحظه یک بازیگر مبتلا به این بیماری شود، از نظر من با تعطیلی تولیدات آثار سینما و تلویزیون چیزی درست نمی شود، اگر قرار است قرنطینه رخ دهد باید برای همه مشاغل اتفاق بیفتد و تنها معطوف به یک شاخه و شغل خاص نشود. 

بیشتر بخوانید: برای مشاهده آخرین گفت‌وگوی رامین ناصرنصیر اینجا کلیک کنید

بازیگر سریال «جشن سربرون» درباره دلیل حضور بازیگران سرصحنه فیلمبرداری با وجود شیوع بیماری کرونا اظهار کرد: واقعیت امر در ابتدای کرونا، همه ما فکر می کردیم که این بیماری یک ماهه از بین می رود و قرار است تا پایان فروردین همه چیز تمام شود، اما با طولانی شدن بیماری و شیوع موج های تازه و افزایش آمار مبتلایان متوجه شدیم که این بیماری به این زودی ها از کشور و کل جهان خارج نمی شود. 

وی در همین رابطه تاکید کرد: با ادامه دار شدن بیماری کرونا متوجه شدیم که باید در این شرایط زندگی کنیم، ما فهمیدیم که نباید زندگی را تعطیل کرد اما باید زیستن در این شرایط را آموخت. ما باید یاد بگیریم که چگونه با رعایت حداکثری پروتکلها، فعالیت های اجتماعی مان را هم ادامه دهیم زیرا نمی شود برای مدتی طولانی همه چیز را تعطیل کرد.

بازیگر سریال «بچه محل» ادامه داد: عوامل تولید آثار و بازیگران هم بعد از ادامه دار شدن کرونا به کار خودشان بازگشتند، البته را این را بگویم که نکات و پروتکلهای بهداشتی همه جا و در پشت صحنه اکثریت آثار تولیدی سینما و تلویزیون به درستی رعایت نمی شود، به نظر من نقطه ضعف ما همین بی مبالاتی های بهداشتی است که باعث از دست دادن هنرمندان عزیزمان شده است. نمی توان زندگی را تعطیل کرد اما می توان نکات بهداشتی را رعایت کرد، ما موظفیم که در محیط کار همچون محل فیلمبرداری همه نکات ایمنی و بهداشتی را رعایت کنیم تا مبادا جان کسی به خطر بیفتد. 

وی با ابراز تاسف از فوت بسیاری از هموطنان به دلیل ابتلا به بیماری کرونا اظهار کرد: از نظر من باید تعطیلی کوتاه مدت اما سراسری و جدی اعمال شود تا زنجیره کرونا بالاخره متوقف شود، شاید نتوان این تعطیلی را به صورت طولانی ادامه داد اما شخصا مطمئنم که با تعطیلی کوتاه اما سفت و سخت آمار کاهش پیدا خواهد کرد. 

ناصرنصیر درباره آخرین فعالیت های خود در عرصه بازیگری اضافه کرد: در حال حاضر همچنان مشغول بازی در مجموعه «بچه محل» هستم، روزهای آخر فیلمبرداری را پشت سر می گذاریم و پروژه تا پایان آبان به پایان خواهد رسید. 

بازیگر نمایش «مسخ» درباره وضعیت کنونی تئاتر افزود: تعطیلی چند ماهه تئاتر باعث شده تا اکثریت تماشاخانه های خصوصی به مرز ورشکستگی برسند، عملا طی این چند ماه دستاوردهای اخیر فرهنگی در حوزه نمایش را به طور کامل از دست داده ایم، به فرض مثال تعطیلی تک به تک تماشاخانه های خصوصی مصداق بارز از دست دادن داشته های فرهنگی و هنری کشور است.

