Web Analytics Made Easy - Statcounter

طی حکمی از سوی رییس فدراسیون کشتی، محسن جلیلیان به عنوان مسوول آموزش کمیسیون داوران فدراسیون کشتی منصوب شد.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، طی حکمی از سوی علیرضا دبیر رییس فدراسیون کشتی، محسن جلیلیان از داوران خوش آتیه و درجه یک بین المللی شهرستان خرمشهر به عنوان مسوول آموزش کمیسیون داوران فدراسیون کشتی منصوب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لازم به ذکر است که جلیلیان داور جوان اروندی متولد پنجم خرداد ۶۴ و رییس کمیته داوران هیات کشتی منطقه آزاد اروند است که قضاوت رقابت های مهم ملی و بین المللی همچون پیشکسوتان جهان، جام تختی، جام باشگاهای جهان، جوانان آسیا، روز کودک، جام گرند پری(مجارستان) را در کارنامه ورزشی خود دارد.

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فدراسیون کشتی داوران کمیسیون آموزش فدراسیون کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۲۷۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبریک معاون شمس‌آذر به داوران فینال زیر ۲۳ سال آسیا

به گزارش "ورزش سه"، مسابقه فینال جام ملت‌های زیر 23 سال آسیا روز جمعه 14 اردیبهشت ماه در دوحه قطر در حالی برگزار می‌شود که با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا تیم داوری ایران این بازی را سوت خواهد زد.

موعود بنیادی‌فرد به عنوان داور، سعید قاسمی و علیرضا ایلدروم به عنوان کمک‌های وی قضاوت این بازی را برعهده دارند.

علی میرزابیگی که در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر به عنوان معاون باشگاه شمس آذر قزوین فعالیتش را آغاز کرده و البته داور بین‌المللی سابق ایران هم هست با انتشار یک استوری انتخاب بنیادی‌فر و دو کمک ایرانی‌اش را برای قضاوت فینال زیر ۲۰ سال آسیا تبریک گفته است.

دیگر خبرها

  • تبریک معاون شمس‌آذر به داوران فینال زیر ۲۳ سال آسیا
  • الهام چرخنده به تئاتر برگشت
  • دوانتصاب در کمیته ملی پارالمپیک
  • معرفی هیأت داوران جشنواره تئاتر «بچه‌های مسجد»
  • اعظم بروجردی، الهام چرخنده داور یک رویداد تئاتری
  • معرفی هیئت داوران جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد
  • معرفی هیأت داوران جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد
  • تغییر زمان و مکان کشتی آزاد جام تختی
  • تشکیل کمپین علیه آنتونیو؛ احتمال کودتا در استانبول!
  • رؤسای کمیسیون‌های داوران، مربیان و ورزشکاران تنیس مشخص شدند