Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت نظری عنوان کرد آنقدر کار عقب افتاده در باشگاه استقلال است که هیات مدیره برای انتخاب مدیرعامل فرصت گفتگو نداشت

حجت نظری سخنگوی باشگاه استقلال در خصوص آخرین وضعیت نقل و انتقالاتی و تسویه بدهی های استقلال صحبت کرد.

به گزارش طرفداری، حجت نظری درباره شرایط بدهی‌ های استقلال و باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی این تیم در میزان گفت:

بدهی ‌های شفر به صورت کامل پرداخت شده و 50 هزار دلار باقی مانده نیز در حساب وی نشست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منتظریم تا رسید این پرداخت برسد تا بعد از تأیید فیفا پنجره نقل و انتقالات باز شود. فکر می‌ کنم تا فردا این اتفاق رخ داد.

نظری ادامه داد:

رسید تأیید واريز پاختاکور و جباروف هم به باشگاه رسیده است. درباره استراماچونی هم فعلاً رأیی صادر نمی‌ شود؛ بعید است در ماه جاری رأیی در این خصوص صادر شود و این امکان وجود دارد که این موضوع را حتی در زمانی دیرتر پیگیری کنیم. هر رأیی در این بازه زمانی صادر شود مشکلی در بازه فعلی نقل و انتقالاتی باشگاه ایجاد نخواهد کرد و بازيکنان جدید می ‌توانند قرارداهای شان را ثبت کنند. با این وجود اگر مشکلی هم وجود داشته باشد به نیم فصل می ‌رسد.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال درباره ناراحتی دین ‌محمدی از قراردادش و عدم حضور این مربی در تمرینات استقلال گفت:

تمام موارد مربوط به اعضای کادرفنی در اختیار فکری است. اسامی تمام نفراتی که به کادرفنی اضافه شدند با اصرار فکری در قرارداد وی آمده است و تعیین مبالغ دستمزد این نفرات با وی است. اگر برخی اعضا نکاتی دارند باید در این خصوص با فکری صحبت کنند و ممکن است با شرایط موجود است نتوانیم با برخی ادامه همکاری دهیم و از داشتن آنها محروم خواهیم شد. همه چیز به فکری بستگی دارد.

نظری درباره شرایط و اوضاع کلی باشگاه استقلال گفت:

خوشبختانه اوضاع باشگاه خوب و همه چیز روی روال است. تکلیف بسیاری از بدهی ‌ها به سرانجام رسیده و تنها مشکل تهیه یک زمین تمرین خوب و مناسب بود که با تمهیدات در نظر گرفته شده در زمین چمن مجموعه ورزشی انقلاب که کیفیت خوبی دارد، تمرینات پیگیری می ‌شود. با توجه به صحبت‌ هایی کادرفنی تمرینات مناسب است؛ بازیکنان خوبی جذب شدند و با نفرات مورد نظر کادرفنی هم تمدید قرارداد صورت گرفت.

سخنگوی باشکاه استقلال گفت:

خوشبختانه کار تهیه لوازم و لباس هم در حال انجام است. بخشی از لوازم مورد نیاز تهیه شده و طی روزهای آتی موارد باقی مانده نیز تهیه و تأمین خواهد شد. سرپرست تیم درباره قرارداد لباس ‌ها با آل اشپورت دغدغه داشت که اگر مشکلات رفع شود قرارداد باشگاه با این برند تمدید خواهد شد و در غیر این صورت از خدمات شرکت جدیدی بهره خواهیم برد.

 حجت نظری درخصوص موضوع قرارد محمد نادری با استقلال عنوان کرد:

مشکل نادری حل شده است و رضایتنامه وی را داریم. 3 موعد برای پرداخت مطالبات کورتریک پیش‌ بینی و نادری متعهد شده خودش این مبالغ را پرداخت کند.

نظری درباره جذب بازیکن جدید با توجه به جدایی علی کریمی از استقلال گفت:

به نظر می ‌رسد تنها مشکل بحث میانه میدان و بازی ساز است که منتظر تصمیم و اعلام فکری هستیم. او اگر نیاز به جذب بازیکن داشته باشد و اعلام کند برای اینکار اقدام خواهیم کرد در غیر این صورت با همین نفرات فعلی ادامه خواهیم داد.

