Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، پنجره نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس پس از تسویه مطالبات برانکو ایوانکوویچ باز شد اما به نظر می رسد پرونده مربوط به یکی دیگر از طلبکاران خارجی این باشگاه در روزهای آتی بار دیگر دردسرهایی را برای سرخ پوشان ایجاد خواهد کرد.

پرسپولیس اواسط تابستان طبق حکم کمیته وضعیت فیفا به پرداخت طلب گابریل کالدرون و دو دستیارش محکوم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این وجود این باشگاه بلافاصله اعتراضی را درباره پرونده سرمربی آرژانتینی و دستیار اسپانیایی وی یعنی خواکین در دادگاه CAS مطرح کرد.

دادگاه حکمیت ورزش اکنون برای پرونده این دو مربی و پرسپولیس داور تعیین کرده و قرار است در آینده این داور به اعتراض باشگاه ایرانی رسیدگی کند.

البته قرار شد مطالبات 70 هزار و 400 دلاری اینیگو، دیگر دستیار کالدرون خارج از رسیدگی پرونده وی در دادگاه CAS پرداخت شود. وکیل مربی بدنساز سابق پرسپولیس روز 22 مهر با ارسال نامه ای به این باشگاه و اعلام شماره حساب درخواست کرد طلب وی تا 22 آبان پرداخت شود.

اکنون حدود 11 روز تا پایان فرصت پرسپولیس برای واریز مبلغ به این شماره حساب باقی مانده و اگر این اقدام انجام  نشود، وکیل اینیگو نامه ای را به فیفا ارسال کرده و ضمن اعلام پرداخت نشدن مطالبات موکل خود از فیفا درخواست اقدام های انضباطی علیه پرسپولیس می شود.

ظاهرا اگر باشگاه نتواند در مدت باقی مانده طلب اینیگو را تسویه کرده و این موضوع به اطلاع کمیته انضباطی فیفا برسد، باید بار دیگر شاهد جرائم و محرومیت هایی برای پرسپولیس باشیم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: اینیگو پرسپولیس فوتبال فارس پنجره نقل و انتقالاتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۲۹۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرار سریع نورافکن از هواداران پرسپولیس (عکس)

به گزارش "ورزش‌ سه"، اتفاقات و حواشی دیدار رفت سپاهان و پرسپولیس در ورزشگاه نقش جهان و در روزی که امید نورافکن به دلیل مصدومیت از ترکیب طلایی پوشان اصفهانی دور بود، سبب شد تا هواداران پرسپولیس مثل همیشه نگاه ویژه‌ای به این بازیکن با حضورش در ورزشگاه آزادی داشته باشند.

پس از آن مسابقه ستاره مصدوم تیم فوتبال سپاهان با محرومیت مواجه شد. البته به دلیل اینکه نورافکن دوران نقاهت را سپری می‌کرد این محرومیت نه به ضرر او تمام شد و نه سپاهان و او توانست در دوران مصدومیت اتفاقات و حواشی دیدار رفت ال‌کلاسیکوی فوتبال ایران را به فراموشی بسپرد. 

همین اتفاقات سبب شد تا وقتی هواداران پرسپولیس با امید نورافکن مواجه شدند، شعارهای تندی علیه او در ورزشگاه آزادی سر بدهند و هر چه دم دست‌شان می‌آمد را به سمت او پرتاب کنند. 

ماجرای امید نورافکن و هواداران پرسپولیس یکی از داستان‌های حاشیه‌ساز فوتبال ایران است که در آخرین رویارویی هم مطابق انتظار دوستانه نبوده و مصاحبه نورافکن در میکسدزون آزادی هم این داستان را بدتر کرده است.

دیگر خبرها

  • ۴.۵ میلیارد تومان؛ میزان جرایم مالی کمیته انضباطی در ۱۷ روز
  • فرار سریع نورافکن از هواداران پرسپولیس (عکس)
  • فرصت سه روزه برای فروش خودرو‌های برقی وارداتی/ با کمتر از ۲ میلیارد تومان کدام خودروی برقی را می‌توان خرید؟
  • سنگین‌ترین جریمه فوتبال ایران؛ جریمه ۲ میلیارد تومانی ویسی به دلیل مصاحبه غیر فنی
  • سنگین‌ترین جریمه تاریخ برای سرمربی فولاد!
  • جریمه ۲ میلیارد تومانی ویسی به دلیل مصاحبه غیرفنی
  • سرمربی لیگ برتری ۲ میلیارد تومان جریمه شد
  • جریمه بار اول و دوم بی‌حجابی را مشخص کردند | زمان‌بندی پرداخت چگونه است؟ | فیلم
  • ثبت نام فروش نقدی ایران خودرو / تحویل ۹۰ روزه پس از ثبت نام در سامانه یکپارچه
  • بلای جان رامین رضاییان مقابل پرسپولیس (عکس)