Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی بازگیر روز یک شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: سومین جشنواره بین المللی VINTAGE International film festival ۲۰۲۰در بمبئی کولامپور در کشور هندوستان از بیست و هفتم تا سی ام اکتبر در سینمای ملی و بین المللی  و در سه بخش مستند، داستانی و انیمیشن برگزار شد.
وی افزود: این جشنواره بین المللی فیلم  به  فیلمسازان فرصتی می دهد تا تلاش خود را در سطح بین المللی برای بیان ایده ها ، افکار ، نوآوری های خود در برابر هنرمندان و مخاطبان ملی و بین المللی به نمایش بگذارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی خاطر نشان کرد: فیلم اسفوماتو ساخته امیرعلی دریکوند از اعضای انجمن فیلم و عکس شهرستان اندیمشک در این جشنواره توانست جایزه ویژه هیئت داوران سومین دوره این جشنواره بین‌المللی را از آن خود کند.
بازگیر گفت: موضوع این فیلم داستان یک بچه روستایی در این فیلم تلاش دارد در شهر مخارج خانواده خود را تامین کند.
وی عوامل این فیلم را مشاور کارگردان  رضا فرهمند ، دستیارکارگردان مصطفی شهاوند، تصویربردار لیلی براتی، صدابردار   حبیب جعفری، تدوین   حسن رحیمی، صداگذار   مجید نجاتی، آهنگساز  امید محرابی، اتالوناژ  سجاد بیگی پور، مدیر تولید  یاسر عبدی پور، روابط عمومی مهدی نجفوند، عکس یونس میردریکوند، مترجم   حسن نکوفر، تهیه کننده   امیرعلی میردریکوند  با حضور  خانواده محترم ابراهیم دانشگر عنوان کرد.
وی افزود : این هنرمند فیلمساز و سایر هنرمندان عضو انجمن‌های شهرستان اندیمشک تاکنون در جشنواره‌های مختلف حضور داشته و موفق به کسب عناوین ارزنده‌ای در جشنواره‌های ملی و بین المللی شده‌اند.

برچسب‌ها وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اندیمشک فیلمساز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اندیمشک فیلمساز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اندیمشک فیلمساز اخبار کنکور جشنواره بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۲۸۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«آه سرد» ۲ جایزه از جشنواره مسکو گرفت

 جایزه نت پک و جایزه بهترین فیلم از نگاه تماشاگران دقایقی پیش به فیلم ناهید صدیق اهدا شد. ناهید صدیق کارگردان، رضا محقق تهیه‌کننده و ایمان صدیق بازیگر در مراسم حضور داشتند.

جشنواره مسکو دومین جشنواره قدیمی جهان است و به‌عنوان یکی از جشنواره‌های رتبه الف جهان شناخته می‌شود. این رویداد ۱۹الی ۲۶ آپریل در مسکو در حال برگزاری است.

امشب، جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ اختتامیه جشنواره برگزار می‌شود و فیلم «آه سرد» در بخش مسابقه اصلی حضور دارد.

بازیگران فیلم «آه سرد» ایمان صدیق، علی باقری، محمد اشکانفر، سالار دریامج، امیر شمس، امیر آرام، کوروش اشراقی، حسام رضاییان، اهورا بهرامی و برسام بهرامی هستند.

نت پک (NETPAC) یک سازمان پیشرو برای کشف و ترویج سینمای آسیا و اقیانوسیه است که در سال ۱۹۹۰ در دهلی نو تاسیس شده و دبیرخانه آن در حال حاضر در کلمبو در کشور سریلانکا قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • جشنواره مسکو به «آه سرد» ۲ جایزه داد
  • «آه سرد» ۲ جایزه از جشنواره مسکو گرفت
  • تشکیل جلسه در مازندران درخصوص ضرب‌وشتم داور کشتی
  • تیم ملی هاکی روی یخ بانوان ایران، برترین تیم سال ۱۴۰۲ از نگاه کارشناسان و داوران
  • داوران نوعی نگاه جشنواره کن معرفی شدند
  • داوران نوعی نگاه کن معرفی شدند
  • ایلیا سلیمان کارگردان فلسطینی قلب جشنواره فیلم سارایوو را می‌گیرد
  • مراسم تقدیر از دست اندرکاران جشنواره جایزه ملی ثریا برگزار شد
  • جایزه جشنواره ایتالیایی برای «در سایه سرو»
  • «در سایه سرو» جایزه جشنواره فیلم ایتالیا را از آن خود کرد