Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-30@06:37:13 GMT

کرونا نباید باعث فراموشی دشمنی استکبار شود

تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۲۶۷۳۲

کرونا نباید باعث فراموشی دشمنی استکبار شود

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به اینکه کرونا نباید باعث فراموش کردن دشمنی استکبار با اسلام و ما شود گفت : تسلیم شدن در مقابل دشمن به معنای مرگ است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛حجت الاسلام والمسلمین خاضع در این نشست با اشاره به اینکه شاهد اهانت به پیامبر اسلام (ص) بودیم و اگر امت اسلامی متعهد بودند هیج کشوری جرات اهانت به پیامبر اکرم را نداشت گفت : اگر مسلمان کالاهای این کشور را تحریم کنند کارهای بزرگی می شود انجام داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت ۱۳ آبان امسال با توجه به شرایط موجود با سال های قبل بسیار متفاوت تر است و بدون شک مردم بیش از پیش در این راهپیمایی شرکت می کردنداما بحث سلامت مردم نیز طرح است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات استان گفت: 13 آبان امسال در برخی از شهرستان های با وضعیت بسیار بحرانی برگزار نمی شود  و راهپیماییبه شکل سالهای گذشته وجود نداشته و  از هر گونه راهپیمایی جلوگیری می شود تجمع هایی انجام می شود و با رعایت پروتکل های بهداشتی خواهد بود.

خاضع ابراز داشت : آبان ماه با شیوه سلامت محور بودن در برخی از نقاط استان برگزار می شود .

آیت الله حسینی در نشست گرامی داشت ۱۳ آبان گفت: ایام فرخنده و مبارکی است شاخص پیامبر اکرم در آیات شریف قرآن مشخص است ما هرچه که داریم به برکت پیامبر اکرم است اگر بشر را منهای انبیا و اولیا کنیم غیر از زشتی انحراف و گناه در آن نمی بینیم هرچی زیبایی است مربوط به پیامبران الهی است.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد افزود : در این شرایط امروزی که به پیامبر اهانت کرده اند این اهانت را با شعار آزادی بیان مطرح کرده اند این نشانه جهالت و نادانی آنهاست آزادی بیان یک فضیلت انسانی است آزادی بیان که بر علیه مقدسات باشد فضیلت نیست رذالت است.

وی با بیان اینکه ناجیان بشر انبیا و اولیا بوده اند نباید این بشر بر علیه انبیا شمشیر بکشند و توهین کنند این رذالت است ازادی بیان باید در خدمت بشر باشد نه خیانت به بشر گفت :استکبار همیشه در مقابل انبیا ایستاده است شعارهای انقلاب ما همیشه شعارهای انبیا بوده است آنها فقیه مرجع و جانشین پیامبر و امام هستند، آمریکا خبیث با تمام عده و عوده در مقابل ما ایستاده‌است آمریکا جنایت های بی شماری علیه ملت ما انجام داده است.

حسینی افزود:گاهی دشمن پنهان و گاهی آشکاراست ، آمریکا دشمن اشکار ماست  ذات ما بر اساس آموزه های دینی  دشمنی نیست اما اگر کسی علیه ما شورید ما نیز مقابله می کنیم آمریکا همیشه به دنبال سرکوب کردن مردم در ابعاد مختلف بوده است و مانع ایجاد می کرد.

نماینده ولی فقیه در استان گفت :طبیعتا شایسته نیست این دشمنی ها را فراموش کنیم ما در مقابل زیاده خواهی ها و قلدری های آمریکا ایستاده ایم اکر بخواهیم تسلیم شویم در تسلیم شدن چیزی گیرمان نمی آید و تسلیم شدن یعنی مرگ.

وی افزود نباید جنایت های آمریکا را فراموش کنیم به هر شیوه ای که نیاز است در مقابل انریکا بایستیم باید بایستیم.