وی وضعیت معیشت هنرمندان تئاتر را ناگوار خواند و خاطرنشان کرد: متاسفانه وضعیت معیشت هنرمندانی که تنها منبع درآمدشان تئاتر بوده ماه ها تعطیل شده است، تاکنون هیچ حمایتی از تئاتر صورت نگرفته و وضعیت فعلی بسیار ناامید کننده است. شخصا امسال باید با یک اثر نمایشی روی صحنه می رفتم اما بعید می دانم که تئاتر تا پایان سال شاهد تغییر واضح و چشمگیری باشد.

انتهای پیام/

برچسب ها: رامین ناصرنصیر اخبار تلویزیون

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رامین ناصرنصیر اخبار تلویزیون رامین ناصرنصیر بیماری کرونا دست دادن نظر من

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۲۴۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خداحافظی سرد از بلینکن در چین/ فقط سفیر آمریکا در چین بلینکن را بدرقه کرد + تصاویر

با مشاهده تصاویر ثبت شده در رسانه‌های چینی مشخص می‌شود، آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا حین ورود به چین نه تنها با استقبال سردی روبرو شد، بلکه خداحافظی سردی نیز داشت و تنها سفیر آمریکا در چین او را بدرقه کرد.

بر اساس گزارش رسانه ها، هیچ یک از مقامات چینی به بدرقه وزیر امور خارجه آمریکا را در فرودگاه پکن نرفتند و فقط نیکلاس برنز سفیر آمریکا در چین رئیسش را بدرقه کرد.

آنتونی بلینکن اخیراً به چین سفر کرد ولی از همان دقایق اولیه حضور او در چین باعث سردرگمی کارشناسان شد. به ویژه، گارلند نیکسون، کارشناس علوم سیاسی، در مصاحبه با ایزوستیای روسیه اشاره کرد که بسیار می‌گوید که وزیر امور خارجه به شانگهای وارد شد، نه به پکن.

این موضوع به دلیل عدم اهمیت سفر بلینکن برای رسانه‌های چینی بود که پوشش چندانی به عمل نیاوردند.

نیکسون خاطرنشان می‌کند که یک پروتکل دیپلماتیک می‌تواند نشان دهنده عدم احترام مناسب به هیئت آمریکایی باشد. این کارشناس تاکید می‌کند که پروتکل دیپلماتیک برای چین بسیار مهم است و این کشور از آن برای بیان اظهارات سیاسی استفاده می‌کند.

علاوه بر این، در فیلم ملاقات بلینکن پس از ورود به چین، بینندگان متوجه شدند که مراسم به اصلاح استقبال از او بدون پروتکل‌های دیپلماتیک یعنی بدون فرش قرمز و یک هیئت بزرگ استقبال کننده چینی برگزار شد.

 به نظر می‌رسد مقامات چینی می‌دانستند بلینکن با چه هدفی به این کشور سفر کرده است. چرا که او در دیدار با همتای چینی خود طبق معمول زبان تهدید و امر و نهی علیه پکن را اتخاذ کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل کافه بین‌الملل

دیگر خبرها

  • ادغام واکسن پنوموکوک در برنامه ایمن سازی کودکان در استان خراسان جنوبی
  •  عدم اجرایی شدن کامل طرح تفکیک زباله از مبداء چالشی بزرگ است
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • روستای رودریش شهرستان کهگیلویه درگیر اپیدمی بیماری تب مالت است
  • یک میلیون و ۹۰۰ هزار نوبت سر دام در اراک ایمن سازی سازی شد
  • ۱۶۰ میلیون نفر سالانه قربانی بیماری‌های ناشی از کار می‌شوند | راهکارهای ارتقاء فرهنگ ایمنی در محل کار
  • باهنر: مجلس باید حداقل دو فراکسیون اقلیت و اکثریت داشته باشد /ضرورت ندارد تمام تصمیمات مجلس جناحی باشد
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • خداحافظی سرد با بلینکن در چین+ عکس
  • خداحافظی سرد از بلینکن در چین/ فقط سفیر آمریکا در چین بلینکن را بدرقه کرد + تصاویر