Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر با اشاره به حادثه آتش سوزی بازارچه ساحلی دیلم و از بین رفتن سرمایه و منبع درآمدی ۳۰۰ خانواده دیلمی گفت: بنیاد علوی در بازسازی بازارچه ساحلی دیلم مشارکت می‌کند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر ، عبدالکریم جمیری ظهر امروز در نشست با مدیرعامل بنیاد علوی با اشاره به خسارت‌های فراوانی در حادثه آتش سوزی بازارچه ساحلی دیلم به اموال مردم  اظهار داشت: در این حادثه سرمایه و منبع درآمد 300 خانواده به‌صورت کامل از بین رفت و خساراتی به سرمایه و امرار معاش مردم وارد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس افزود: در این حادثه اکثر کسبه این بازارچه با وام و قرض کسب و کار خود را راه‌ انداخته بودند و غم‌انگیزتر اینکه تعداد زیادی از آنها زنان سرپرست خانوار هستند.

رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر با تقدیر از بنیاد مستضعفان و بنیاد علوی برای اعطای تسهیلات 100 میلیون تومانی به آسیب دیدگان این حادثه خاطرنشان کرد: با توجه به خسارت سنگین وارد شده، جا دارد که بنیاد علوی و بنیاد مستضعفان از همه ظرفیت‌های خود در ساخت و تجهیز این بازارچه استفاده کنند و خانواده‌های بسیاری که در تامین معیشت خود دچار مشکل شده‌اند را از نگرانی دربیاورند.

جمیری با اشاره محرومیت‌های شهر چغادک نیز گفت: شهر چغادک از مناطق محروم استان بوشهر است که نیازهای فرهنگی و زیرساختی فراوانی دارد.

رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر: خسارت صنوف آسیب دیده در بازارچه ساحلی دیلم جبران می‌شود رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر خواستار جبران خسارت‌ آتش‌سوزی در بازارچه دیلم شد آتش‌سوزی در بازارچه ساحلی شهر دیلم / 200 واحد صنفی ‌طعمه حریق شد

وی با تاکید بر رسیدگی به این شهر محروم خاطرنشان کرد: با توجه به ماموریت‌های بنیاد علوی در زمینه محرومیت‌زدایی انتظار می‌رود این مجموعه عظیم که تاکنون منشأ خیرات و برکات فراوانی برای مناطق محروم کشور بوده، برای زدودن گرد محرومیت از چهره مردم این منطقه به میدان بیاید.

ساخت چند مجموعه فرهنگی و قرآنی و سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال و محرومیت‌زدایی با کمک قرارگاه آبادانی و پیشرفت از دیگر مواردی بود که جمیری برای مناطق محروم استان بوشهر از بنیاد علوی مطالبه کرد.

مدیرعامل بنیاد علوی نیز در این نشست با بیان اینکه ما براساس منویات رهبر معظم انقلاب وظیفه داریم در حوزه‌های اجتماعی و زیرساختی مناطق محروم و کم برخوردار فعالیت کنیم افزود: بنیاد علوی آمادگی دارد برای بازسازی بازارچه و مغازه‌هایی که در حادثه آتش سوزی بازارچه ساحلی دیلم آسیب دیده‌اند سیمان و مصالح تامین کند.

محسن منصوری با تاکید بر توجه به حوزه کارآفرینی ادامه داد: یکی از زیرمجموعه‌های بنیاد علوی در حوزه کارآفرینی اجتماعی و اقتصادهای کوچک فعالیت می‌کند و آمادگی کمک برای ایجاد اشتغال با توجه به استعداد مناطق محروم را داریم.

انتهای پیام/190/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر بازارچه ساحلی دیلم بنیاد علوی مناطق محروم آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۲۸۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجلاس اتاق های بازرگانی کشورهای عضو ACD-اصفهان

دومین اجلاس اتاق‌های بازرگانی عضو مجمع گفتگوی همکاری آسیا با حضور روسا و نمایندگان اتاق‌های بازرگانی کشورهای آسیایی و اتاق‌های بازرگانی ایران روز دوشنبه به میزبانی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان آغاز به کار کرد.نمایشگاه منتخب توانمندی‌های صادراتی استان اصفهان و نشست نمایندگان اتاق‌های بازرگانی عضو مجمع گفتگوی همکاری آسیا از برنامه‌های جنبی این رویداد بود. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3077137 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • افزایش دو برابری ظرفیت انتقال آب به دیلم
  • مشارکت ارتش در اجرای طرح مردم یاری در مناطق مرزی و محروم کرمانشاه
  • اختصاص ۲۱ درصد اوراق مشارکت کشور به مشهد
  • اعزام ۶۰ گروه جهادی به مناطق محروم استان بوشهر
  • امنیت خلیج فارس با مشارکت کشورهای ساحلی تامین می‌شود
  • اجلاس اتاق های بازرگانی کشورهای عضو ACD-اصفهان
  • وزیر امور خارجه: امنیت خلیج فارس فقط با مشارکت کشورهای ساحلی تأمین می‌شود
  • امیرعبداللهیان: امنیت خلیج فارس فقط با مشارکت کشورهای ساحلی تامین می‌شود
  • امیرعبداللهیان: امنیت خلیج فارس با مشارکت تمامی کشورهای ساحلی تامین می‌شود
  • آزادی ۱۳۷ زندانی جرایم غیرعمد در استان بوشهر