Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@03:17:09 GMT

بخش اداری دستگاه‌های خدمات‌رسان کردستان تعطیل شود

تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۲۸۰۳۷

بخش اداری دستگاه‌های خدمات‌رسان کردستان تعطیل شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از استانداری کردستان، بهمن مرادنیا در جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا که با حضور فرمانداران شهرستان‌های استان و به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، اظهار کرد: مدیران دستگاه‌های خدمات‌رسان از جمله شهرداری‌ها، شرکت‌های آب، برق، گاز و مخابرات براساس صلاحدید خود، بخش اداری را تعطیل کنند و فقط اجازه فعالیت به بخش‌های اضطراری و ضروری داده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه با این کار از مراجعه مردم و تردد و ازدحام در این دستگاه‌ها ممانعت خواهد شد، افزود: مردم برای انجام برخی امور نیازمند حضور در دستگاه‌ها هستند، بنابراین برای جلوگیری از ازدحام مراجعه‌کنندگان، ساعت کاری دستگاه‌های خدمات‌رسان محدود و بخش‌های اداری و غیرضروری تعطیل خواهند شد.

مرادنیا با بیان اینکە متاسفانە با تعطیل شدن برخی مشاغل و محدود شدن ساعات کاری حضور مردم برای انجام کارهای بانکی افزایش پیدا می‌کند، اظهار داشت: بانک‌ها ورود تعداد افراد و مراجعان را محدود کنند تا جان کارکنان و شهروندان بە خطر نیفتد.

استاندار کردستان خواستار نوبت‌دهی به مردم برای انجام کارهای آنان و شیفت‌بندی نیروهای دستگاه‌های خدمات‌رسان در ایام تعطیل شد و یادآوری کرد: دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی نیز ثبت‌نام دانشجویان را به صورت آنلاین انجام دهند تا نیازی به حضور آنان و ایجاد ازدحام در مراکز آموزشی نباشد.

مرادنیا با بیان اینکه فعلاً ورود و خروج مسافر از مرز باشماق بلامانع است، تاکید کرد: دانشگاه علوم پزشکی تا روز چهارشنبه اقدام به ایجاد آزمایشگاه در مرز باشماق کند تا ورود مسافر از عراق با جدیت کنترل و از ورود افراد آلوده به کشورمان جلوگیری شود.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه ورود و خروج مسافر از مرز وجود دارد لازم است علوم پزشکی با دقت و حساسیت قبل از ورود مسافر به کشور تست کرونا را انجام دهد، که در این صورت نیز مسافران قابل رصد و پیگیری هستند.

استاندار کردستان برگزاری هر نوع تجمع و گردهمایی در شرایط کرونایی ممنوع است، اضافه کرد: متأسفانه عده‌ای از مردم پروتکل‌ها را رعایت نمی‌کنند، بنابراین از مردم خواهش می‌کنم جهت حفظ سلامت خود و خانواده‌هایشان از حضور در هر تجمعی پرهیز کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان نیز در این جلسه گفت: هم اکنون ۷۶۶ تخت توسط بیماران کرونایی اشغال شده که این رقم حدود ۳۰ درصد تخت‌ها را شامل می‌شود و به عبارتی می‌توان گفت که وضعیت بحرانی است.

رضاعی با تاکید بر اینکه ۵۰ درصد تخت‌های بیمارستانی مریوان را بیماران کرونایی اشغال کرده‌اند از مردم درخواست کرد با شدت هرچه تمام‌تر پروتکل‌های بهداشتی را رعایت و از حضور در تجمعات پرهیز کنند.

وی افزود: علاوە بر ۲ شهرستان بانە و بیجار شهرستان‌های سقز، سنندج، کامیاران و مریوان نیز از روز چهارشنبە بە‌مدت ۱۰ روز تعطیل خواهند بود.

