Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت گفت: مطابق بررسی های کارشناسان سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر رشت، عمده مراکزی که در سطح شهر رشت اقدام به شارژ سیلندر های گاز مایع یاLPG می کنند غیر مجاز هستند.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ مومنی با بیان اینکه فقط شرکت های مجاز که مجوز فعالیت قانونی در زمینه توزیع و شارژ کپسول های گاز مایع دارند و می توانند در این زمینه فعالیت کنند، گفت: مطابق قانون، اماکن صنفی یا مغازه هایی که در سطح شهر نسبت به ارائه سوخت کپسول مایع به خودروها و یا سلیندرهای گاز اقدام می کنند، می بایست دارای پروانه کسب بوده و شارژ آنها نیز باید در مراکز مجاز صورت گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در غیر این صورت مرتکب عمل غیر قانونی و تخلف شده اند و تعزیرات حکومتی ، اصناف بازرسی اداره کار، اداره استاندارد و سایر نهادهای ذیربط باید با شدت با آنها برخورد کنند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت، افزود: انتظار داریم با توجه به مخاطرات جانی و مالی احتمالی؛ این مراکز غیر مجاز و غیر استاندارد و فاقد ایمنی های لازم ، نهاد یا دستگاه متولی، مسئولیت شناسایی و برخورد قاطع با این مراکز را برعهده بگیرد و در این زمینه سازمان آتش نشانی آماده همکاری با دستگاه های ذیربط را دارد.

مومنی با تاکید بر اینکه فعالیت این مراکز جان و مال شهروندان را به مخاطره می اندازد و این مهم می بایست سریعا چاره اندیشی شود، ادامه داد: کارشناسان سازمان آتش نشانی ضمن شناسایی بسیاری از این اماکن،  بازدید های متعددی را از آنها به عمل آورده اند و تذکرات و توصیه های لازم را نیز به متولیان این تصرف ها ارایه داده اند اما انتظار داریم راهکارهای قانونی و ساماندهی، ایمن سازی، صدور مجوز های قانونی و همچنین برخورد و پلمب مراکزی که به صورت غیرمجاز در این زمینه فعالیت دارند نیز در دستور کار قرار گیرد.

رییس سازمان آتش نشانی در خاتمه از شهروندان نیز خواست تا نسبت به این امر آگاهانه تر رفتار نموده  و از جایگاه های عرضه سوخت مجاز خدمات دریافت نمایند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سیلندر گاز مایع سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت سازمان آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۲۷۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت بیش از ۷۰ مرکز خدمات مشاوره‌ای در استان اردبیل

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل از فعالیت بیش از ۷۰ مرکز خدمات مشاوره‌ای و روانشناسی در سطح استان خبرداد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، حامد رضایی در گفت‌وگو با برنامه رادیویی «سلام ساوالان» ضمن تبریک روز روانشناس اظهار کرد: شعار روز روانشناس سال‌جاری «امیدآفرینی با توسعه خدمات روانشناسی، مشاوره و مشارکت مردم» است و سازمان بهزیستی به عنوان متولی امر و ادارات کل بهزیستی استان‌ها و ادارات بهزیستی شهرستان‌ها نیز به تبع این اداره، مسئولیت‌های ویژه‌ای در حوزه خدمات روانشناسی دارند و ما نیز سعی داریم تا با تلاش همکاران در این زمینه، بهترین خدمات را به جامعه هدف ارائه کنیم.

وی افزود: یکی از خدمات ویژه بهزیستی، مشاوره رایگان، امن و محرمانه خط تلفنی ۱۴۸۰ است که همه مردم می‌توانند از ساعت هشت صبح تا ۱۲ شب از این خدمات مشاوره‌ای در زمینه‌های خانواده، تحصیلی، تربیت فرزند، اختلالات روانی، ازدواج، شغلی و کودک و نوجوان استفاده کنند.

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل ادامه داد: در سطح استان بیش از ۷۰ مرکز روانشناسی و مشاوره، خدمات متفاوتی را به مردم ارائه می‌کنند و همگی سعی دارند تا آلام مرتبط با روح و روان انسان‌ها را کاهش دهند.

رضایی افزود: ما نیز سعی داریم تا آموزش‌هایی را مطابق با علم روز روانشناسی به روانشناسان و افرادی که در این حوزه فعالیت می‌کنند، ارائه دهیم تا ضمن پیشرفت این حوزه، خدمات بهتر و تخصصی به جامعه هدف ارائه کنیم.

وی اظهار داشت: از طرف بهزیستی برای حمایت از اقشار کم‌درآمد جامعه به جهت استفاده از خدمات روانشناسی، یاری برگ ارائه می‌کنیم که به روانشناسان مربوطه تحویل داده می‌شود و هزینه جلسات مشاوره افراد تحت پوشش را بهزیستی متقبل می‌شویم.

رضایی گفت: همچنین در این زمینه دغدغه مهمی که در دولت سیزدهم پیگیر آن هستیم، تحت پوشش قرار گرفتن خدمات مشاوره و روانشناسی است تا عموم مردم بتوانند به راحتی از این خدمات استفاده کنند.

کد خبر 748819

دیگر خبرها

  • فرآورده‌های گیاهی غیر مجاز اعلام شد
  • دستگیری ۲۲ عضو یک شرکت هرمی در نوشهر
  • فعالیت بیش از ۷۰ مرکز خدمات مشاوره‌ای در استان اردبیل
  • ترجیح آزمایشگاه‌های تشخیص طبی به تعطیلی مراکز تا ادامه فعالیت
  • ۱۰۵ مرکز خرید تضمینی گندم در گلستان آماده فعالیت هستند
  • مشاورین املاک و خودرو باید دارای پروانه فعالیت باشند
  • تاکید رئیس شبکه دامپزشکی طرقبه شاندیز بر ممنوعیت کشتار غیر مجاز دام در منازل و معابر
  • شهروندان فرآورده‌های خام دامی را از مراکز مجاز تهیه کنند
  • آمادگی آتش نشانی رشت برای آموزش ایمنی در بیمارستان‌ها
  • بررسی علل مهاجرت و پیامدهای آن در همایش ملی مراکز مشاوره و سبک زندگی