Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-29@22:26:55 GMT

سهامداران سایپا بخوانند (۱۱ آبان ماه)

تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۲۷۹۳۸

سهامداران سایپا بخوانند (۱۱ آبان ماه)

اقتصادآنلاین- هانا پاکمند؛ در پایان معاملات بورس امروز سهام شرکت سایپا با افت ۱.۵درصدی مواجه شد و بین نمادهای پر بیننده امروز قرار گرفت.

سهام شرکت سایپا در آخرین معاملات خود، عدد ۲,۴۱۰ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته یک درصد کاهش یافته است. همچنین با جابجایی یک میلیارد و۶۰۰میلیون برگه سهم، روز بعدی معاملاتی خود را با ۲,۴۰۰ریال آغاز خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارزش معاملات امروز خساپا به رقم ۳۸۰میلیارد تومان رسید. همچنین ۶۹درصد از سهام شرکت سایپا را حقیقی‌ها و ۳۱درصد را حقوقی‌ها خریداری کردند. از طرف دیگر، یک میلیارد و۵۸۰میلیون برگه سهم (۹۹درصد) را اشخاص حقیقی و تعداد ۲۰میلیون برگه سهم (یک درصد) را کدهای حقوقی به فروش رساندند.

پربیننده ترین نحوه استعلام و مشاهده وضعیت سهام عدالت سهام‌داران عدالت برای ثبت اطلاعات در سجام اقدام کنند آخرین جزییات آزادسازی سهام عدالت/ سهامداران عدالت بخوانند زمان اعطای کارت اعتباری سهام عدالت مشخص شد ورق برگشت؛ صف‌های فروش سنگین شد

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: ارزش معاملات خساپا سایپا سهام عدالت بورس تحلیل بورس پیش بینی بورس فروش سهام عدالت بورس امروز وضعیت بورس امروز وضعیت امروز بورس وضعیت بورس ارزش بورس سهام عدالت بازار بورس امروز شاخص بورس امروز بورس آنلاین اخبار بورس امروز اوضاع بورس امروز تحلیل بورس امروز بورس فردا اقتصاد آنلاین بورس بورس امروز تهران وضعیت بازار بورس سهام خساپا قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۲۷۹۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود و خروج سهامداران درصدی ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، روز معاملاتی گذشته برخی سهامداران درصدی به شرکت‌ها ورود و برخی از شرکت‌ها خارج شدند. در این مطلب قصد داریم به معرفی این ورود و خروج‌ها بپردازیم. نکته مهم ورود و خروج سهامداران درصدی این بود که در روز معاملاتی گذشته ورود و خروج هایی بود که در فهرست سهامداران عمده ودی اتفاق افتاد. ادامه این خبر را لطفا در لینک زیر بخوانید : https://nabzebourse.com/000Iwm

دیگر خبرها

  • ورود و خروج سهامداران درصدی ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خبرخوش برای سهامداران عدالت/تا این تاریخ سود را پرداخت می‌کنیم
  • سود مرحله سوم سهام عدالت کی واریز می‌شود؟
  • افرادی که سهام عدالت دریافت نکرده‌اند بخوانند
  • تاریخ دقیق واریز مرحله سوم سود سهام عدالت مشخص شد
  • ۱۷ میلیارد تومان نقدینگی حقیقی‌ها از بازار سهام خارج شد
  • دارندگان سهام عدالت برای دریافت سود عجله کنند / فرصت یک هفته‌ای برای دریافت معوقات سود سهام عدالت
  • مبلغ دقیق مرحله سوم سود سهام عدالت / مرحله سوم سود سهام عدالت کی واریز می‌شود؟
  • افرادی که سهام عدالت دریافت نکرده اند این مطلب را بخوانند
  • آدرس غلط به کل کل پرسپولیسی ها و استقلالی ها | دخل و خرج سرخابی ها بعد از واگذاری چه می شود؟