Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا سیدموسی خادمی روز یکشنبه در جلسه بررسی پیشنهاد داروی موثر بر پیشگیری و درمان کرونا با اشاره به روند افزایشی ابتلا به کرونا در لرستان افزود: چهار شهرستان استان در وضعیت قرمز و فوق حاد شیوع کرونا قرار دارند و تا روز چهارشنبه هفته جاری نیز خرم‌آباد به این تعداد اضافه می شود.

وی ادامه داد: تعداد بستری و بیماران وخیم کرونا در استان هر روز افزایش می‌یابد و شرایط به شکل مناسبی پیش نمی رود بنابراین از شهروندان درخواست می شود رعایت پروتکل ها را جدی بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار لرستان با تاکید بر تعطیلی کسب کارهای سطح سه و چهار (غیرضروری) در خرم‌آباد گفت: بانیان و صاحبان مراسم عروسی یا ختم از برگزاری هرگونه تجمع خودداری کرده و مردم نی  از حضور در مراکز خرید، پارک و سایر مکان‌های پرجمعیت پرهیز کنند.

خادمی نسبت به کاهش ظرفیت نیروی کار و تعطیلی ادارات استان اعلام آمادگی کرد و افزود: این موضوع در جلسه آینده ستاد مدیریت کرونا مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد و تصمیم مناسب در رابطه با کاهش فشار بیماری به اطلاع مردم خواهد رسید. 

وی اضافه کرد:‌ متخصصان و صاحبنظران، پیشنهادات خود در خصوص ساخت و تولید داروهای کمکی را به دانشگاه علوم پزشکی ارائه دهند تا پس از بررسی علمی دقیق و تایید نهایی، برای کمک به بیماران استفاده شود.

تاکنون بیش از ۴۰ هزار لرستانی به کرونا مبتلا و ۸۱۳ نفر فوت شده اند و تمام محدودیت‌های کرونایی تا ۱۶ آبان در این استان تمدید شده است.

برچسب‌ها ویروس کرونا استانداری لرستان لرستان مرگ و میر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا استانداری لرستان لرستان مرگ و میر ویروس کرونا استانداری لرستان لرستان مرگ و میر اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۲۶۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید استاندار لرستان از روند ساخت مسکن ملی بروجرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، طرح نهضت ملی مسکن بروجرد با بیش از ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی در سه فاز در حال احداث است و تاکنون اجرای طرح‌ها در سه فاز شروع شده که فاز یک در قالب ۲۴۰ واحدی با ۷۵ درصد پیشرفت تا ۲ ماه آینده تکمیل می‌شود.

خاکبرداری فاز ۲ طرح سه هزار واحدی تاکنون انجام شده و یک هزار و ۵۹۲ واحد پروانه ساخت اخذ شده و در حال تجهیز کارگاه است.

فاز سوم در قالب طرح سه هزار و ۵۰۰ واحدی تعاونی‌های تاکسیرانی و فضای سبز در حال عملیات خاکبرداری و آماده‌سازی است.

هفت هزار و ۸۴۶ متقاضی واجد شرایط طرح نهضت ملی مسکن در این شهرستان هستند که سه هزار و ۲۰۰ متقاضی تاکنون مرحله اول پول را واریز کرده‌اند.

در اجرای طرح نهضت ملی مسکن ۲۹ هزار و ۷۸۵ متقاضی فاقد مسکن ثبت نام کردند.

مجری فاز اول طرح نهضت ملی مسکن ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) است که در هفت طبقه با پیلوت ساخته خواهد شد.

واحد‌های نهضت ملی مسکن در بروجرد هر بلوک دارای ۲۴ واحد ۸۵ متر مربعی هستند.

بروجرد با حدود ۴۲۰ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان پرجمعیت استان لرستان بعد از خرم آباد است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بازدید استاندار لرستان از روند ساخت مسکن ملی بروجرد
  • استاندار لرستان از طرح نهضت ملی مسکن بروجرد بازدید کرد
  • دیدار استاندار لرستان و آیت‌الله «نیازی»
  • نامزدهای انتخابات را به رعایت قانون توصیه می‌کنم
  • «بر بلندای حضور» برگزیدگان خود را شناخت
  • دیدار استاندار لرستان با کارگران معدن
  • استاندار لرستان روز کارگر به دیدار کارگران معدن رفت + فیلم
  • ثبت یکم خرداد در تقویم به نام «روز لرستان»
  • ارتش در حوادث و بحران‌ها میدان‌دار است
  • رایزنی با سرمایه‌گذاران برای فعالیت در لرستان