Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی صفاری نیا امروز در مراسم نصب سردیس برگزیدگان سومین دوره جایزه مصطفی (ص) در بوستان دانشمندان پارک فناوری پردیس که به صورت آنلاین برگزار شد، افزود: اکنون صدها شرکت در حوزه های فناوری های پیشرفته از قبیل فناوری زیستی، فناوری اطلاعات، فناوری نانو در پارک فناوری پردیس با بیش از ۶هزار متخصص در خدمت علم و فناوری فعالیت می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پارک فناوری پردیس با اشاره به محلی که سردیس های جایزه مصطفی در آن نصب می شوند، بیان کرد: در پارک فناوری پردیس، بوستان دانشمندان با حدود ۱۰ هزار مترمربع بنا شده که سردیس های دانشمندان جهان اسلام در آن برای قدردانی نصب می شود.

وی خاطر نشان کرد: دانشمندان بر اساس تصمیم شورای بوستان انتخاب و سردیس آنها در این بوستان نصب می شود؛ طی ۱۰ سال گذشته تندیس ۷ دانشمند جهان در این بوستان نصب شده است و بر اساس مصبه این شورا، مقرر شد سردیس برگزیدگان سومین دوره جایزه مصطفی نیز در این بوستان نصب شود.

صفاری نیا با اشاره به دیگر برنامه های جایزه مصطفی(ص) افزود: فرصت هایی که دانشمندان برای سرمایه گذاران خواهند داشت، در  ۲ ماه آینده به صورت آنلاین ارایه خواهد شد.

رئیس پارک فناوری پردیس خاطرنشان کرد: یکی از برنامه های که درحال حاضر در بنیاد جایزه مصطفی(ص)دنبال می شود، شناسایی دانشمندان جهان اسلام برای برگزاری دوره چهارم این جایزه در سال ۱۴۰۰ است.

وی با تاکید بر اینکه امیدوار هستیم که پاندمی کرونا از بین برود و بتوانیم دوره چهارم جایزه مصطفی را به صورت فیزیکی و حضوری برگزار کنیم، گفت: برخی از کشورها تقاضای برگزاری آیین جایزه مصطفی (ص) را به ما داده اند و ما آمادگی داریم که در صورت فراهم آمدن شرایط، چهارمین دوره جایزه مصطفی را در یکی از کشورهای اسلامی به غیر از ایران برگزار کنیم.

کد خبر 5061268 میترا سعیدی کیا

منبع: مهر

کلیدواژه: پارک فناوری پردیس جایزه مصطفی ص ویروس کرونا تحقیقات علمی نوآوری واکسن کرونا فناوری فضایی اینترنت حاکمیت سایبری شرکت دانش بنیان ایالات متحده امریکا شرکت اسپیس ایکس ایرانسل معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری فیس بوک هوش مصنوعی پارک فناوری پردیس جایزه مصطفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۲۴۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره تربیت مربی آموزش نوین قرآن در کهگیلویه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، عبدالکریم عبودی  اهداف این دوره را ساده‌سازی آموزش قرائت قرآن کریم و قابل درک برای تمام اقشار و سنین عنوان کرد و از اعطای گواهینامه معتبر از معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد و بیان کرد: در این دوره آموزش قرآن کاملا شنیداری بوده و مطالب کامل استاندارد و آکادمیک ارائه می‌شود.  رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه با اشاره به آغاز زمان نام نویسی از متقاضیان گفت: داوطلبان می‌توانند تا ۳۱ اردیبهشت ماه جهت ثبت‌نام به سامانه حمد مراجعه کنند.  عبودی افزود: دوره آموزشی سوم خرداد ماه در فرهنگسرای اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی واقع در کوی آزادگان برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • برگزاری دوره‌های حقوقی و قضایی برای اعضای شورا‌ها در گلستان
  • برگزاری ۱۴ دوره جشنواره شعر رضوی در استان خوزستان
  • معرفی نیروی مستعدجویای کار به شرکت‌های حاضر در نمایشگاه ایران هلث
  • برگزاری ۱۴ دوره جشنواره شعر رضوی در خوزستان
  • دانشمندان درباره «جهان‌های موازی» چه می‌گویند؟
  • معرفی نیروی مستعد جویای کار به شرکت‌های حاضر در نمایشگاه ایران‌هلث‌
  • برگزاری دوره تربیت مربی آموزش نوین قرآن در کهگیلویه
  • تحریم نوعی جنگ است | با ترور دانشمندان نمی‌توانند دانش بومی را از ما بگیرند
  • ایران تحریم‌ناپذیر است
  • محمدرضا مقدسی عضو شورای سیاستگذاری جایزه ملی سرآمدان ایران شد