Web Analytics Made Easy - Statcounter

«محمد اسد مسجدی» این اظهارات را روز یکشنبه و در گفت‌وگو با ایرنا با توجه به شرایط جدید ستاد مقابله با کرونا و اعمال برخی محدودیت ها عنوان کرد و افزود: فدراسیون‌های ورزشی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به فعالیت خود ادامه می دهند اما توصیه کردیم که در شرایط کنونی فعالیت‌های خود را انجام ندهند. 

سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی این را هم گفت: مجوز برگزاری بعضی اردوها و رقابت‌های ورزشی را از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دریافت کرده‌ایم اما به دلیل شرایط خاص کرونا و اولویت سلامت ورزشکاران به صورت هفتگی شرایط برگزاری اردوها و رقابت‌های ورزشی را ارزیابی می کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسجدی اظهار داشت: برخی از مسابقه‌ها دریک هفته برگزار می شود و همان مسابقه ممکن است در هفته دیگر برگزار نشود زیرا تصمیم گیری‌ها بر اساس شرایط خاص کرونا انجام می شود.

وی  گفت: به هیات های پزشکی ورزشی استان‌ها اعلام کردیم تا با ستاد استانی مبارزه با کرونا هماهنگ باشند و بر اساس نظرات آنان تصمیم گیری کنند.

برچسب‌ها ویروس کرونا فدراسیون پزشکی ورزشی فدراسیون های ورزشی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا فدراسیون پزشکی ورزشی فدراسیون های ورزشی ویروس کرونا فدراسیون پزشکی ورزشی فدراسیون های ورزشی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۲۴۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همراه با اخبار ورزشی دهم اردیبهشت استان قزوین

در ادامه رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور و در بازی‌های هفته بیست و پنجم، تیم شمس آذر قزوین در خانه به مصاف تیم پیکان می‌رود.

این بازی فردا از ساعت ۱۸ و ۲۰ در ورزشگاه سردار آزادگان برگزار می‌شود.

بازی با نظر کمیته انظباتی بدون تماشاگر برگزار خواهد شد.

آغاز لیگ هندبال نونهال استان

این رقابت‌ها با حضور تیم‌های مقاومت آبیک، پویا تاکستان، کیان تاکستان، نوژیان قزوین بصورت دوره‌ای برگزار خواهد شد.

این مسابقات از روز جمعه در تاکستان آغاز می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • سیل‌زدگان بلوچستان در معرض خطر بیماری مالاریا
  • نامه سرپرست سازمان خصوصی‌سازی به تاج درباره پرسپولیس و استقلال
  • بازگشت پاراتکواندو به فدراسیون تکواندو با شروع تمرینات
  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال
  • سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زابل منصوب شد
  • همراه با اخبار ورزشی دهم اردیبهشت استان قزوین
  • معتمدی: در انتخابات دوومیدانی بی‌طرف هستیم
  • انجام بیش از ۲۴ هزار عملیات امدادرسانی فوریت‌های پزشکی در استان اصفهان
  • سرپرست دانشگاه علوم پزشکی هوشمند منصوب شد
  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد