Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر سلیم نژاد عصر یکشنبه در نطق پیش از دستور دویست و هفدهمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج با تبریک هفته وحدت و ایام ولادت پیامبر (ص) و امام جعفرصادق (ع) اظهار کرد: بار دیگر حمایت رئیس‌جمهور فرانسه از اهانت یک نشریه بی‌هویت به ساحت نورانی پیامبر خاتم را به بهانه حمایت از آزادی‌بیان محکوم می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تسلیت درگذشت یکی از کارکنان شهرداری کرج بیان کرد: امیدواریم دیگر شاهد این قبیل حوادث نباشیم و به تمام کارکنان سفارش می‌کنیم در حین رانندگی و کار ایمنی لازم را رعایت کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر کرج عنوان کرد: با توجه به زمزمه‌های آغاز بهره‌برداری از تونل انتقال آب سد امیرکبیر به تهران و تأثیرات مخرب زیست‌محیطی به رودخانه کرج، درختان، باغات و طبیعت جاده چالوس، در این راستا نباید ‌حق‌آبه مردم کرج فراموش شود، تقاضا دارم موضوع توسط استاندار البرز و نمایندگان کرج و سایر مسئولان حتماً پیگیری شود.

وی ادامه داد: شورای اسلامی شهر کرج پیگیر این مسئله مهم است تا حق و حقوق مردم شهر کرج ضایع نشود، حداقل از حق‌آبه سد طالقان سهمی برای رودخانه کرج در نظر گرفته شود تا درختان آن مناطق خشک نشوند و اتفاقات ناگوار برای شهر ما نشود.

شهرداری رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی را مد نظر قرار دهد

سلیم‌نژاد با تأکید به شرایط سخت شیوع بیماری کرونا، تصریح کرد: از شهردار کرج تقاضا دارم به مدیران در همه بخش‌های شهر کرج تأکید شود که دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری برای سلامتی کارکنان و ارباب رجوع رعایت و از برگزاری هرگونه جلسه، اجتماع و مراسم آموزشی غیرضروری پرهیز شود.

وی بیان کرد: شهرداری کرج با توجه به شرایط سخت کنونی که از لحاظ قیمت‌ها فشار مضاعفی به‌ویژه به طبقه کارگر، اقشار متوسط و ضعیف جامعه وارد آمده است، پرداخت به موقع حقوق کارمندان و قشر ضعیف در دستور کار قرار گیرد.

رئیس شورای اسلامی شهر کرج در پایان متذکر شد: ۱۳ آبان نماد استکبارستیزی ملت ایران بوده و برنامه‌های خاصی به دلیل شیوع کرونا برای این روز در نظر گرفته شده است.

کد خبر 5061663

منبع: مهر

کلیدواژه: شورای شهر کرج اکبر سلیم نژاد هفته وحدت رودخانه کرج ویروس کرونا شیراز شیوع کرونا آمار کرونا توهین به پیامبر بوشهر شهرکرد هفته وحدت گرگان کرمانشاه نیروی انتظامی پدافند غیرعامل ستاد ملی مقابله با کرونا اردبیل شورای اسلامی شهر کرج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۲۹۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استمرار طرح مسیرگشایی‌ در شهر خوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،   محمد صادق‌نژاد   با بیان اینکه به همت اعضای شورای شهر و مجموعه مدیریت شهری خوی در نتیجه جلساتی که به صورت تخصصی همراه با پیگیری صورت می‌گیرد، امروزه شاهد مسیرگشایی در نقاط مختلف شهر خوی هستیم، اظهار کرد: عملیات‌های مسیرگشایی بر اساس طرح تفصیلی شهر در دوره ششم شورای شهر به سرعت در حال اجرا است.

وی افزود: در راستای توسعه متوازن خدمات شهری و بهره‌مندی نقاط مختلف شهر از مزایای طرح‌های شهرداری، مسیرگشایی‌ها در کمربندی شهید سلیمانی، میدان امام حسین (ع)، شهید خندانی، قسمت‌هایی از خیابان شهید عسگرزاده و بلوار ۲۵ متری جمشیدآباد صورت گرفته است.

رئیس کمیسیون عمران و شهرسازی شورای اسلامی شهر خوی گفت: خیابان صمدزاده پشت استادیوم، کوچه کمال تخته پل، ۲۴ متری جانبازان، ۱۶ متری احمدنیا، ادامه کمربندی جمشیدآباد تا پارک ملت و پشت بیمارستان امیرالمومنین (ع) از دیگر مناطق مسیر گشایی شده در این دوره به شمار می‌رود.

صادق‌نژاد با اشاره به اینکه این مسیرگشایی‌ها در ۳۰ سال گذشته بی سابقه بود، تصریح کرد: احداث بلوار ۳۰ متری شیخ نوایی تا ابتدای جاده قطور به امتداد نزدیک یک کیلومتر با پیگیری‌های اعضای شورای اسلامی شهر به ویژه کمیسیون عمران و شهرسازی و نیز ترافیک شورای شهر پس از تملک اکنون در فاز عملیاتی قرار داشته و در ۱۲ ماه کاری به بهره برداری خواهد رسید.

وی عنوان کرد: مسیرگشایی‌های دیگری نیز در کوچه‌های ۱۶ متری امین دیوان، تلگراف و حاتم خان صورت گرفته و به سرعت در حال پیشرفت است.

 

دیگر خبرها

  • تاج شهرستانی عضو شورای شهر رشت ۶ ماه تعلیق شد
  • تأکید بر حفظ فرهنگ ایرانی اسلامی و ترویج  فرهنگ حجاب و عفاف در مهاباد
  • تجلیل پلیس ازراننده تاکسی که به بانوان باحجاب خدمات رایگان می دهد
  • ادارات استان در رعایت شئون اسلامی و قانونی پیشتاز باشند
  • دهگردشی و ارایه خدمات بهداشتی درمانی در روستا‌های صعب العبور طالقان
  • تاکید امام جمعه کیش بر التزام به حجاب و عفاف و رعایت قوانین کشور
  • استمرار طرح مسیرگشایی‌ در شهر خوی
  • رعایت قوانین و حفظ کیان شورا سرلوحه اقدامات شهردار باشد
  • تذکر رییس شورا به کیانی ؛ رعایت قوانین و حفظ کیان شورا باید سرلوحه کار شهردار کرج باشد
  • گشت ارشاد تنها راه مقابله با بی‌حجابی عامدانه/ امر به معروف با نگاه از بالا به پایین منجر به بی‌نظمی اجتماعی می‌شود