Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-03@08:43:51 GMT

کار یوونتوس و ناپولی به دادگاه کشیده شد

تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۲۹۴۱۹

کار یوونتوس و ناپولی به دادگاه کشیده شد

باشگاه ناپولی به منظور برگرداندن رأیی که برای بازی برگزار نشده این تیم مقابل یوونتوس صادر شده، باید در دادگاه حاضر شود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از نشریه کوریره دلواسپورت، باشگاه ناپولی قصد دارد آخرین تلاش خود را جهت تغییر حکم انضباطی که برای عدم حضورش در خانه یوونتوس برای بازی مقابل این تیم در تاریخ 4 اکتبر در نظر گرفته شده است، انجام دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ناپولی در آن تاریخ به دستور مقامات بهداشتی شهر ناپل و به دلیل افزایش شمار مبتلایان به کرونا در ایتالیا از سفر به تورین منع شد هرچند تصمیم این باشگاه مخالف پروتکل‌های بهداشتی سری A بود و به همین دلیل هم فدراسیون فوتبال ایتالیا ناپولی را با نتیجه 3 بر صفر بازنده و یک امتیاز هم از این تیم کسر کرد.

با این حال ناپولی نسبت به این حکم فرجام‌خواهی کرد و قرار است در دادگاهی که هشت روز دیگر برگزار می‌شود از تصمیمش دفاع کند. گفته می‌شود که حکم دادگاه در همان روز برگزاری جلسه اعلام خواهد شد و اگر باز هم حکم علیه ناپولی صادر شود، این باشگاه پرونده را به یک نهاد قضاوت ورزشی بالاتر یعنی هیئت ضمانت ورزش ایتالیا ارجاع خواهد داد.

فرجام‌خواهی باشگاه ناپولی پس از اعلام شکست 3 بر صفر مقابل یوونتوس

 

انتهای پیام/


 

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سری A ناپولی یوونتوس سری A ناپولی یوونتوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۲۹۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حلقه‌های المپیک در پاریس به آتش کشیده شد!

حلقه‌های المپیک در جریان تظاهرات در پاریس سوختند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در پایتخت فرانسه، تظاهرات کارگران به اقداماتی علیه المپیک آینده تبدیل شد و معترضان حلقه‌های المپیک را آتش زدند.

بر اساس گزارش فیگارو؛ حدود 50 هزار نفر به نمایندگی از اتحادیه‌های کارگری در پاریس تظاهرات کردند. این در حالی بود که ابتدا حضور 15 تا 30 هزار معترض در پایتخت پیش‌بینی شده بود. در جریان این تظاهرات، نیروهای پلیس 15 نفر را بازداشت و سلاح های سرد کشف شدند.

بازی‌های المپیک تابستانی در پایتخت فرانسه از 26 جولای تا 11 آگوست (5 تا 21 مرداد) برگزار می شود.

بسته شدن حریم هوایی پاریس در افتتاحیه المپیک

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بازدید ادگار داویدز از محل تمرین تیم زیر 19 ساله های یوونتوس / فیلم
  • رونمایی از پیراهن ویژه تورینو به مناسبت هفتاد و پنجمین سالگرد فاجعه سوپرگا / عکس
  • قهرمانی میلان در سری آ ایتالیا با برتری 1-0 مقابل آاس رم (2004/5/2) / فیلم
  • بحران آوارگان در لبنان به اروپا کشیده خواهد شد
  • حلقه‌های المپیک در پاریس به آتش کشیده شد!
  • پیشنهاد ضد بارسای ناپولی: فکر جدایی را هم نکن!
  • با وجود علاقه ناپولی؛ قرارداد جانپیرو گاسپرینی با آتالانتا تمدید می‌شود
  • پیروزی 3-2 میلان در خانه ناپولی با گلزنی فن باستن و مارادونا (1 می، 1988) / فیلم
  • میلان به دنبال هایجک موتا از یوونتوس
  • ناپولی برای استخدام کونته دچار تردید شد