Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در واکنش به اهانت دولت فرانسه به ساحت مقدس رسول اکرم(ص) ضمن برگزاری تجمع اعتراضی در محوطه دانشگاه سنندج، ندای «لبیک یا رسول الله» سر دادند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، در مراسمی به مناسبت گرامیداشت هفته وحدت و در واکنش به اهانت دولت فرانسه به ساحت مقدس رسول اکرم(ص) که موجب جریحه‌دار شدن قلوب مسلمانان جهان و آزادگان شده، تجمع اعتراضی در محوطه دانشگاه آزاد این شهر برگزار و همراه با دف‌زنی پرچم‌های مزین به نام مقدس محمد رسول الله(ص) به اهتزاز درآمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مراسم که به پیشنهاد جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد، بسیج حقوقدانان و با همکاری معاونت فرهنگی و نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در محوطه دانشگاه آزاد سنندج برگزار شد، اساتید، کارکنان و دانشجویان ندای «لبیک یا رسول الله» سر دادند.

واکنش نماینده ولی‌فقیه در کردستان به هتاکی رئیس جمهور فرانسه/اهانت به پیامبر خوبی‌ها محکوم استتجمع انقلابی طلاب و روحانیون اردبیل در واکنش به هتاکی رئیس جمهور فرانسه

در ادامه تصاویری از این مراسم را ببینید:

انتهای پیام/486/ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دانشگاه آزاد رسول الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۲۶۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این دختر به نماد اعتراضی در امریکا تبدیل شده است | تصویر

 تعداد زیادی از دانشجویان در سراسر جهان پلاکارد‌هایی را در دست دارند و خواهان پایان یافتن خشونت در نوار غزه هستند. از ایالات متحده تا فرانسه و استرالیا، دانشجویان دانشگاه‌های مختلف تبدیل به بخشی از تظاهرات حامی فلسطین شده اند؛ تظاهراتی که دانشجویان دانشگاه کلمبیا آن را آغاز کرده اند.

 

در حال حاضر، بیش از ۲۰ دانشگاه در آمریکا علیه حملات اسرائیل به غزه تظاهرات می‌کنند و تصاویر این اعتراضات در رسانه‌های دنیا پر بازتاب شده است. در این میان عکسی از یک دختر در تجمع حامیان فلسطین در آمریکا توجه‌برانگیز شده است. این دختر نماد اعتراض برای فلسطین در آمریکا شده است.

دیگر خبرها

  • تجمع اعتراضی دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان در محکومیت برخورد آمریکا با دانشجویان
  • حمایت دانشجویان دانشگاه آزاد یاسوج از دانشجویان حامی فلسطین در کشورهای غربی+عکس
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه آزاد شهرکرد در حمایت از دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین
  • طنین شعار «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسراییل» در دانشگاه لرستان
  • از طنین «فریاد قدس» تا شنیده شدن استخوان‌های خُرد شده رژیم صهیونیستی/ روسیاهی به زغال صهیونیستی ماند
  • این دختر به نماد اعتراضی در امریکا تبدیل شده است | تصویر
  • ببینید | تصاویری از تجمع دانشجویان استان تهران مقابل سفارت فرانسه
  • موسیقی لرستان در تالار وحدت طنین انداز می‌شود
  • چالش‌ تشکل‌ها عدم اطمینان مسئولان به قشر جوان است
  • آمادگی دانشگاه آزاد برای همکاری با صنعت