سخنگوی باشکاه استقلال گفت:

از اعضای هیئت مدیره و کادر مدیریتی باشگاه که در یک ماه اخیر دست به دست هم دادند و هر چه در توان داشتند گذاشتند تا باشگاه به ثبات برسند، تشکر می‌ کنم. عبدیان، خلیل ‌زاده و زبده که بخشی از کار را انجام دادند و هر کدام در بخشی از امور از جمله جذب منابع مالی، مذاکره و جذب بازیکنان و پرداخت بدهی ‌ها زحمات زیادی کشیدند‌؛ مددی هم به هر شکل ممکن همراهی و همکاری خوبی در این مدت داشت. البته در این بین اختلاف نظر هم وجود داشته که طبیعی است. اگر این میزان از هماهنگی نبود این مشکلات حل نمی ‌شد.

نظری درباره انتخاب مدیرعامل باشگاه عنوان کرد:

آنقدر کار عقب افتاده در باشگاه داشتیم که هیات مدیره برای انتخاب مدیرعامل فرصت گفتگو نداشت. حتماً در اولین فرصت ممکن این موضوع را بررسی می‌ کنیم و گزینه‌ های مورد نظر را به مجمع باشگاه می ‌دهیم.

 

همچنین بخوانید:

حجت نظری: 50 هزار دلار هنوز به حساب وینفرد شفر ننشسته است

حجت نظری: منتظر تائیدیه دریافت پول شفر و پاختاکور هستیم/ آرای استراماچونی و بودوروف صادر نشده است

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: باشگاه استقلال استقلال گفت نظری درباره حجت نظری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۲۶۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انسجام فکری و تشکیلاتی لازمه تأثیرگذاری شوراها است

به گزارش خبرگزاری مهر، یعقوبعلی نظری یکشنبه ۹ اردیبهشت در همایش روز شوراها که در محل سالن شهدای سلامت برگزار شد، اظهار کرد: شرط لازم برای انجام رسالت شوراها انسجام فکری و تشکیلاتی است که منتج به تصمیمات اثرگذار برای مردم خواهد شد.

استاندار خراسان رضوی گفت: با پراکندگی و افتراق فکری توفیقی به صورت فردی ایجاد نخواهد شد. طبیعی است که شرط اول موفقیت انسجام فکری است و برای این انسجام فکری نیاز به مبانی داریم بر اساس مبانی اعتقادی، رویکرد فکری و اعتقادی پیدا بکنیم.

وی با بیان اینکه شوراها نماینده مردم هستند، اظهار کرد: اعضای شوراها در شهر و روستا باید یک درک مشترک از شرایط مجموعه خود و مردم داشته باشند.

نظری اذعان کرد: قانون ظرفیت تشکیلاتی را در کشور فراهم کرده برای این که مردم در مدیریت امور خود حداکثر مشارکت را داشته باشند.

استاندار خراسان رضوی بیان کرد: شوراها از نظر حقوقی و ظرفیت تشکیلاتی یک مجموعه مترقی، با نگاه بلند، مردمی و افتخار آمیز هستند که می‌طلبد محصول و آورده‌ای برای مردم داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: ظرفیت‌های بسیار خوبی در کشور و استان داریم اما این‌ها باید به فعلیت تبدیل بشود و اصل استفاده از ظرفیت‌های درونی همیشه مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده است.

نظری با اشاره به اهمیت نگاه به درون ادامه داد: با اتکا به ظرفیت‌های داخلی و بسیج کردن آن‌ها بسیاری از مشکلات قابل حل است.

گفتنی است؛ در انتهای این همایش تعدادی از اعضای شوراهای اسلامی مورد تقدیر قرار گرفتند.

کد خبر 6091415

دیگر خبرها

  • کابل: به کسی اجازه تخریب وحدت ملی در افغانستان را نمی‌دهیم
  • مایه کوبی ۲۶ هزار رأس دام سبک در منطقه بارز و شوارز
  • شش دانگ حواس حردانی به استقلالی سابق!
  • انتخاب دو معلم نمونه کشوری از گلستان
  • پول هست زمین نیست!
  • انسجام فکری و تشکیلاتی لازمه تأثیرگذاری شوراها است
  • نادری با جدایی ری از تهران مخالفت کرد
  • مهارت‌آموزی دانش‌آموزان به تصویب رسید‌
  • آموزش ۳۰۰ ساعت مهارت‌آموزی به دانش‌آموزان متوسطه نظری
  • تجلیل از فرهیختگان شهر در منطقه ۱۵ اصفهان