Web Analytics Made Easy - Statcounter

برانکو از کمک علی کریمی و مهرداد میناوند در پرداخت شدن مطالباتش می گوید

برانکو ایوانکوویچ، سرمربی اسبق پرسپولیس اعلام کرد تمام مطالبات خود را دریافت کرده و از هواداران پرسپولیس تشکر کرده است.

به گزارش طرفداری و به نقل از فارس، برانکو ایوانکوویچ پس از تسویه حساب کامل با باشگاه پرسپولیس برای روشن شدن برخی از مسائل در مورد فرآیند دریافت مطالباتش از این باشگاه بیانیه‌ای نوشته که متن آن به شرح زیر است:

به همه هواداران بزرگ پرسپولیس که در این مدت دلواپس بوده‌اند و با صبر بالای خود که همیشه در همه اوضاع این تیم از خود نشان داده‌اند و در روزهای خوب در کنار تیم بودند باید بگویم من همه مطالباتم را گرفتم و رسما‌ تسویه حسابم را خدمت این بزرگواران اعلام می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در وهله اول از این طریق از همه شما هواداران تشکر می‌کنم که آنچنان تک به تک پیگیر نکات تیم فوتبال پرسپولیس هستید و حتما در این مدت متوجه شدید که من فقط دنبال حق و حقوق خودم بودم نه بیشتر. در وهله دوم از شخص علی کریمی و مهرداد میناوند که در دو هفته گذشته بیشترین تماس‌ها را با من با کمک کارگزار باشگاه پرسپولیس داشتند و آن ها تماس‌ ها و نگرانی ‌های هواداران را به اطلاع من می‌رساندند و کاملا در جریان اوضاع و شرایط قرار می‌گرفتم.

آن ها با تلاش‌ های بی‌دریغ و شبانه‌روزی خود موفق به قانع کردن کارگزار باشگاه شدند که آن ها نیز با توجه به اوضاع خود پا به میدان گذاشتند و این مساله مهم را از پیش‌روی باشگاه برداشته تا این تیم محبوب و خیل کثیر هواداران ارتش سرخ بدون هیچ دلواپسی به پیشواز فینال لیگ قهرمانان آسیا بروند.

قهرمانی پرسپولیس در این مصاف آرزوی یکایک ما دوستداران این تیم است و من نیز از این پس خود را در کنار خیل هواداران این تیم بزرگ می‌ بینم و آرزوی سرافرازی در این مصاف بزرگ را دارم تا ستاره دیگری بر روی پیراهن افتخار بازیکنان بنشیند.

هر چند شاید اگر در همان مذاکره نخست در دوران مدیریت ایرج عرب در استانبول ترکیه که مابین وکیل من و نماینده امور بین‌الملل باشگاه برگزار شد و وکیل من آمادگی به تخفیف 50 درصدی ارائه کرد این مسأله همان موقع مرتفع می‌شد چنین مبلغ هنگفتی با ایجاد دلنگرانی در بین هواداران برای پرسپولیس پیش نمی‌آمد اما خوشبختانه با ابتکار عمل محمدحسن انصاری‌فرد مدیرعامل وقت پرسپولیس در پی جلسات مکرری که با کمک رضا صادق سفیر محترم جمهوری اسلامی در زاگرب برگزار شد بالاخره مبلغ مطالبات نهایی اینجانب که چیزی بیش از تعداد روزهای موفقیتم و انجام کاری که در پرسپولیس انجام داده بودم، نبود روشن شد.

در پایان باز هم از همه هواداران به خاطر حمایت‌هایی که در طی دو هفته گذشته و حتی قبل ‌تر از آن هرگز از بنده دریغ نکردند و همواره در کنار تیم و من بودند و همچنین آقایان کریمی و میناوند تشکر می‌کنم.

 

همچنین بخوانید:

پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس باز شد

برانکو: با پنجره بسته به فینال آسیا رسیدم / 4 مدیرعامل را در پرسپولیس بالای سر خود دیدم

تشکر وکیل برانکو ایوانکوویچ از فیفا و مهدی رسول پناه

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۲۶۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش جباری به خبر شکایت باشگاه پرسپولیس: مگر به مسائل شخصی درویش ورود کردم؟

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در خبرها آمده بود که باشگاه پرسپولیس در واکنش به انتقادات رضا جباری از درویش از این بازیکن سابق شکایت کرده است.

خبرنگار آنا در این زمینه با رضا جباری تماس گرفت و نظر وی را در این خصوص جویا شد که جباری گفت: من در مجموع صحبت خاصی در مورد مدیریت باشگاه نکردم، اگر انتقادی کردم برای موفقیت پرسپولیس بوده و شخص جباری یا رضا درویش مهم نیستند بلکه موفقیت پرسپولیس مهم است. اگر انتقادی به مدیریت باشگاه شده تنها برای موفقیت پرسپولیس بوده است.

وی افزود: هیچ مطلبی به صورت شخصی برای مدیرعامل ننوشتم ولی بهتر است خودشان بگویند برای چه از من شکایت کردند. ما خصومت شخصی با یکدیگر نداریم و هر مساله ای از طرف من عنوان شده به خاطر عملکرد ایشان در باشگاه پرسپولیس بوده است.من به مساله شخصی درویش ورود نکرده ام و تهمت و افترایی هم نزدم.سپر حیدری هم در استوری های خود از پرسپولیس حمایت می کرد، الان طوری شده که اگر نقد منصفانه هم انجام بدهید متاسفانه به او بر می خورد.

پیشکسوت پرسپولیس تاکید کرد:هدف صحبت های من شخص درویش نبوده، بلکه نسبت به عملکرد ایشان در قبال باشگاه پرسپولیس و هواداران تیم مطلب نوشته و حتی در استوری هایم به این موضوع تاکید کردم که هیچ خصومت شخصی با دشمنی با آقای درویش ندارم. به زعم بنده درویش اشتباهی داشته و من هم استوری گذاشته ام. اولیت من پرسپولیس است نه شخص خودم یا رضا درویش. خودم را پرسپولیسی می دانم و همیشه پای این تیم ایستاده ام. مساله ای هم باشد پای پرسپولیس می ایستم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • واکنش جباری به خبر شکایت باشگاه پرسپولیس: مگر به مسائل شخصی درویش ورود کردم؟
  • اتفاق جالب بعد از حذف پرسپولیس در اراک؛ بازیکن حریف برای سرخ‌ها آرزوی موفقیت کرد
  • بایدن: زمانی به دنبال خودکشی بودم + بشنوید
  • دشمن به دنبال ایجاد یاس و ترس در دل ماست/ مدرسه جایی برای گفتگوی رو در رو با دانش آموزان
  • مرد نقاش، راز آتش زدن همسر و فرزندش را فاش کرد
  • هواداران از پرسپولیس ۲ قهرمانی می‌خواهند
  • پرسپولیس و استقلال شانس قهرمانی هستند | پیشنهاد داشتم و می‌دانستم به زمین بروم گل ‌می‌زنم!
  • قهرمانی مس رفسنجان در جام‌حذفی؟ نویدکیا: شانس‌مان را امتحان می‌کنیم!
  • دشمن در جنگ نرم به دنبال سلب هویت و معنویت ماست
  • اوسمار: هوادران پرسپولیس پس از گل‌محمدی به دنبال برانکو بودند