Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر جهاد کشاورزی قصرقند با اشاره به اینکه کار برداشت برنج از سطح هزار و ۴۰۰ هکتار از اراضی شالی آغاز شده است، گفت: بیش از ۳هزار نفر از کشاورزان قصرقند به شالیکاری مشغول هستند.

عبدالناصر رئیسی در گفتگو با خبرنگار شبستان اظهار داشت: کار برداشت 20 رقم برنج از سطح هزار و 400 هکتار از اراضی شالی آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر جهاد کشاورزی قصرقند ادامه داد: در حال حاضر گندم قصرقند به صورت خرد به فروش می رسد و امیدوارم روزی برسد که این محصول به صورت عمده در سایر استانها به فروش برسد

رئیسی با اشاره به اینکه قابلیت کشت برنج در قصرقند در 12 ماه وجود دارد خاطرنشان نمود: قریب به سه هزار و 800 هکتار از اراضی کشاورزی قصرقند قابلیت کشت برنج را دارند.

پایان پیام/291

منبع: شبستان

کلیدواژه: اراضی شالی قابلیت کشت کار برداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۲۵۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشت قراردادی پنبه در یک هزار هکتار از مزارع سیستان وبلوچستان اجرا می‌شود

 سیدمحمدرضا سیدحسینی  در نشست تخصصی پنبه استان سیستان و بلوچستان گفت: براساس این تفاهمنامه، کشاورزان با حمایت سازمان جهاد کشاورزی و شرکت گسترش صنایع بلوچ، مزارع خود را به کشت پنبه اختصاص داده و کارخانه بافت بلوچ، محصول وش پنبه تولیدی را با نرخ تضمینی در مزرعه خریداری می کند.
وی تصریح کرد: کشت پنبه از اوایل فروردین ماه سالجاری در سیستان‌وبلوچستان آغاز و تا مرداد ماه با همکاری کشاورزان شهرستان های دلگان، بمپور، ایرانشهر، خاش و تفتان ادامه خواهد داشت.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان افزود: تاکنون ۱۰۰ هکتار از اراضی کشاورزی زیرکشت پنبه رفته است.
حسینی تاکید کرد: با انجام کشت های قراردادی دغدغه کشاورزان برای فروش محصول رفع و زمینه توسعه کشت این محصول در سیستان وبلوچستان فراهم خواهد شد.
وی خاطر نشان کرد: به منظور ارتقاء دانش بهره برداران استان برای کشت پنبه، سفرهای آموزش و ترویجی به استان های پیشرو در کشت پنبه انجام می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • ۱۰۰ درخت در ۵۰ هکتار از اراضی کشاورزی صالحیه قطع شد
  • قطع ۱۰۰ درخت در ۵۰ هکتار از اراضی کشاورزی صالحیه
  • ۳۵۰ هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان کاشمر سند دار شد 
  • خزانه گیری ۱۷۷ هزار هکتار از اراضی گیلان
  • کشت قراردادی پنبه در یک هزار هکتار از مزارع سیستان وبلوچستان اجرا می‌شود
  • صدور سند تک برگ برای ۵۵۰ هزار هکتار از اراضی زراعی آذربایجان‌غربی
  • اجرای مدیریت تلفیقی در ۳۰۰۰ هکتار زمین کشاورزی مازندران
  • واگذاری ۱۹ هزار هکتار از اراضی ملی برای اجرای طرح‌های کشاورزی
  • کشت مکانیزه ۷۵ درصد از اراضی شالیزاری شفت
  • رهاسازی حق آبه کشاورزان سلماس از سد اول خرداد