Web Analytics Made Easy - Statcounter

جهانگیر رستمزاد روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این بازدید به منظور بررسی وضعیت زیرساخت های مرز بین المللی مهران در راستای لایحه ایجاد هشت منطقه آزاد تجاری انجام گرفته است.

وی اظهار داشت: نمایندگان اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام از  شهر صالح آباد، کارخانه آرد و سیلوd گندم این شهر و سد کنجانچم و پروژه سامانه گرمسیری منطقه سه و چهار بازدید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بازدید از کمربند غربی شهر مهران و  گمرک مهران از دیگر برنامه های امروز این هیات در شهر مرزی مهران بود و همچنین در جریان شرایط استان و برخورداری از امنیت مرزی و توان توسعه صادرات استان و ظرفیت های ویژه مرز بین المللی مهران قرار گرفتند.

وی تاکید کرد: در این بازدید سعی شد به خوبی اهمیت و ضرورت ایجاد منطقه آزاد تجاری در مرز مهران تبیین شود.

وی ابراز امیدواری کرد: با تصویب منطقه آزاد تجاری مهران شاهد جهش و رونق اقتصادی در استان باشیم.

گفتنی است در این بازدید، دکتر هاشم بیگی دبیر کمیسیون اقتصادی مجمع تشخیص مصلحت نظام، قوام ملکی دبیر کمیسیون عمران مجلس، پیرداده نماینده شورای عالی مناطق آزاد تجاری و چند نفر از اعضای کمیسیون اقتصاد کلان مجمع تشخیص مصلحت نظام و جمعی از مدیران ارشد استان و شهرستان مهران حضور داشتند.

مرز بین المللی مهران با برخورداری از امنیت و کوتاهی مسافت و ۸۰۰ هکتار منطقه ویژه تجاری با روزانه صادرات ۷۰۰ کامیون کالا به کشور عراق یکی از مرزهای پرتردد کشور محسوب می شود.

برچسب‌ها ایلام مهران پایانه مرزی مهران عراق منطقه آزاد مجمع تشخیص مصلحت نظام

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایلام مهران پایانه مرزی مهران عراق منطقه آزاد مجمع تشخیص مصلحت نظام ایلام مهران پایانه مرزی مهران عراق منطقه آزاد مجمع تشخیص مصلحت نظام اخبار کنکور مجمع تشخیص مصلحت نظام منطقه آزاد آزاد تجاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۲۷۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید دبیر شورای‌ عالی مناطق آزاد کشور ازغرفه منطقه آزاد اروند در نمایشگاه ایران اکسپو ۱۴۰۳

به گزارش «تابناک» به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد اروند، حجت الله عبدالملکی ظهر امروز و در نخستین روز از آغاز به کار این نمایشگاه با حضور در غرفه منطقه آزاد اروند با مسئولین این سازمان دیدار و گفت و گو کرد.

وی همچنین ضمن این بازدید در جریان فعالیت ۱۰ شرکت تولیدی و صادراتی حاضر در این نمایشگاه به نمایندگی از فعالین اقتصادی منطقه آزاد اروند قرار گرفت.

ششمین دوره نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران (ایران اکسپو) از امروز ۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ به مدت ۵ روز (تا ۱۲ اردیبهشت) در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران ادامه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • مصباحی مقدم : کنترل بانک‌ها از خرداد در اختیار بانک مرکزی قرار می‌گیرد
  • بانک مرکزی از خرداد ماه بانک ها را کنترل می کند
  • الزام به تنظیم سند رسمی یک جراحی حقوقی ـ اقتصادی ـ اجتماعی
  • فرزین برای ارائه گزارش عملکرد منابع و مصارف نظام بانکی در سال ۱۴۰۲ به کمیسیون اقتصادی می رود
  • مجمع تشخیص مصلحت نظام منشأ بزرگ فساد را می‌خشکاند؟!
  • عضو مجمع تشخیص: برجام و FATF همچنان در اولویت است / نباید روابط دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران به یکی دو کشور خاص محدود شود
  • پوتین: شاخص‌های کلان اقتصادی روسیه بالاتر از پیش‌بینی هاست
  • بازدید دبیر شورای‌ عالی مناطق آزاد کشور ازغرفه منطقه آزاد اروند در نمایشگاه ایران اکسپو ۱۴۰۳
  • تسرسع ساماندهی بازار آهن شادآباد و پیگیری طرح شن‌چاله‌ها در کمیسیون ماده پنج
  • ساماندهی بازار آهن شادآباد و پیگیری طرح شن‌چاله‌ها در کمیسیون ماده پنج تسریع می‌شود