Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@17:26:04 GMT

زبان هنر ارزش‌های دفاع مقدس را جاودانه می‌کند

تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۲۵۰۴۵

زبان هنر ارزش‌های دفاع مقدس را جاودانه می‌کند

ایسنا/فارس استاندار فارس تاکید کرد: بیان ارزش‌های دفاع مقدس با زبان هنر، موجب ماندگاری و جاودانه کردن ارزش‌های آن دوران می‌شود، بنابراین باید در قالب‌های مختلف هنری و رسانه‌ای، آن دستاوردها معرفی شود.

عنایت‌الله رحیمی یکشنبه ۱۱ آبان در مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره ملی فانوس ضمن قدردانی از دست‌اندرکاران اجرایی این رویداد هنری و با اشاره به نتایج ارزشمند این فعالیت در معرفی تلاش‌ها و مجاهدت‌های شهدا و ایثارگران گفت: جنگ دفاع قهرمانانه و جانانه و دفاع از ارزش‌های انسانی و اسلامی بود که ماندگار و همیشگی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه تلاش دشمنان برای تحریف دفاع مقدس ادامه دارد، خاطرنشان کرد: آنها تلاش می‌کنند تا دفاع  مقدس را در نظر مردم جنگ توسعه طلبانه جلوه دهند که این اقدامات نتیجه بخش نیست. 

استاندار فارس ایثار و شهادت، نوع دوستی و ولایت پذیری را از جمله ارزش‌های دفاع مقدس عنوان کرد و گفت: روایت دفاع مقدس به زبان هنر ماندگاری آن را افزایش می‌دهد و باید در قالب‌های مختلف هنری ورسانه‌ای معرفی شود. 

رحیمی با اشاره به فعالیت‌های بنیاد حفظ و نشر آثار دفاع مقدس گفت: امروزه با بهره گیری از تکنولوژی و رسانه‌ها، باید در معرفی این آثار به نسل‌های جدید تلاش کرد و روایت آن دوران و مجاهدت ها یک ذخیره معنوی برای ملت است. 

استاندار فارس با ابراز خرسندی از برگزاری این جشنواره در شهر شیراز، گفت: کار هنرمندان تا عمق جان اثر گذار است و برگزاری این جشنواره در سومین حرم اهل‌بیت(ع) در معرفی چهارده هزار وپانصد شهید این استان گامی موثر به شمار می‌رود. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی جشنواره ملی فانوس دفاع مقدس شهر شیراز دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۲۵۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی هویت شهید دفاع مقدس

سرهنگ رستمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زرقان در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، گفت: شهید سید علاءالدین اسدپور متولد سال ۱۳۴۹ بود که بیست و سوم خرداد سال ۱۳۶۷ در منطقه شلمچه و در عملیات بیت المقدس ۷ به شهادت رسید.
سرهنگ رستمی افزود: پیکر این شهید والامقام همراه با پلاک هم اکنون در معراج شهدای تهران است و شنبه ۱۵ اردیبهشت و هم زمان با شهادت امام جعفر صادق (ع)، بر روی دستان مردم شهرستان زرقان تشییع و به خاک سپرده خواهد شد.

دیگر خبرها

  • شناسایی هویت شهید دفاع مقدس
  • ملت ایران توانایی ایستادگی روی پای خود را دارد
  • اختتامیه‌ی جشنواره‌ی ملی «افتخار من» همزمان با سراسر کشور در گیلان
  • سومین جشنواره ملی «افتخار من» به کار خود پایان داد
  • خلیج‌ فارس امن‌ترین نقطه دریایی جهان است | اسکورت کشتی‌های تجاری ایران در آب‌های فرامرزی
  • ۱۵۲ اثر به جشنواره « افتخار من» در مازندران ارسال شد
  • پیکر ۵ شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی والفجر یک تفحص شد
  • اندیشه‌های استاد شهید مطهری ماندگار و جاودانه است
  • میزبانی استان کرمان از ۴ شهید گمنام در سالروز شهادت امام ششم
  • مسجد مقدس جمکران میزبان پیکر دو شهید گمنام می‌شود