Web Analytics Made Easy - Statcounter

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه الزهرا (س) ضمن محکومیت اهانت پیامبر اسلام (ص)، خواستار رسیدگی مجامع بین‌المللی به اعتراض بیش از یک میلیارد مسلمان در سرتاسر جهان شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه الزهرا (س) طی بیانیه‌ای ضمن محکومیت اهانت به دین مقدس اسلام و پیامبر مهربانی‌ها (ص)، خواستار رسیدگی مجامع بین‌المللی به اعتراض بیش از یک میلیارد مسلمان در سرتاسر جهان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم رب الشهدا و الصدیقین

انا کفیناک المستهزئین: همانا ما تو (خطاب به پیامبر اکرم ص) را از شر استهزا کنندگان محفوظ نمودیم.

"آیه ۹۵ سوره مبارکه حجر"

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه الزهرا (س) بدین وسیله خشم و انزجار خود را نسبت به اهانت ریاست جمهوری فرانسه به پیامبر عظیم الشان اسلام (ص) اعلام می‌دارد.

آنچه که اتفاق افتاد نشان از ترس و هراس سردمداران قدرت‌های غربی از دین مبین اسلام و پیامبر والاقدر آن دارد، چرا که مردم کشور فرانسه با رشد جمعیت مسلمانان ۸.۱ درصد یکی از پیشتازان در گرایش به دین اسلام در چند دهه اخیر بوده است و با این روند رشد تا ۴ دهه بعد یک کشور اسلامی خواهد بود ان‌شا‌الله..

در مضحک بودن استدلال این توهین که آزادی بیان خوانده شد همین یک جمله کافیست که تردید درباره هولوکاست یک سال زندان و سه هزار فرانک جریمه دارد.

عجیب است که دولتمردان فرانسه که در تولید و صادرات بهترین عطر‌ها شهرت دارند، هنوز نمی‌دانند وقت شیشه عطری را بشکنی بویش بیشتر می‌پیچد!

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم و العن اعدائهم

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه الزهرا (س) بدین وسیله ضمن اعلام آمادگی هرگونه فداکاری و جانفشانی در راستای دین مقدس اسلام و پیامبر مهربانی‌ها (ص)، رسیدگی به اعتراض بیش از میلیارد مسلمان در سرتاسر جهان در مجامع بین المللی را خواستار است؛ و من الله توفیق

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: جامعه اسلامی دانشگاه الزهرا اهانت به پیامبر بیانیه اسلامی دانشجویان دانشگاه الزهرا مجامع بین المللی اعتراض بیش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۲۹۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشجویان فرانسوی هم به میدان آمدند

دانشجویان فرانسوی به جنایت و نسل‌کشی صهیونیست‌ها در غزه اعتراض کردند

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، پس از اعتراضات در دانشگاه‌های آمریکا به نسل کشی در غزه، حالا دانشجویان دانشگاه‌های فرانسه نیز به جنبش دانشجویی اعتراض به جنایات رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه پیوسته اند.

به نقل از راشاتودی، پلیس فرانسه دانشجویان معترض به جنایت های رژیم صهیونیستی در غزه را متفرق کرد. با این حال دانشجویان معترض اعلام کردند به تحصن خود در دانشگاه ادامه می دهند.

دانشجویان معترض به جنایت های رژیم صهیونیستی در غزه خواستار محکومیت این رژیم و قطع روابط با آن شدند.

گزارش ها حاکی از آن است که دراین تجمع دانشجویانی از سراسر پاریس برای اعتراض به جنگ در غزه حضور داشتند. این دانشجویان از رئیس‌جمهور فرانسه خواستند تا با فشار بر تل آویو برای آتش‌بس در غزه تلاش کند.

تجمعی اعتراضی هم در دانشگاه ساینس پو، که امانوئل ماکرون از آن فارغ التحصیل شده، برگزار شد.

دیگر خبرها

  • واکنش رسانه های بیگانه به اعتراض دانشجویان آمریکایی
  •  بازتاب بین المللی تظاهرات دانشجویان آمریکا
  • دانشجویان فرانسوی هم به میدان آمدند + فیلم
  • دانشجویان فرانسوی هم به میدان آمدند
  • سکوت مجامع بین المللی نسبت به کشتار مسلمانان از حد وجدانی فراتر رفته است
  • وحدت رویه ملی و جهانی علیه رژیم منحوس صهیونیستی
  • اعتراض دانشجویان فرانسوی به نسل کشی در غزه
  • حمایت حوزه‌های علمیه خواهران و جامعه‌الزهرا (س) از طرح نور
  • حوزه‌های علمیه خواهران و جامعه‌الزهرا(س) بیانیه مشترک صادر کردند
  • بیانیه مشترک حوزه‌های علمیه خواهران و جامعه‌الزهرا(س) در حمایت از اجرای طرح عفاف و حجاب