Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@23:16:25 GMT

اعلام برنامه‌های هفته وحدت در کردستان

تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۲۶۳۷۴

اعلام برنامه‌های هفته وحدت در کردستان

حجت‌الاسلام علی رستمی امروز در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در سنندج اظهار داشت: امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا امکان برگزاری مراسم مولودی خوانی و همایش‌ها و تجمعات نیست بنابراین بیشتر فعالیت‌های این اداره کل با محوریت فضای مجازی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه فضای مجازی فرصتی ارزشمند برای استمرار فعالیت‌های فرهنگی و دینی در استان است، بیان کرد: اداره‌کل تبلیغات اسلامی کردستان در سالجاری با توجه به شیوع ویروس کرونا و عدم امکان برگزاری مراسم و برنامه‌های حضوری اقدام به برگزاری مسابقات و جشنواره های مختلف در فضای مجازی کرد که برگزاری مسابقه ماه ربیع‌الاول از جمله مسابقاتی است که در استان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان در ماه ربیع‌الاول اقدام به برگزاری مسابقات مجازی به شیوه های مختلف قرآنی، نقاشی، دلنوشته و غیره کرده‌‍‌اند.

معاون فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی کردستان اضافه کرد: همچنین در این ایام مسابقات دف‌نوازی و مولودی خوانی برگزار می‌شود که این مسابقات در مجموع به صورت مجازی اجرا خواهد شد.

وی بیان کرد: حمایت از مراسم مولودی‌خوانی پایگاه‌های اجتماعی، فضاسازی محیطی، برگزای مسابقات پیامکی ویژه هفته وحدت، تولید محتوای نمایشی توسط گروه نمایشی آنتی ویروس، تجلیل از روحانیون ایثارگر، مصاحبه با شخصیت‌های علمی و ماموستایان در خصوص ضرورت وحدت اسلامی و پخش در فضای مجازی از جمله برنامه‌های این اداره کل در هفته وحدت است.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی کردستان دیدار و تجلیل از خانواده شهدای روحانی، پیگیری طرح مواسات و همدلی توسط روحانیون و ماموستایان، برگزاری مسابقه با عنوان «پاسخ شما به اهانت به پیامبر اکرم(ص) چیست» را از برنامه‌هایتبلیغات اسلامی کردستان دانست و بیان کرد: بارگذاری دف نوازی و مولودی خوانی در فضای مجازی و فضاسازی محیطی و نصب بنر ویژه هفته وحدت از دیگر برنامه‌های این اداره‌کل در هفته وحدت است.

حجت‌الاسلام رستمی بیان کرد: همچنین مسابقه بزرگ خانوادگی «من محمد(ص) را دوست دارم» از دیگر برنامه‌هایی است که در ماه ربیع در سطح استان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/2330/72

 

منبع: فارس

کلیدواژه: علی رستمی معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان هفته وحدت تبلیغات اسلامی کردستان مولودی خوانی فضای مجازی هفته وحدت اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۲۶۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله سگ ولگرد به پسر بچه ۱۲ ساله در کرج

طبق تصاویر به دست آمده در فضای مجازی سگ بلاصاحبی به پسربچه ۱۲ ساله ای در کرج حمله کرده است.

به گزارش فارس، از صبح امروز تصاویر و کلیپی در فضای مجازی مبنی بر حمله یک سگ ولگرد به یک پسر ۱۲ ساله کرجی درحال باز نشر است.

بنا بر فیلم منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی، پسر بچه ۱۲ ساله کرجی در پارک بهار محدوده کرج نو مورد  حمله وحشتناک سگ‌های بلاصاحب قرار می‌گیرد که توسط چند نفر در پارک او را از دهان سگ بیرون کشیدن و نجات دادند.

این پسر بچه در پی حمله سگ‌ زخمی و به بیمارستان منتقل می‌شود. 

او از ناحیه صورت (لب،بینی، پلک و گونه) دو تا دست و ران دچار مصدومیت شده است.

طی تماس‌های صورت گرفته با مدیریت پسماند موضوع توسط کارشناسان درحال برسی است و ابعاد مختلف حادثه از سوی این سازمان اطلاع رسانی خواهد شد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • شعری که در فضای مجازی ۱۰ میلیون بازدیدکننده داشت
  • شعر «موسی عصمتی» در فضای مجازی ۱۰ میلیون بازدیدکننده داشت
  • زمان برگزاری نشست مشارکت در بازآفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی
  • برگزاری مسابقات تیراندازی با کمان کارگران گرامیداشت هفته کار و کارگر
  • اجرای بیش از ۱۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی مهرستان
  • نقش مؤثر دانشجویان در فرآیند جهاد تبیین با بهره‌گیری از ظرفیت‌ فضای مجازی
  • برگزاری نشست «گردشگری بدون مرز در فضای همکاری کشورهای عضو اکو»
  • حمله سگ ولگرد به پسر بچه ۱۲ ساله در کرج
  • لزوم ایجاد فضای مناسب برای مشارکت مردم در تحقق شعار سال
  • آیین بزرگداشت هفته ترویج فرهنگ و منش پهلوانی در سنندج برگزار شد