Web Analytics Made Easy - Statcounter

گزارش سه ماهه سوم شرکت شورون تعجب آور است،علی رغم شیوع پاندمی کرونا و بازار پرتلاطم، شورون خبر از سود دهی سه ماهه سوم داده است. سود دهی شورون به دلیل کاهش هزینه هایش است.

به گزارش «انرژی امروز» از بلومبرگ، غول نفتی کالیفرنیایی از درآمد یازده سنتی به ازای هر سهم خود خبر داده است. تحلیل گران بلومبرگ پیش از این انتظار داشتند شورون در هر سهم خود 27 سنت متضرر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دو سال گذشته تولید نفت و گاز این شرکت به کمترین میزان افت کرد، عمده دلیل آن تصمیمات بین المللی بود که عملیات های تولید را با محدودیت مواجه می کرد.

مایک رایت، مدیر اجرایی شورون در بیانیه ای گفته است که اوضاع این صنعت اصلا خوب نیست و پیش بینی نکرده است که اوضاع چه زمانی بهبود می یابد.

او می گوید اقتصاد جهانی هنوز نتوانسته است خود را به سطحی برساند که قبل از شیوع کرونا داشته است.

با اعلام این سود دهی سهام شورون با فزایش 0.6 درصدی در بازار نیویورک همراه بوده است.

شورون در نظر دارد شش هزار نیروی کار خود را اخراج کند.

امسال شورون توانست نوبل انرژی را خریداری کند.

برچسب هاانرژی امروز شورون (Chevron)

منبع: انرژی امروز

کلیدواژه: انرژی امروز شورون Chevron آسیا اروپا انرژی امروز ایران بین الملل تحریم خبرگزاری بین المللی خبرگزاری داخلی خبرگزاری دانشجویان ایران ایسنا ریاست جمهوری سازمان های بین المللی سایتهای اینترنتی شرکت ملی نفت ایران NIOC شرکت های بین المللی مجلس شورای اسلامی نفت خام وزارت نفت وزارت نیرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۲۷۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت سکه به کانال ۴۰ میلیون تومان بازگشت

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری علم و فناوری آنا، هر قطعه سکه طرح جدید در معاملات هفته جاری بازار طلا و سکه تهران با ۴۰۹ هزار تومان کاهش نسبت به دیروز، به ۴۰ میلیون و ۷۹۲ هزار تومان رسید.

سکه بهار آزادی طرح قدیم نیز با ۴۸۰ هزار تومان کاهش نسبت به روز گذشته، به ۳۷ میلیون و ۵۱۰ هزار تومان رسید.

امروز نیم سکه کاهش ۳۰۰ هزار تومانی را تجربه کرد؛ بر این اساس نیم سکه در قیمت ۲۳ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان داد و ستد شد و ربع سکه ۱۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قیمت خورد.

سکه گرمی نیز با کاهش ۱۰۰ هزار تومانی، ۶ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان به فروش رفت.

معامله گران همچنین امروز هر گرم طلای ۱۸ عیار را با ۱۷ هزار تومان کاهش قیمت به ۳ میلیون و ۴۱۸ هزار تومان به فروش رساندند؛ این در حالیست که نرخ هر اونس طلا در بازار‌های جهانی بدون تغییر نسبت به روز گذشته، ۲ هزار و ۳۳۸ دلار قیمت‌گذاری شده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قیمت سکه به کانال ۴۰ میلیون تومان بازگشت
  • عملکرد نه چندان خوب بانک ملت در 9 ماهه
  • گزارش بورس امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • قلک پورشه خالی شد
  • گزارش روزانه بورس ۸ اردیبهشت/ بورس در سکوت
  • عراقی‌ ها کدام کالاهای ایرانی را می‌ خرند؟
  • مذاکرات برای مبادله اسرا با حماس به بن‌بست رسید؟ | حماس: پاسخ اسرائیل را در مورد مذاکرات دریافت کردیم
  • قیمت جهانی نفت امروز ۱۴۰۳/۰۲/۰۷
  • قیمت جهانی نفت امروز ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ |برنت ۸۹ دلار و ۳۲ سنت شد
  • سود شرکت ایلان ماسک نصف شد​