Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-03@12:01:33 GMT

نورافشانی آسمان استان تهران همزمان با ۱۷ ربیع الاول

تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۲۹۱۲۷

نورافشانی آسمان استان تهران همزمان با ۱۷ ربیع الاول

ایسنا/تهران رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: به مناسبت ۱۷ ربیع الاول سالگرد میلاد با سعادت پیامبراکرم (ص) و رئیس مذهب شیعه امام صادق (ع) آسمان استان تهران نورافشانی خواهد شد.

حجت الاسلام سید محسن محمودی عصر یکشنبه ۱۱ آبان ماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: عید ۱۷ ربیع الاول یکی از اعیاد مهم مسلمین و شیعیان است که باید به هر نحو ممکن نسبت به آن تعظیم کرد و با توجه به شرایط موجود که برپایی مراسم همانند گذشته میسر نبود، اقداماتی در طول ایام هفته وحدت توسط دستگاه‌ها و نهادهای مختلف خاصه بسیج و سازمان فرهنگی هنری شهرداری صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: راه اندازی کاروان های شادی، محافل مجازی، تولیدات فرهنگی و فضاسازی شهری از جمله اقدامات انجام شده است.

حجت الاسلام محمودی گفت: روز دوشنبه همزمان با شب میلاد رأس ساعت ۲۰ شب مراسم نور فشانی بدون اجتماع مردمی و با رعایت دستورات بهداشتی توسط، شهرداری‌ها و فعالان مردمی در سطح استان تهران برگزار خواهد شد.

امام جمعه موقت ورامین بیان کرد: مردم ما با نورافشانی و عرض ارادت به ساحت پیامبر اکرم (ص) اهانت نشریه فرانسوی و حمایت مکرون از این جنایت محکوم خواهند کرد، لذا از تمامی علاقمندان دعوت می‌شود در این امر مشارکت کرده و مراتب عشق و ارادت خود را به نمایش بگذارند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ۱۷ ربیع الاول استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۲۹۱۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دادستان تهران به مشکلات جمعی از شهروندان رسیدگی کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، علی صالحی، به اتفاق جمعی از معاونان دادستانی، صبح چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت با حضور در برنامه ملاقات مردمی، ضمن دیدار چهره به چهره با مراجعان و استماع اظهارات آنان، به درخواست‌ها و مشکلات جمعی از شهروندان رسیدگی و دستورات لازم را برای پیگیری پرونده‌ها صادر کرد.

برنامه ملاقات مردمی دادستان تهران، در راستای منویات مقام معظم رهبری و سیاست‌های ابلاغی از سوی رئیس قوه قضائیه و همچنین برنامه‌های عملیاتی دادسرا مبنی بر کاهش فاصله مسئولان قضائی با مردم و تکریم ارباب رجوع، روز چهارشنبه هر هفته در ساختمان مرکزی دادسرای عمومی و انقلاب تهران، واقع در میدان ۱۵ خرداد برگزار می‌شود.

گفتنی است؛ هدف از برگزاری این برنامه، افزایش نظارت دادستانی بر عملکرد دادسراها و تسریع در گره گشایی از کار مردم است و متقاضیان می‌توانند با برقراری تماس تلفنی و یا مراجعه حضوری به ساختمان مرکزی دادسرا و اخذ نوبت قبلی، با دادستان و معاونان وی دیدار و گفت‌وگو کنند.

کد خبر 6094076

دیگر خبرها

  • مشارکت‌های مردمی همزمان با تزریق زمین در نهضت ملی مسکن
  • دیدار مدیرکل ارتباطات مردمی قوه قضاییه با مردم هرمزگان
  • ۵۰ همت فرصت سرمایه‌گذاری در قم شناسایی شد
  • هیچ فرصت سرمایه‌گذاری در شهر نباید از دست برود/ چاره‌ای جز مشارکت مردم در توسعه شهر نداریم
  • محفل شعر ارادت رضوی در دزفول برگزار شد
  • شفافیت حقوق مدیران در راستای دانستن مردم است
  • هدیه زاکانی به معلمان تهرانی: خدمات رایگان فرهنگی و ورزشی را از طریق اپلیکیشن شهرزاد دریافت کنید
  • دادستان تهران به مشکلات جمعی از شهروندان رسیدگی کرد
  • سبد متنوع پروژه های مشارکتی در شورای عالی سرمایه‌گذاری و مشارکت‌ها
  • آغاز طرح ملی مشاركت اجتماعی مردم در فضای مجازی از تابستان