Web Analytics Made Easy - Statcounter

طهماسبی گفت: با همت شورای کشاورزی پدافند غیرعامل و همراهی خوب مردم در سال جاری آفت مگس مدیترانه ای تقریبا مهار شده و در آستانه ریشه کن شدن است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا، محمدصادق طهماسبی مدیرکل پدافند غیرعامل استان یزد با بیان اینکه پدفند غیرعامل یک دفاع غیر نظامی است اظهار کرد: پدافند غیرعامل کم هزینه ترین روش دفاعی است که زیرساخت های خدمت رسان اعم از آب، برق، گار و حتی ارتباطات را در مقابل تهاجم و ضربه های احتمالی دشمنان و متخاصمین مصون می دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل پیدافند غیرعامل استان یزد با بیان اینکه امروز با توجه به شرایط منطقه باید مراقب هجمه دشمنان به ویژه در حملات سایبری بود افزود: خوشبختانه استان یزد توانسته در پدافند غیر عامل اقدامات مناسبی را در این زمینه انجام دهد که مبارزه با آفت مگس مدیترانه ای یکی از این اقدامات اس.

طهماسبی ادامه داد: در سال 95 بخش زیادی از کشاورزی استان یزد با آفت مگس مدیترانه ای روبرو شد که با همت شورای کشاورزی پدافند غیرعامل و همراهی خوب مردم این عامل تقریبا مهار شده و در آستانه ریشه کن شدن است.

وی با اشاره به پاندومی ویروس کرونا در استان یزد تصریح کرد: با درایت و هوشیاری مردم و قطع زنجیره ابتلای به این ویروس، بزودی شاهد مهار این ویروس منحوس باشیم.

مدیرکل پدافند غیرعامل استان یزد در خصوص اقدامات صورت گرفته در استان یزد درخصوص دفع حملات سایبری گفت: تقریبا همه اقدامات لازم برای حفاظت از زیرساخت ها به دستگاه های ابلاغ شده و کارهای عملیاتی آن انجام شده است.

طهماسبی تاکید کرد: حملات سایبری از خانواده تا دستگاه های اجرایی همه را تهدید می کند که خانواده ها باید در ارتباطات خود دقت نظر را داشته باشند.

این مسئول خاطرنشان کرد: خوشبختانه استان یزد توان علمی و عملیات خوبی با تشکیل گارکروه علم و فناوری در زمینه پدافند غیرعامل داراست که دانش آموختگان فنی و متخصصین حوزه سایبری برای مهار آسیب ها فعال هستند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: آفت مگس مدیترانه ای پدافند غیرعامل استان یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۲۷۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده از فیبر نوری قدمی برای افزایش سرعت اینترنت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ مدیر مخابرات استان مرکزی در خصوص اجرایی شدن طرح فیبر نوری در سطح استان در گفتگو با خبرگزاری صداوسیما گفت: هدف از اجرای شبکه فیبر نوری توسعه شبکه ملی اطلاعات و افزایش سرعت اینترنت در سطح استان است. 
لطفی با اشاره به اقدامات انجام شده در این راستا در سال گذشته افزود: سال گذشته در استان مرکزی ۴۳۶ کیلومتر فیبرنوری اجرا شد که حدود ۴۰۰ کیلومتر آن در شهر‌ها انجام شده و حدود ۳۰ إلی ۶۰ درصد شهر‌ها تحت پوشش قرار گرفته است. 
مدیر مخابرات استان مرکزی ادامه داد: شاید کمترین توسعه مربوط به شهر اراک است که با تعامل و همکاری شهرداری و شورای شهر می‌توان تا انتهای امسال این وضعیت را به بیش از ۹۰ درصد رساند.
او عنوان کرد: برای استفاده از ۴۳۶ کیلومتر فیبرنوری صورت گرفته تاکنون حدود ۳۵۰ میلیارد تومان اعتبار تخصیص شده و همین رقم برای سال جاری نیز در برنامه گنجانده شده است.

دیگر خبرها

  • امین مدنی:‌ «وعده صادق»؛ عبور از قوی ترین نقطه پدافندی جهان
  • شلیک موشک ناو هواپیمابر «شارل دوگل» در ماموریت مدیترانه
  • سرآشپز پخت تورم در ایران
  • کدام کشورها تیک‌تاک را ممنوع کرده‌اند؟
  • لیگ NBA| سانز در یک قدمی حذف/ کلیپرز و باکس شکست خوردند
  • مردمی کردن اقتصاد چگونه محقق می‌شود؟
  • افغانستان با شکست عراق در یک قدمی صعود به جام جهانی فوتسال
  • اعلام همکاری مالزی در زمینه امنیت سایبری با افغانستان
  • پرچمداران سامسونگ در یک‌قدمی ۱۰۰میلیون تومانی
  • استفاده از فیبر نوری قدمی برای افزایش سرعت اینترنت