Web Analytics Made Easy - Statcounter

کادرفنی و ملی پوشان تکواندو با انتشار تصویر نام حضرت محمد (ص) در صفحه اینستاگرام خود نسبت به اهانت بزرگ مجله موهن فرانسوی به پیامبر عظیم‌الشان اسلام، واکنش نشان دادند. به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، طی روز‌های اخیر نشریه موهن فرانسوی اقدام به انتشار کاریکاتور‌هایی اهانت آمیز به پیامبرعظیم الشان اسلام حضرت محمد (ص) کرده است که این موضوع واکنش کادرفنی و ملی پوشان تکواندو کشورمان را در بر داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



هادی ساعی مدیر فنی تیم ملی تکواندو، فریبرز عسکری سرمربی تیم ملی مردان، مهرو کمرانی سرمربی تیم ملی زنان، پیام خانلرخانی سرمربی تیم ملی پاراتکواندو، حسینعلی نظری و فاطمه اسدپور سرمربیان تیم‌های ملی پومسه، فاطمه صفر پور و ریحانه فولادی مربیان تیم ملی بانوان، مسعود حجی زواره کاپیتان اسبق تیم ملی، آرمین هادی پور و میرهاشم حسینی المپین‌های تکواندو، سروش احمدی ملی پوش تکواندو، اکرم خدابنده کاپیتان سابق تیم ملی، ناهید کیانی، غزل سلطانی و فاطمه حسام ملی پوشان کشورمان و... با انتشار تصویر نام حضرت محمد (ص) در صفحه اینستاگرام خود نسبت به این جنایت اهانت بزرگ مجله موهن فرانسوی به پیامبر عظیم‌الشان اسلام، واکنش نشان داده‌اند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: فدراسیون تکواندو پیامبر اکرم ص هادی ساعی ملی پوشان تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۲۹۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش جالب سرمربی پرسپولیس به استوری جنجالی نورافکن

آفتاب‌‌نیوز :

اوسمار ویرا سرمربی پرسپولیس درباره اینکه برخی از بازیکنان سپاهان مانند امید نورافکن سعی کرده‌اند یک جنگ روانی را شکل بدهند، گفت: نمی‌دانم چه گفته‌اند و نمی‌توانم در مورد استوری‌ای که ایشان گذاشته‌اند، نظر بدهم، اما به نظرم یک بازیکن باید خودش را در زمین نشان دهد و از سوتی که داور می‌زند تا پایان که داور سوت می‌زند کارش را به خوبی انجام دهد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • شباهتهای جنگ غزه و ائتلاف کفار و مشرکین مکه و یهود مدینه در جنگ احزاب
  • واکنش جالب سرمربی پرسپولیس به استوری جنجالی نورافکن
  • بازگشت پاراتکواندو به فدراسیون تکواندو با شروع تمرینات
  • حمید مطهری در تدارک ضربه زدن به نکونام و استقلال
  • دلهره‌های سرمربی پرسپولیس در آستانه نبرد با سپاهان
  • نگاه اسلام به جامعه کارگری همراه با رأفت و احترام است
  • نگاه دیدن اسلام به جامعه کارگری، نگاه رأفت همراه با احترام است
  • حضور سرمربی سابق استقلال در کنار آبی پوشان (+عکس)
  • حضور سرمربی سابق استقلال در کنار آبی‌پوشان+عکس
  • شایعه داغ در اصفهان؛ «محمد» نام جدید ژوزه مورایس؟