Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-04@23:17:48 GMT

مزین شدن ۹ کوچه به نام شهدا در تبریز

تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۲۸۱۷۵

دبیر شورای نامگذاری معابر شهری تبریز از نامگذاری ۹ کوچه به نام شهدا در جلسه اخیر این شورا خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در  آذربایجان شرقی، سعید حاجی زاده با اعلام این خبر گفت: در جلسه اخیر شورای نامگذاری معابر، یک کوی در خیابان شهید انصاری فرد به کوچه شهید محمد پایسته و یک کوچه در خیابان طالقانی به کوچه شهید عیسی کیاور تغییر نام یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: تغییر نام خیابان پیروزی در قراملک به خیابان شهید نمکی، نامگذاری کوچه محل سکونت شهید خلیل رونده در خیابان انقلاب به نام این شهید والامقام و یک کوچه در خیابان شهید شریفی به کوچه شهید عیوض زلفی نیز از دیگر تصمیمات جلسه اخیر شورای نامگذاری معابر بود.

به گفته حاجی زاده، نام یک میدان در خیابان طالقانی به میدان شهید علی جعفری، یک کوچه در خیابان منجم به کوچه شهیدان نوحه خوان، یک کوچه در خیابان عباسی به کوچه شهیدان ابراهیمی و یک کوچه در آخر عباسی به کوچه شهید حسن بهمن یار تغییر نام پیدا کرد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شهدا یک کوچه در خیابان کوچه شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۲۸۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خیابان های بوکان به پارکبانان سپرده می شوند

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  شهرداری بوکان از روزهای گذشته عملیات خط کشی معابر و نصب تابلوی پارکبانی برای  تعیین محل پارک خودروهای شهروندان  را در بیش از پانزده معبر اصلی و پرتردد سطح شهر آغاز کرده است.

«امیـر احمـدی» سرپرست شهرداری بوکان گفت: این امر با هدف برقراری انضباط در پارک خودرو، عدالت در محل توقف، پارک صحیح خودرو و نیز ساماندهی پارک حاشیه ی در معابر شهری صورت پذیرفته و با اجرای طرح پارکبانی بدنبال تحقق این اهداف هستیم.

سرپرست شهرداری همچنین افزود: پس از آماده سازی کامل معابر مورد نظر بزودی آگهی و فراخوان های لازمه از سوی این شهرداری جهت انتخاب پیمانکار و آغاز بکار طرح پارکبانی نیز صورت خواهد گرفت.

همچنین اشتغال زایی مستقیم برای بیش از سی نفر نیز از دیگر موارد مورد نظر در اجرای این طرح خواهد بود.

 

 

 

دیگر خبرها

  • مساجد پنهان در کوچه‌پس‌کوچه‌های توکیو
  • آغاز مراسم تشییع شهدای تازه تفحص شده در اصفهان/ هیئتی به وسعت خیابان‌های شهر به راه افتاد
  • آبگرفتگی معابر در خوی
  • قطعی برق در برخی مناطق شهرکرد
  • وضعیت سیلابی خیابان‌ها و معابر شهر روانسر
  • خیابان‌های بوکان به پارکبانان سپرده می‌شوند
  • همایش شهدا و تقریب برگزار می شود/ شهدای تقریب از افتخارات ما هستند
  • پرده‌برداری از تابلوی نامگذاری بلوار ورودی دانشگاه آزاد اصفهان
  • پرده‌برداری از تابلوی نامگذاری بلوار ورودی دانشگاه آزاد اصفهان به نام دکتر فروغی
  • خیابان های بوکان به پارکبانان سپرده می شوند