Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@00:23:02 GMT

رییس فدراسیون بوکس: آموزش نونهالان در اولویت است

تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۲۶۵۶۱

رییس فدراسیون بوکس: آموزش نونهالان در اولویت است

حسین ثوری روز یکشنبه در مجمع انتخابات هیات بوکس خراسان شمالی اظهار داشت: کار کردن در فدراسیونی که حدود ۳۰ سال با مدیریت یکنواخت شکل گرفته بود، بسیار سخت بود ولی با وجود این، اردوهای تیم ملی به صورت منظم برگزار شد و هیچ اعزامی به مسابقات لغو نشده است.

وی با بیان اینکه دیگر اعضای تیم ملی منحصر به چند استان خاص نیست، تصریح کرد: هم اکنون اکثر مربی ها و داوران این رشته ورزشی در رده های سنی از استان های مختلف هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس فدراسیون بوکس افزود: در این بین سرمربی گری تیم ملی بوکس نونهالان و نوجوانان نیز به مربیان استانی سپرده خواهد شد که بیشترین تعداد ورزشکاران را در تیم ملی داشته باشند.

ثوری با اشاره به اینکه رسمی کردن ورزش بوکس در بین نیروهای مسلح از اتفاقات خوب فدراسیون در سال ۹۸ است، خاطرنشان کرد: در راستای توسعه و حمایت از همه ظرفیت های ورزشی کشور، فدراسیون علاوه بر اینکه بوکس کارگری راه انداخت، با رسمی شدن این ورزش در بین ورزش های نیروهای مسلح توانست از ظرفیت های استانی چون میثم قشلاقی نیز بهره گیرد.

وی با بیان اینکه خراسان شمالی ظرفیت عظیمی در بوکس دارد، خاطرنشان کرد: با توجه به استعداهای فراوان، این استان می تواند تامین کننده نفرات تیم ملی در بخش ورزشکاران، مربی و داور باشد.

ثوری همچنین با بیان اینکه بزودی این هیات ورزشی در استان به لوازم ورزشی موردنیاز تجهیز خواهد شد، گفت: در راستای حمایت های مالی از هیات بوکس، فدراسیون از درآمدهای برگزاری کلاس های مربی گری و داوری در استان به نفع هیات خواهد گذشت.

در مجمع انتخابات هیات بوکس استان خراسان شمالی که با حضور حسین ثوری رییس فدراسیون بوکس و  کوروش بهادری مدیرکل ورزش و جوانان این استان برگزار شد، رضا محمدخانی با کسب ۱۱ رای از ۱۶ رای اخذ شده به این سمت انتخاب شد.

برچسب‌ها بجنورد حسین ثوری وزارت ورزش و جوانان خراسان شمالی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بجنورد حسین ثوری وزارت ورزش و جوانان خراسان شمالی بجنورد حسین ثوری وزارت ورزش و جوانان خراسان شمالی اخبار کنکور خراسان شمالی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۲۶۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه هیات رئیسه فدراسیون دوومیدانی تشکیل شد

به گزارش جام جم آنلاین، در این جلسه ضمن ارائه گزارش متغن از عملکرد فدراسیون در طی دوره سرپرستی  دکتر مطیعی تا کنون، معتمدی به ارائه ضرورت برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون در زمان تعیین شده در آیین نامه انتخاباتی پرداخت و مقرر شد پس از تایید صلاحیت منتخبین، این مجمع در نیمه دوم خرداد ماه برگزار گردد.

در این جلسه برنامه تمرینی، اردوها، اعزام های مرتبط و نیازمندی های ورزشکاران شانس کسب سهمیه المپیک و متعاقبا نقش حمایتی فدراسیون در عملیاتی نمودن آن به بحث گذاشته شد.

همچنین مقرر شد حق الزحمه مربیان، مدرسان و داوران و همچنین شهریه ثبت نام در دوره های مربیگری و داوری در سطوح مختلف بازبینی و به هیات های استانی ابلاغ گردد.

در ادامه امور جاری و ساری فدراسیون و گزارش مالی خزانه دار مورد بررسی و تایید قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • چرا اتحادیه جهانی کشتی مصلایی پور را از المپیک‌ کنار گذاشت؟
  • حمایت اساتید دانشگاه در آمریکا از دانشجویان حامی فلسطین
  • انتقاد ملی‌پوش بوکس از«تبعیض فدراسیون» و«رفتار عجیب فونتانا»
  • یک ایرانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • محسن رضوانی عضو هیات رییسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • جلسه هیات رئیسه فدراسیون دوومیدانی تشکیل شد
  • خبر خوش وزیر ورزش درباره سربازی ورزشکاران
  • کیومرث هاشمی: معافیت‌هایی برای نفر سوم جهان و دوم و سوم آسیا در راهند
  • هاشمی: با اصلاح قانون جدید ورزشکاران بیشتری شامل معافیت و قانون استخدامی می شوند/ تخصیص ۵٠٠ میلیارد برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها