Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@17:21:07 GMT

درگذشت جوان رودباری که اقدام به خودسوزی کرده بود

تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۲۶۸۲۵

درگذشت جوان رودباری که اقدام به خودسوزی کرده بود

به گزارش خبرگزاری مهر، هوشنگ عباسقلی زاده در این باره اظهار کرد: جوان ۳۲ ساله اهل روستای گنجه از توابع شهرستان رودبار که در مقابل یک شرکت معدنی اقدام به خودسوزی کرده بود، صبح امروز در بیمارستان ولایت رشت درگذشت.

عباسقلی زاده افزود: این جوان به مدت ۶ ماه از تیرماه ۹۸ به صورت روزمزد و غیر مستمر در قسمت دیوارچینی یک شرکت معدنی مشغول به کار بود و بعد از اتمام کار دیوارچینی به دلیل اختلافاتی که در کارگاه به وجود می‌آید، این همکاری ادامه پیدا نمی‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با ابراز تأسف از حادثه تلخ به وجود آمده، عنوان کرد: این جوان می‌توانست اختلاف موجود بر سر ذیحق بودن مطالبات کارگری و برگشت به کار را از طریق مراجع قانونی همچون مراجع حل اختلاف اداره کار پیگیری کند اما شکایتی به اداره کار شهرستان ارائه نکرده بود.

کد خبر 5061338

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرستان رودبار خودسوزی ویروس کرونا شیراز شیوع کرونا آمار کرونا توهین به پیامبر بوشهر شهرکرد هفته وحدت گرگان نیروی انتظامی کرمانشاه پدافند غیرعامل ستاد ملی مقابله با کرونا اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۲۶۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف سیگار‌های قاچاق در بهاباد

سرهنگ عباسی فرمانده انتظامی شهرستان بهاباد گفت: ماموران نظارت بر اماکن عمومی پلیس، ضمن انجام اقدامات قانونی اقدام به بازرسی از یک واحد صنفی در شهرستان بهاباد کردند. 

وی ادامه داد: در بازرسی صورت گرفته ۷۲ هزار نخ انواع سیگار قاچاق کشف شد. 

فرمانده انتظامی بهاباد خاطر نشان کرد: در این خصوص پرونده قضایی تشکیل و در دست اقدام است.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • عملیاتی شدن ۱۲۳ درصدی تعهد اشتغال استان کرمان
  • مسابقات امداد و نجات معادن و صنایع معدنی کشور
  • سرمایه‌گذاری ۱۸ همت در بخش معدن و صنایع معدنی آذربایجان شرقی
  • درگذشت صدای جوان رادیو
  • اعلام آمادگی آفریقای مرکزی برای توسعه همکاری‌های معدنی با ایران
  • وزیر آفریقای مرکزی: ما به دنبال دانش ایرانی در حوزه معدن هستیم
  • تجلیل از ۶۵ عضو هیئت علمی برگزیده/ جوان‌ترین استاد ۴۵ساله و تقدیر از ۶ استاد زن
  • ۱۵ تغییر کاربری غیرمجاز در آمل قلع و قمع شد
  • کشف سیگار‌های قاچاق در بهاباد
  • ذوب آهن اصفهان در دوره جدید موفقیت های معدنی خوبی کسب کرد