Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، احمد اسکندری نسب روز یکشنبه در نشست اعضای شورای معاونان آموزش و پرورش در ارتباط مجازی با مدیران و روسای آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان کرمان بر اجرای همه جانبه ۲۵ بسته تحولی آموزش و پرورش تاکید کرد و افزود: اجرای این برنامه ها که برگرفته از راهکارهای سند تحول بنیادین و برنامه زیر نظام های ۶ گانه هستند می توانند نقش تحول آفرینی در راستای بالندگی بیشتر آموزش و پرورش ایفا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به سخنانی از شهید محمدعلی رجایی، وزیر وقت آموزش و پرورش، گفت: تربیت انسان، مسئولیت بسیار سنگینی است، آموزش و پرورش صحیح انسان را برای زندگی سالم و حیات طیبه آماده می کند و منشا سعادت و تعالی انسان در آموزش و پرورش است.

مدیرکل آموزش و پرورش کرمان با قدردانی از تلاش فرهنگیان این استان در شرایط سخت همه گیری بیماری کرونا، تصریح کرد: غیرحضوری شدن موقت آموزش ها و تعطیلی مقطعی مدارس نمی تواند بهانه ای برای کم کاری عده ای باشد، زیرا به تعبیر قرآن امانتداری سبب ازدیاد نعمت می شود و کم کاری و خیانت، فقر را به همراه دارد.

اسکندری نسب گفت: در شرایط بحرانی فعلی کشور، افرادی موفق هستند که در برابر مشکلات ایستادگی می کنند، عده ای به جای پرداختن به کار خود فقط به دنبال بهانه تراشی از شبکه شاد و پررنگ کردن ضعف های احتمالی آن هستند که باید نگاهمان را در این خصوص تغییر دهیم و با تکیه بر نقاط قوت کار را پیش ببریم.

وی خاطرنشان کرد: بازدیدهای بهداشتی انجام شده در مدارس استان کرمان گویای اجرای شیوه نامه های بهداشتی مصوب و رعایت قابل قبول موارد بهداشتی توسط دانش آموزان و معلمان است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به تداوم تعطیلی آموزش های حضوری تا ۲۳ آبان ۹۹ گفت: تصمیم گیری در خصوص فعال بودن مدارس یا صددرصد بودن آموزش های غیرحضوری بر عهده ستاد ملی و استانی مقابله با بیماری کرونا است.

اسکندری نسب در رابطه با شبکه شاد گفت: راه اندازی شبکه شاد، یکی از فرصت های ناب در نظام آموزشی کشور است، این شبکه یک شبکه انحصاری، ایمن و رایگان است که مورد تحسین مقام معظم رهبری (مدظله العالی) هم قرار گرفته و امروز قابلیت ها و ظرفیت هایی هم به آن افزوده شده است.

وی بر ممنوعیت استفاده از پیام رسان های غیرداخلی توسط دانش آموزان و معلمان استان تاکید کرد و گفت: تا قبل از ورود دستگاه های نظارتی، استفاده از آموزش های مجازی باید در بستر پیام رسان های داخلی و شبکه شاد، برای همه مدارس اجرایی شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان خواستار توجه جدی تر مدیران و روسای آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان به موضوع احراز هویت در شبکه شاد شد و گفت: انتظار ما این است وضعیت کرمان در زمینه احراز هویت در شبکه شاد قوی تر و با تمام توان دنبال شود.

اسکندری نسب گفت: سخت کوشی و خلاقیت همه کارکنان ستادی و آموزشی در شرایط دشوار کرونایی باید موجب بالندگی استان شود از هیچ کوششی نباید دریغ کنیم و مسئولیت باید از کسانی که نمی توانند وظایف خود را به درستی انجام دهند و متعهد به کارشان باشند، سلب شود.

برچسب‌ها خبرگزاری جمهوری اسلامی مدارس کرمان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خبرگزاری جمهوری اسلامی مدارس کرمان خبرگزاری جمهوری اسلامی مدارس کرمان اخبار کنکور آموزش و پرورش استان کرمان اسکندری نسب آموزش ها شبکه شاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۲۴۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش و پرورش برای ما «مساله اول کشور» است

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید ابراهیم رییسی، رییس جمهور کشورمان، امروز در آیین تجلیل از معلمان نمونه کشوری اظهار کرد: موضوع تعلیم و تربیت اساس ساختن کشور، صیانت از جامعه، اساس برای رشد فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی، اساس برای آسیب‌شناسی و آسیب‌زدایی از جامعه و اساس برای ارتقای یک نسل است.

رییس جمهور با بیان اینکه تعلیم و تربیت ناظر بر رفع همه آسیب‌هایی است که امروز جامعه را رنج می‌دهد، افزود: تعلیم و تربیت ناظر بر رفع همه دغدغه‌هایی است که امروز دغدغه‌مندان، جامعه‌شناسان، آسیب‌شناسان و خانواده‌های گرامی دارند؛ بر همین اساس آموزش و پرورش برای ما، مساله اول کشور است.

آیت الله رییسی با بیان اینکه انقلاب اسلامی به عنوان یک انقلاب فرهنگی، به فرهنگ، ساختن انسان و ساخت جامعه قرآنی توجه کرده است، اظهار کرد: یک جامعه نمونه با نگاه به آموزش و پرورش، رشد خواهد کرد و محور اصلی آن، معلم برای ساختن جامعه و مدرسه برای ساختن انسان‌ها خواهد بود.

رییس‌جمهور با تاکید بر اینکه مدرسه مرکز ایجاد امید در جامعه است، گفت: حوادث روزگار به گونه‌ای است که شاید مسایلی برای دانش آموزان ایجاد شود که باید معلمان تلاش کنند گره‌های ذهنی دانش‌آموزان را باز کنند.

در حال تکمیل...

کد خبر 6091929

دیگر خبرها

  • معلم خط اول تحول در تعلیم و تربیت و میراث‌دار انبیا در انسان‌سازی
  • صحرایی: معلم افسر ارشد تحول در نظام تعلیم و تربیت است
  • مهمترین دغدغه‌های معلمان نمونه کشور در دیدار با رهبری
  • معلمان در تعلیم و تربیت صحیح دانش‌آموزان نقش مهمی دارند
  • درخشش ۵۰۰ دانش‌آموز خراسان شمالی در المپیادهای ملی
  • جذب اعضای تیم والیبال دانش‌آموزان به عنوان معلم
  • تعالی آموزش و پرورش بالندگی ایران اسلامی را به همراه دارد
  • آموزش و پرورش برای ما «مساله اول کشور» است
  • تشکیل قرارگاه عدالت آموزشی با هدف توزیع متوازن امکانات در همه مدارس
  • تقویت مدارس دولتی با اولویت مدارس دولتی مناطق حاشیه‌ای