Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-07@07:39:02 GMT

اعلام محدودیت‌های جدید کرونایی در همدان

تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۲۴۹۴۹

اعلام محدودیت‌های جدید کرونایی در همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان،  طبق تصمیم ستاد استانی مبارزه با کرونا محدودیت‌های گروه‌های شغلی۲، ۳و ۴ در ۳ شهرستان استان همدان و محدودیت‌های گروه‌های شغلی ۳و۴ در مرکز استان اجرا می‌شود.

به دلیل قرار گرفتن استان همدان در گروه استان‌های دارای شرایط قرمز کرونایی، محدودیت‌های جدیدی در سه شهرستان دارای شرایط بحرانی و مرکز استان اعمال می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس تصمیم ستاد استانی مقابله با کرونا محدودیت‌های گروه‌های شغلی ۲، ۳ و ۴ در سه شهرستان رزن، تویسرکان و نهاوند اعمال می‌شود.

بر اساس این مصوبه دانشگاه‌ها، مدارس، حوزه‌های علمیه، آموزشگاه‌های فنی‌ و حرفه‌ای و زبانسراها و سایر آموزشگاه‌ها، کتابخانه‌ها‌، مهدهای کودک، استخرهای سرپوشیده، سینما، تئاتر و مراکز مشابه، موزه و باغ موزه‌ها، تالارهای پذیرایی، آرایشگاه‌های زنانه و سالن‌های زیبایی‌، مساجد و مصلی‌ها، برگزاری آزمون‌های حضوری، برگزاری مراسم اجتماعی، فرهنگی، مذهبی و همایش‌ها، باشگاه‌های ورزشی‌های پر برخورد از جمله کشتی، کاراته، جودو، مدارس شبانه روزی، کافه، قهوه‌خانه و چاخانه‌ها با عرضه مواد دخانی، باغ وحش و شهربازی‌ها، مراکز تفریحی آبی، باشگاه ورزشی سالنی تعطیل بوده و اجازه فعالیت ندارند.

همچنین در جلسه ستاد مقابله با کرونا مقرر شده درباره کاهش زمان فعالیت مراکز اداری دولتی و غیردولتی و انجام دورکاری و همچنین کاهش زمان فعالیت حمل و نقل عمومی درون شهری با هماهنگی و نظر فرمانداری‌ها و مراجع ذیربط اقدام شود.

بر اساس تصمیم ستاد استانی مبارزه با کرونا در مرکز استان نیز محدودیت‌های گروه‌های شغلی ۳ و ۴ اعمال می‌شود و لازم است هم استانی‌های عزیز نسبت به رعایت هر چه بیشتر این محدودیت‌ها توجه بیشتری داشته باشند.

انتهای پیام/۸۹۰۰۳/

منبع: فارس

کلیدواژه: محدودیت کرونایی شرایط قرمز کرونایی کرونا همدان محدودیت های گروه محدودیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۲۴۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میدان را برای حضور گروه‌های مردمی در فعالیت پرورشی باز می کنیم

محمد خانی با بیان اینکه توجه ویژه رهبر انقلاب به بحث معاونت پرورشی بوده گفت: ما هم وظیفه خود می‌دانیم که فرمایشات ایشان را به دیده منت بر چشم بگذاریم و به آن عمل کنیم.

وی با بیان اینکه توصیه‌های ویژه ایشان درباره حضور گروه‌های مردمی و جهادی در بحث فعالیت‌های پرورشی بود افزود: برنامه داریم که در معاونت پرورشی به صورت ویژه میدان را برای گروه‌های مردمی آزاد کنیم.

خانی با اشاره به اینکه دستورالعمل‌های خوبی نوشته شده که بر اساس آن ظرف یکی دو ماه آینده در فعالیت‌های تابستانی آن را اجرایی می‌کنیم ادامه داد: یکی از مهمترین بخش‌های دستورالعمل‌ها بحث ایجاد فرصت برای حضور گروه‌های مردمی در فعالیت پرورشی است؛ از آن جا که در آموزش و پرورش علاوه بر همکاری همکاران، در جامعه فرهنگیان، به گروه‌های فعال فرهنگی و تربیتی و گروه‌های فعال تعلیم و تربیتی نیاز داریم، امسال فرصت ویژه‌ای فراهم و زیرساخت‌ها مهیا شده است.

وی عنوان کرد: در تمام پایگاه‌های اوقات فراغت میدان را برای گروه‌های مردمی و جهادی، تشکل‌های دانش آموزی، بسیج و فعال عرصه تعلیم و تربیت و دغدغه‌مند باز خواهیم کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • آغاز به کار واحد کشتارگاه صنعتی در شهرستان فسا
  • واحد کشتارگاه صنعتی در فسا بار دیگر آغاز به کار کرد/ اشتغال ۱۰۰ کارگر
  • میدان را برای حضور گروه‌های مردمی در فعالیت پرورشی باز می کنیم
  • شادی مردم دیار هگمتانه از بارش باران بهاری
  • پخش مناظره‌های انتخاباتی نامزد‌های مجلس ۱۲ از قاب شبکه همدان
  • تشکیل مجمع خیرین حرم ساز در کهگیلویه و بویراحمد
  • دومین فراخوان جشنواره استانی «راویان غدیر»
  • قطار جشنواره هنر‌های نمایش کانون همدان در ایستگاه پایانی
  • قطار جشنواره هنرهای نمایش کانون همدان در ایستگاه آخر
  • اعزام ۳۶۰ گروه جهادی به مناطق هدف خدمت رسانی