کد خبر 5061580

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری کردستان بهمن مرادنیا محدودیت های کرونایی ویروس کرونا شیراز شیوع کرونا آمار کرونا توهین به پیامبر بوشهر شهرکرد گرگان هفته وحدت کرمانشاه نیروی انتظامی پدافند غیرعامل ستاد ملی مقابله با کرونا اردبیل دستگاه های خدمات رسان دستگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۲۸۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم تعیین تکلیف پرونده‌های محکومین به قصاص در کردستان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسین حسینی پیش از ظهر شنبه در جلسه با شورای معاونین، رؤسای دادگستری و دادستان‌های حوزه‌های تابعه قضائی استان اظهار کرد: مدیران قضائی استان در سال جاری باید حضور پررنگ‌تری در میان مردم داشته باشند و درخواست‌های حقوقی و قضائی آنها را رسیدگی کنند.

وی با اشاره به نامگذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری به جهش تولید با مشارکت مردم افزود: مسؤولان قضائی استان باید در جهت تحقق شعار سال ضمن شناسایی کارخانجات و واحدهای تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل و اعلام این واحدها به ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان، اهتمام جدی داشته باشند.

وی تاکید کرد: سند تحول قضائی و اجرای برنامه‌های عملیاتی قوه قضائیه در سال ۱۴۰۳ باید محور حرکت فعالیت‌های دستگاه قضائی استان در سال جدید باشد و با اتخاذ تدابیر و برنامه‌ریزی مدون، این برنامه در دادگستری استان اجرایی شود.

رئیس کل دادگستری استان بر تکریم مراجعین به دستگاه قضائی تاکید و تصریح کرد: یکی از مصادیق بارز این موضوع، پاسخگویی صحیح به سوالات و درخواست‌های ارباب رجوع است و همچنین ارزش قائل شدن قضات و کارکنان اداری برای وقت مردم است.

حجت‌الاسلام حسینی خطاب به رؤسای دادگستری و دادستان‌های حوزه‌های قضائی استان بر تعیین تکلیف پرونده‌های محکومین به قصاص تاکید کرد و افزود: قضات باید در صدور قرار تأمین منجر به بازداشت با دقت بیشتری عمل کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: ضروری است تا در سال جاری قضات در جهت مختومه کردن پرونده‌های قضائی توأم با اتقان آرا تلاش و جدیت بیشتری داشته باشند تا زمینه رضایتمندی بیشتر مردم استان فراهم شود.

رئیس کل دادگستری کردستان بر استفاده بیشتر از ظرفیت صلح یاران در جهت ایجاد صلح و سازش در پرونده‌های قضائی تاکید کرد و افزود: مدیران قضائی استان در سال جاری باید حضور پررنگ‌تری در میان مردم داشته باشند و بصورت مستمر ضمن حضور در مساجد و اماکن مذهبی، درخواستهای حقوقی و قضائی آنها را رسیدگی کنند.

در این جلسه، اعضای شورای معاونین دادگستری استان و رؤسای دادگستری و دادستان‌های حوزه‌های قضائی تابعه استان به بیان برنامه‌های حوزه‌های تحت تصدی خود پرداختند و مصوباتی به تصویب رئیس کل دادگستری استان کردستان رسید.

کد خبر 6089790

دیگر خبرها

  • انواع شربت های میوه ای و غیر میوه ای و فرآورده های یخی خوراکی غیرمجازند
  • آماده سازی اراضی طرح نهضت ملی مسکن در رفسنجان
  • زندگی با آیه ها یک فعالیت هم افزا با حضور دستگاه های مختلف بود
  • تشکیل شورای راهبردی مدیریت شهری شیراز با چند حوزه خدمات‌رسان
  • ورود اولین دستگاه رادیوتراپی به کهگیلویه و بویراحمد بعد از سال‌ها انتظار
  • بیش از ۷۰ درصد جمعیت کردستان از خدمات وزارت کار بهره‌مند هستند
  • ۱۷ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در بخش اصناف قم انجام شد
  • کارخانجات و واحد‌های تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل شناسایی شود
  • واحدهای تولیدی راکد و نیمه‌تعطیل کردستان شناسایی شود
  • لزوم تعیین تکلیف پرونده‌های محکومین به قصاص در کردستان