آیت الله حسینی تصریح کرد نباید بگذاریم کرونا باعث شود این موضوعات فراموش شود بحث فضا سازی شهری انجام شود شرارت های آمریکا علیه کشور بیان شود نقشه های دشمنان باید برملا شود اما برای برگزاری مراسمات دستوالعمل های بهداشتی باید رعایت شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: 13آبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۲۶۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خیابان پشتیبان بلوار پیامبر اعظم (ص) قم احداث می‌شود

به نقل از شهرداری قم،محمدحسین علی‌اکبری،مدیر منطقه یک شهرداری قم اظهار کرد: هزار و ۵۰ میلیارد تومان پیش‌بینی بودجه منطقه یک شهرداری قم در سال ۱۴۰۳ است که ۶۵۰ میلیارد تومان به اقدامات عمرانی اختصاص پیدا کرده و از این مقدار ۳۶۰ میلیارد تومان مربوط به تملک اراضی است. 

وی با اشاره به وجود پروژه‌های متعدد تملکی در این منطقه، افزود: در حیطه اقدامات اجرایی، تملک یکی از دشوارترین کار‌ها است، چراکه کسب رضایت شهروندان و رعایت قانون در آن بسیار اهمیت دارد.

 مدیر منطقه یک شهرداری قم با بیان اینکه سه ایستگاه مترو در فاز دو خط A متروی قم برای این منطقه تعریف‌شده است، خاطرنشان کرد: ابتدای میدان پلیس، نزدیکی بیمارستان نکویی و ابتدای کوی درخت پیر مکان‌هایی است که برای ایستگاه مترو تعریف‌شده است. 

علی‌اکبری با تأکید بر اینکه تملک معبر ۱۶ متری پشتیبان بلوار پیامبر اعظم (ص) برای سال ۱۴۰۳ تعریف‌شده است، اضافه کرد: ابتدای بلوار پیامبر اعظم (ص) حدود ۶ یا ۷ پلاک از سنوات قبل تملک باقی‌مانده که در دستور کار امسال است.

 وی با اشاره به پیش‌بینی تملک در بلوار نوبهار و محتشم کاشانی، اذعان کرد: تملک باغ اشراقی از دیگر مسائلی است که باید پیگیری شود، همچنین یک پارکینگ در خیابان شهید فاطمی بین کوچه ۲۱ و ۲۳ پیش‌بینی‌شده است که برای تملک آن اقدام خواهیم کرد. 

مدیر منطقه یک شهرداری قم در خصوص بحث عملکرد این منطقه در تملک در سال ۱۴۰۲، گفت: حدود ۷۶۰ میلیارد تومان کل بودجه منطقه برای سال ۱۴۰۲ بود که ۴۰۰ میلیارد بودجه عمرانی بود و قسمت اعظم آن یعنی ۲۶۰ میلیارد به تملکات اختصاص داشت.

 علی‌اکبری افزود: سرآمد این موضوع آزادسازی خیابان شهدای دروازه ری بود که ۳۴ پلاک در این پروژه تملک و آزادسازی شد و اواخر سال به‌موازات تسریع کار عملیات عمرانی و جدول‌گذاری آغاز شد.

 وی با اشاره به تلاش شهرداری برای تسریع پروژه ساماندهی محله دروازه ری یادآور شد: برای سال جدید تلاش ما تملک باقی پلاک‌ها است تا حلاوت کار با بهره‌برداری برای مردم حفظ شود.

 

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • کاپیتان استقلال فراموشی را تمرین می‌کند (عکس)
  • فال انبیا فردا سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خیابان پشتیبان بلوار پیامبر اعظم (ص) قم احداث می‌شود
  • پرسپولیس به توانایی فراموشی نیازمند است!
  • مدارا با مردم، یک اصل مهم اسلامی و اصلی برای شهرداری‌ها است
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • پیامبر منطقه محروم بشاگرد کیست؟! + فیلم
  • فال انبیا فردا یک‌شنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • خطر فراموشی در کمین زندگی عشایری