Web Analytics Made Easy - Statcounter

غلامرضا قوسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در بیرجند، با بیان اینکه ۱۶ هزار و ۸۰۷ هکتار سطح از مزارع استان خراسان‌جنوبی زیر کشت زعفران است، اظهار داشت: بیشترین سطح زیرکشت زعفران در خراسان‌جنوبی به شهرستان قاین با پنج هزار و ۷۹ هکتار اختصاص دارد.

وی از آغاز خرید حمایتی زغفران در استان خبر داد و بیان داشت: با پیگیری‌های متعدد امسال نیز با هدف حمایت از کشاورزان و جلوگیری از افت قیمت، خرید حمایتی این محصول ارزشمند توسط دولت انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خرید حمایتی «طلای سرخ» از امروز آغاز شده و تا ۳۰ آذرماه ادامه دارد و پیشنهاد شده تا ۳۰ دی‌ماه نیز تمدید شود

 

رئیس سازمان جهادکشاورزی خراسان‌جنوبی با بیان اینکه خرید حمایتی «طلای سرخ» از امروز آغاز شده و تا ۳۰ آذرماه ادامه دارد، عنوان کرد: پیشنهاد شده مهلت خرید زعفران تا ۳۰ دی‌ماه نیز تمدید شود.

قوسی از تعیین چهار مرکز برای خرید حمایتی زعفران خراسان‌جنوبی خبر داد و تبیین کرد: مراکز خرید زعفران در شهرستان‌های بیرجند، قاین و سرایان، فردوس محصول استراتژیک زعفران امسال را از زعفران‌کاران استان خریداری می‌کنند.

خرید حمایتی زعفران به دو روش بورس کالا و فیزیکی انجام می‌شود

 

وی با تأکید بر اینکه خرید حمایتی زعفران به دو روش بورس کالا و فیزیکی انجام می‌شود، تبیین کرد: در روش بورس کالا زعفران با معرفی مدیریت‌های جهاد کشاورزی تحویل انبارهای بورس قرار می گیرد و از طریق نمادهای بورسی زعفران قابل عرضه است.

رئیس سازمان جهادکشاورزی خراسان‌جنوبی ادامه داد: در روش خرید فیزیکی کشاورزان با مراجعه به مراکز خرید تعاون روستایی با معرفی‌ جهاد کشاورزی زعفران را در اختیار مراکز خرید قرار می‌‌دهند و کارشناسان از لحاظ ظاهری زعفران را بررسی و ۳۰ درصد قیمت زعفران به‌صورت وجه نقد و مابقی پس از اعلام نتایج آزمایشگاهی طی مدت سه ماه قابل پرداخت است.

قیمت خرید هر کیلوگرم زعفران نگین  ۱۳ میلیون تومان و زعفران پوشال          مرغوب ۱۱ میلیون تومان است

 

قوسی قیمت خرید هر کیلوگرم زعفران نگین را ۱۳ میلیون تومان و زعفران پوشال مرغوب را ۱۱ میلیون تومان اعلام کرد و بیان داشت: اولویت خرید حمایتی زعفران با کشاورزان زعفران‌کار استان است و سقف خرید زعفران از هر کشاورز  ۱۰ کیلوگرم تعیین شده است.

وی خاطرنشان کرد:  پیش‌بینی می‌شود امسال ۷۰ تن زعفران از اراضی زیر کشت این محصول در استان برداشت شود که برآورد می‌شود تولید زعفران نسبت به سال گذشته سه و نیم درصد افزایش یابد.

انتهای پیام/3403/ح

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس خراسان جنوبی طلای سرخ زعفران خرید حمایتی طلای سرخ زعفران کاران دولت خرید حمایتی زعفران خراسان جنوبی میلیون تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۲۸۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه ناپایداری‌های جوی تا فردا در خراسان جنوبی

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، به گفته لطفی کارشناس هواشناسی، دمای هوا هم تا اواسط هفته افزایشی است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • ۲۸۹۶ کیلوگرم شمش طلا در مرکز مبادله معامله شد
  • محموله ۲۴۷ کیلویی حشیش در مشهد کشف شد
  • ادامه ناپایداری‌های جوی تا فردا در خراسان جنوبی
  • مازندران قهرمان دو رده سنی کاراته کشور
  • راه ارتباطی ۳۵۰ روستای خراسان جنوبی بازگشایی شد
  • طلای نسرین شاهی در جام جهانی کره جنوبی
  • طلای نسرین شاهی در جام جهانی کره جنوبی/ ساره جوانمردی برنز گرفت
  • راهنمای تشخیص کالای اصل از تقلبی | کدام کالاها بیشتر در معرض تقلب هستند؟
  • سرمایه گذاری طلای ابشده با پک های جدید و استاندارد
  • خرید حمایتی مرغ به هزارتن در روز رسید