Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-05@03:03:16 GMT

مراسم تودیع و معارفه مدیر کل راه آهن اراک برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۲۵۳۹۳

مراسم تودیع و معارفه مدیر کل راه آهن اراک برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک ظهر امروز طی مراسمی با حضور معاون امور مسافری راه آهن کشور، مدیر کل راه آهن اراک تودیع و معارفه شد.

معاون امور مسافری راه آهن کشور در این مراسم به تشریح رویکردهای راه آهن کشور پرداخت و گفت: چند سالی ست که راه آهن در کانون توجه مسئولان عالی نظام به خصوص مقام معظم رهبری قرار گرفته و به همین دلیل توسعه راه آهن در اسناد بالادستی کشور مورد توجه قرار گرفته و قوانین خوبی برای توسعه زیرساخت های راه آهن تدوین شده است که ما باید این فرصت را غیمت شمرده و نهایت استفاده را برای توسعه حمل و نقل ریلی از این موقعیت بوجود آمده ببریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میر حسن موسوی اظهار کرد: مدیر عامل و اعضای هیئت مدیره توجه به نیروی انسانی و ارتقاء آن را در دستور کار قرار داده اند و تمام سعی ایشان این بوده تا حقوق و مزایای همه ی کارکنان با هر نوع قراردادی به موقع پرداخت شود حتی در شرایط کرونائی نیز از این موضوع غفلت نشده و با تدابیر اندیشیده شده تاخیر در پرداخت ها به حداقل ممکن رسیده است به طوری که از ابتدای سال 98 تا کنون، پرداخت حقوق کارکنان به طور مرتب انجام شده است.

وی در ادامه به آغاز پروژه مدیریت استعدادها در راه آهن اشاره کرد و گفت:به منظور ارتقاء نیروی انسانی توانمند در مجموعه راه آهن، پروژه مدیریت استعداد ها را آغاز کرده ایم که طی آن همه نیروها می توانند طی فراخوانی که صورت می گیرد نسبت به خوداظهاری اقدام کنند تا با همکاری یکی از دانشگاه های کشور نسبت به آموزش و تربیت استعدادها در راه آهن اقدام کنیم.

معاون امور مسافری راه آهن با تاکید بر حفظ دانش تولید شده در راه آهن گفت: پروژه مدیریت دانش را با همکاری دانشگاه ها شروع کرده ایم و اعتقاد داریم که در مجموعه راه آهن دانش فراوانی توسط همکاران ما تولید می شود که بسیار ارزشمند است و باید نسبت به ثبت و ظبط آنها اقدام کنیم.

موسوی با اشاره با توجه راه آهن به مقوله جهش تولید گفت: با تدابیر اندیشیده شده در راه آهن بنا را بر این گذاشته شد تا از پتانسیل و توانمندی های داخلی صنایع ریلی نهایت استفاده را ببریم لذا با استفاده از ظرفیت تبصره 18،سفارش های زیادی را به صنایع داخلی دادیم و طی 5 مرحله 329 ناوگان با ارزش 567 میلیارد تومان و با ایجاد اشتغال برای 1391 نفر تولید داشته ایم.

وی به نوسازی ناوگان حمل و نقل ریلی اشاره کرد و گفت: از محل بهره وری واگن، رکورد نوسازی ناوگان ریلی را شکستیم و از سال 95 تاکنون بیش از 700 واگن بالای 45 سال سن را از رده خارج کردیم.

موسوی با اشاره به شیوه بیماری کرونا در کشور و تاثیر آن بر راه آهن گفت: به منظور حفظ سلامتی مسافران عزیز 50 درصد ظرفیت مسافری را قفل کردیم و به همین دلیل حدود 14 میلیون و 900 هزار مسافر نسبت به سال قبل از دست دادیم اما با همه مشکلات توانستیم در بخش بار با تمهیدات و تلاش های صورت گرفته،نسبت به سال گذشته 5 درصد رشد حمل بار داشته باشیم.

در پایان این مراسم محمد رضا قربانی مدیر کل فعلی راه آهن اراک تودیع و حمید گوگوچانی به عنوان سرپرست راه آهن اراک منصوب شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: راه آهن آهن اراک مدیریت دانش راه آهن اراک راه آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۲۵۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش‌های اخیر بخشی از کمبود بارش در بخش کشاورزی را جبران کرد

احد وظیفه در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: بنابر آمار از ابتدای سال زراعی تاکنون مجموع بارش های کشور نسبت به دوره نرمال ۱۳ تا ۱۴ درصد کمتر است.

به گفته او، علی رغم شرایط مساعد بارش نسبت به دوره نرمال، اما در استان های قزوین، البرز، تهران و خراسان رضوی بیشترین کم بارشی را داریم.

وظیفه ادامه داد: در مناطق جنوبی خوزستان، فارس، بوشهر و هرمزگان برداشت غلات در جریان است، از این رو به سبب بارش های سیل آسا به کشاورزان توصیه می شود که نسبت به انتقال غلات به انبارها اقدام کنند.

رئیس مرکز خشکسالی افزود: کشاورزان با مراجعه به کارشناسان اقدامات داشت را انجام دهند که بهترین خروجی را داشته باشند.

به گفته او، با توجه به کاهش منابع آبی ناشی از برداشت بی رویه سفره های زیرزمینی به کشاورزان توصیه می شود که در روزهای بارندگی یک تا ۲ نوبت آبیاری را به تاخیر بیندازند که این امر می تواند کمکی به آبیاری هر منطقه باشد‌.

این مقام مسئول افزود: با توجه به بارش های اخیر در حوزه غرب و جنوب غرب، بخشی از کم بارشی های اخیر در حوزه کشاورزی جبران شد.

وظیفه گفت: با توجه به کاهش بارش و بحران آب در برخی مناطق از جمله تهران، سمنان و خراسان رضوی، مدیریت آب شرب، صنعت و کشاورزی باید در دستور کار قرار بگیرد چراکه مدیریت آب شرب در این مناطق ضروری است.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • انتشار متن نامه شهید سردار زاهدی به رهبری
  • ماجرای هدیه و نامه شهید زاهدی به رهبر انقلاب چه بود؟
  • افزایش قابل توجه درآمد اینترمیامی پس از حضور مسی
  • لغو مراسم آیینی سنتی کومسای در هورامان کردستان به دلیل بارندگی
  • بارش‌های اخیر بخشی از کمبود بارش در بخش کشاورزی را جبران کرد
  • لزوم توجه دولت به مشارکت و امنیت خاطر مردم در سرمایه‌ گذاری‌ ها
  • بازگشت به خانه پدری؛ حجازی به بازیکنان استقلال معارفه می‌شود
  • حساسیت فوق‌العاده یک مسئول نسبت به بیت‌المال! + فیلم
  • مدیرکل جدید پست استان فارس معارفه شد
  • بازار مبل ظرفیتی مناسب برای شکوفایی شهر مریانج است