Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت الله علما، گفت: شخصیت بی نظیر پیامبر(ص) همچون خورشیدی عالم تاب است که رحمت او شامل حال کل جهان هستی می شود، لذا آینده جهان با حقیقت خواهد بود و حقیقتی آشکارتر از وجود مقدس پیامبر رحمت(ص) وجود ندارد.

به گزارش  خبرگزاری شبستان در کرمانشاه، امروز در نشست روحانیون سنی استان کرمانشاه با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، بر ضرورت شناخت ابعاد شخصیت پیامبر رحمت(ص) تأکید  کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امام جمعه کرمانشاه گفت: دولت فرانسه در جهلی بزرگ به سر می برد زیرا تشخیص نمی دهد، اهانت به شخص اول عالم هستی بعد از خداوند متعال، اندیشه های مسلمانان را به یکدیگر نزدیک کرده و باعث وحدت بیشتر مسلمانان می شود.
 

وی تأکید کرد: هیچ چیزی بهتر از این نیست که بتوانیم حول محور قرآن به اسلام خدمت کنیم ، زیرا اگر به خوبی در قرآن کریم تعمق و اندیشه نماییم حقایق گسترده ای برایمان آشکار می شود که شاید تا کنون بی اطلاع بوده ایم.
 

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه تصریح کرد: شخصیت بی نظیر پیامبر(ص) همچون خورشیدی عالم تاب است که رحمت او شامل حال کل جهان هستی می شود، لذا آینده جهان با حقیقت خواهد بود و حقیقتی آشکار تر از وجود مقدس پیامبر رحمت(ص) وجود ندارد.
 

آیت الله علماء خاطر نشان ساخت: باید با بصیرت تمام پشت سر مقام معظم رهبری(مدظله العالی) حرکت کنیم و با حفظ وحدت توطئه های شوم استکبار را در نطفه خفه نماییم.
 

گفتنی است: در این نشست حاج ماموستا ملا قادر قادری امام جمعه شهرستان پاوه طی سخنانی بر لزوم حفظ وحدت به عنوان اصلی ترین عنصر رشد و تعالی مسلمانان منطقه و استان تأکید کرد.

پایان پیام/712

منبع: شبستان

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه در کرمانشاه پیامبر مهربانی محکومیت اهانت به پیامبر هفته وحدت پیامبر رحمت ص

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۲۶۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خانواده نقش موثری در موفقیت علما دارد

حجت‌الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر شامگاه سه شنبه در آیین تجلیل از اساتید مدرسه علمیه امام خمینی(ره) بوشهر اظهار داشت: همانطور که مردم با ستارگان شمال، جنوب، شرق و غرب را پیدا می کنند، روحانیت نیز همچون چراغی هستند که راه به مردم نشان می دهند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر بیان داشت: امام هادی(ع) می فرمایند که اگر در زمان غیبت علما نبودند که از مکتب اهل بیت دفاع کنند و شیعیان را از دام ابلیس نجات دهند، همه مرتد می شدند. امروز سکان شیعیان به دست علما است و آنان را از غرق شدن در ابتذال رفتاری نجات می دهند.

وی با بیان اینکه علما بالاترین و ارزشمندترین انسان ها هستند ابراز داشت: این مقام عالم هست، عالمی که درس می خواند و اهل تهذیب است، پیراسته از رذائل اخلاقی و اهل خدمت به اسلام و مسلمین و در شرایط کنونی انقلابی و پیرو ولایت فقیه است‌ و مجاهدت در راه اسلام به هر شکل ممکن انجام می دهد، این عالم با این درجه اگر خانواده در کنار او نباشد دچار چالش می شود بنابراین خانواده نقش موثری در موفقیت علما دارند.

حجت‌الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری با بیان اینکه یکی از نعمت های الهی برای علما همسران خوب است گفت: اگر همسران علما اهل خدمت به مسائل دینی باشند درجه کار بالاتر است‌.

دیگر خبرها

  • دشمنان در صدد نابودی مغزهای متفکر جهان اسلام هستند
  • آوای آرامبخش باران در شهرستان کنگان پیچید + فیلم
  • دشمنان درصدد نابودی مغزهای متفکر جهان اسلام هستند
  • علم‌آموزی همواره در آیات و روایات مورد تاکید بوده است
  • آسفالت معابر آرامستان بهشت رحمت شهرکرد
  • امام خمینی (ره) به اسلام و مسلمانان شخصیت بخشید
  • قرآن؛ کتاب زندگی/ قرآن، نور و رحمت و هدایت به سوی خیر و سعادت است
  • خانواده نقش موثری در موفقیت علما دارد
  • آغاز بارش رحمت الهی در خوزستان
  • پاسخ آیت‌الله فیاضی به سؤالی پیرامون رفع اضطراب