Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-05-08@21:00:58 GMT

کشف یک جسد در ارتفاعات تهران

تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۲۷۷۹۵

کشف یک جسد در ارتفاعات تهران

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، ابراهیم تاجیک نوری معاون امداد و نجات هلال احمر استان تهران، با اشاره به اعلام گم شدن مرد ۵۲ ساله‌ای در ارتفاعات تهران در ۳۰ مهر ماه اظهار کرد: با اعلام گم شدن خبر مردی ۵۲ ساله به هلال احمر، ۲۰۰ نفر از امدادگران و کوهنوردان در عملیات جستجو مشارکت کردند که پس از ۵ روز عملیات جستجو موفق به یافتن این فرد نشده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: برای یافتن این فرد از هلی شات و دوربین‌های پیشرفته‌ای استفاده کردیم، اما متأسفانه موفق به یافتن هیچ نشانی از سوی این فرد نشدیم و در نهایت جلسه‌ای با حضور یکی از بستگان این مرد ۵۲ ساله برگزار و پایان عملیات اعلام شد.

معاون امداد و نجات هلال احمر استان تهران گفت: در نهایت روز جمعه یک سنگنورد در ضلع شرقی دیواره قله ساکا، جسد فرد ۵۲ ساله‌ای را مشاهده کرد و با تلفن اضطراری جمعیت هلال احمر تماس گرفت، بلافاصله یک تیم تخصصی واکنش سریع به منطقه اعزام شد و متوجه شدیم که جسد متعلق به همان مرد ۵۲ ساله‌ای است که گم شده بود.

تاجیک نوری تصریح کرد: این عملیات طاقت فرسا از ۸ صبح تا ۵ عصر طول کشید و این فرد به پایین ارتفاع انتقال داده شد.

منبع: الف

کلیدواژه: هلال احمر ۵۲ ساله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۲۷۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرگ کودک ۶ ساله فیازمانی در پی سقوط به رودخانه

مدیر روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر شهرستان نهاوند از پیدا شدن کودک ۶ ساله فیازمانی که در داخل رودخانه فیازمان سقوط کرده بود، خبر داد.

عباس ترکاشوند در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: ساعت ۱۵:۴۵ امروز -سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت- گزارشی مبنی بر گم شدن یک پسر بچه ۶ ساله در نهاوند روستای فیازمان به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال‌احمر همدان اعلام شد.

وی افزود: در پی این گزارش نجاتگران پایگاه امداد و نجات جاده‌ای قلعه‌قباد، تیم واکنش سریع شهرستان نهاوند و تیم آنست به محل حادثه اعزام شدند.

ترکاشوند تصریح کرد: این کودک ۶ ساله(محمد گنجی) از اهالی روستای فیازمان در هنگام بازی کنار رودخانه فیازمان، به داخل رودخانه سقوط می‌کند.

وی ادامه داد: پس از بیش از ۶ ساعت جستجو برای یافتن کودک ۶ ساله فیازمانی در امتداد رودخانه خروشان گاماسیاب، تیم‌های هلال‌احمر و امداد و نجات کودک را در ۵۰۰ متر پایین از محل آب افتادگی در حالی‌که به شاخه‌ها و زباله‌های داخل رودخانه گیر کرده بود، پیدا کردند.

مدیر روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر نهاوند اضافه کرد: این کودک در حالی‌که تنفس داشت به بیمارستان منتقل شد اما متأسفانه در بیمارستان فوت کرد.

انتهای پیام 

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: بازداشت مدیرعامل شرکت آبفای خوزستان مرگ کودک ۳ ساله بر اثر حمله سگ‌ های ولگرد گفت‌وگو با عامل مرگ کودک ۴ ساله براثر خوراندن مشروبات الکلی

دیگر خبرها

  • پیرمرد ۷۰ ساله در ارتفاعات روستای گرمک نجات پیدا کرد
  • ۱۸ روز تلاش نیروهای امدادی برای یافتن کودک چهارمحالی+ تصاویر
  • هلال احمر ایران ۱۰۲ ساله شد
  • دختر کالپوشی پیدا شد/ حال عمومی وی خوب است
  • مرگ کودک ۶ ساله فیازمانی در پی سقوط به رودخانه
  • جست‌وجو برای یافتن دختربچه غرق شده در گاماسیاب ادامه دارد | این شهر غواص ندارد؟
  • غرق شدن جوان ۲۸ ساله در رودخانه شهرستان زهک
  • جستجوی ۱۷ روزه ‌در رود خروشان خرسان برای یافتن سبحان+فیلم
  • عملیات جستجوی کودک ۵ ساله توسط سگ های زنده یاب | ویدئو
  • بارش رگباری و وزش شدید باد در ۱۷ استان/ آماده‌باش هلال‌احمر