Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-01@14:29:27 GMT

پیامبر اکرم (ص) عامل وحدت آحاد مسلمانان است

تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۲۸۷۱۴

پیامبر اکرم (ص) عامل وحدت آحاد مسلمانان است

حجت‌الاسلام علیپور با اشاره به اینکه پیامبر اکرم (ص) عامل وحدت آحاد مسلمانان است گفت: با توجه به تهاجم دشمنان اسلام نسبت به ساحت پیامبر اکرم (ص)، مسئولان ادارت شهرستان اندیمشک باید برنامه‌های هفته وحدت امسال را پررنگ‌تر برگزار کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، «حجت‌الاسلام سعید علیپور» امروز یکشنبه (۱۱ آبان) در نشست هماهنگی بزرگداشت حماسه مردم اندیمشک در روز ۴ آذر سال ۱۳۶۵ و بزرگداشت روز بسیج مستضعفان، با اشاره به توهین یک نشریه فرانسوی به ساحت مقدس حضرت محمد (ص) و حمایت رئیس جمهور این کشور از این اقدام اظهار کرد: پیامبر اکرم (ص) عامل وحدت آحاد مسلمانان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی اندیمشک با بیان اینکه دشمنان باید بدانند که نور خداوند سبحان با سیاه‌نمایی‌ها تاریک نمی‌شود و از بین نمی‌رود افزود: هدف از ایجاد داعش، مخدوش کردن چهره دین، دیانت و اسلام بود اما دست آنها رو شد و آمریکای جنایتکار و کشورهایی که هم منافع با آن بودند، در پشت صحنه داعش قرار داشتند.

 

وی اذعان کرد: با توجه به تهاجم دشمنان اسلام نسبت به ساحت پیامبر اکرم (ص)، مسئولان ادارت شهرستان اندیمشک باید برنامه‌های هفته وحدت امسال را پررنگ‌تر برگزار کنند.

 

حجت‌الاسلام علیپور در ادامه به بیان موضوعاتی از جمله نحوه برگزاری مراسمی برای روز ۱۳ آبان و هفته بسیج و ثبت روز حادثه بمباران اندیمشک در تقویم رسمی پرداخت.

 

پایان پیام/661

منبع: شبستان

کلیدواژه: ۴ آذر اندیمشک هفته وحدت پیامبراکرم ص پیامبر اکرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۲۸۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در پیرانشهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،حجت الاسلام فیاضی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای استان در این مراسم ضمن بیان مطالبی در وصف شخصیت‌های دینی و علمای برجسته، چون شهید مطهری که نامشان در صفحات زرین تاریخ اسلام ماندگار است اظهار داشت، اگر چه امنیت به واسطه‌ی نیرو‌های نظامی و امنیتی در بعضی از کشور‌های جهان برقرار است، اما امنیت پایدار در کشور ایران اسلامی در منطقه بی نظیر است و این امنیت علی رغم جان فشانی شخیت‌های ماندگاری است که در راه خدا برای دفاع از مظلومیت در منطقه از سوی سربازان گمنام امام زمان (عج) اتفاق می‌افتد و این امنیت در داخل کشور با امنیت کشور‌های دیگر قابل مقایسه نیست.
حجت الاسلام فیاض بخش همچنین شهید مطهری را نمونه‌ای بارز از یک شخصیت دینی و مذهبی یاد کرد و گفت: لازم است همه ما قدردان و پاسبان خوبی برای دفاع از خون شهیدان باشیم و نگذاریم خون شهیدان پایمال شود.
تجلیل از رزمندگان، خانواده شهدا و جانبازان و ایثارگران و طلاب و روحانیون پایان بخش این مراسم بود.

دیگر خبرها

  • امام خمینی (ره) به اسلام و مسلمانان شخصیت بخشید
  • وحدت بین شیعه و سنی در تالش مثال زدنی است
  • آحاد جامعه برای عمل به تکلیف اجتماعی و شرعی خود در انتخابات مشارکت کنند
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس برای بازی بزرگ با سپاهان
  • شباهتهای جنگ غزه و ائتلاف کفار و مشرکین مکه و یهود مدینه در جنگ احزاب
  • کارگران عامل مهم توسعه اقتصادی کشور هستند
  • شهید مطهری از اساتید حوزه تربیت بود
  • گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در پیرانشهر
  • وحدت بعد از هفت ماه در ترکیب اصلی پرسپولیس!
  • آمریکایی‌ها انتظار این انتقام را نداشتند