Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر هیئت ورزش های جانبازان و معلولین استان گلستان گفت: متاسفانه در سطح استان سالن اختصاصی ویژه معلولین و هیئت ورزش های جانبازان و معلولین نداریم و سالن های گرگان و علی آباد به صورت استیجاری می باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ ناصر شهری دبیر هیئت ورزش های جانبازان و معلولین استان گلستان در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد؛ ورزش جانبازان و معلولین در استان گلستان آن طور که باید مورد حمایت قرار نمیگیرد و دیده نمیشود و یکی از دلایل آن میتواند جذب کم ورزشکاران به دلیل آگاهی پایین خانواده ها باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در استان گلستان بیش از 60هزار معلول ثبت شده داریم افزود: در حال حاضر در هیئت ورزش های جانبازان و معلولین  500 ورزشکار ساماندهی شده فعالیت دارند که 30 درصد آنان را بانوان تشکیل میدند.

وی با بیان اینکه بیش از 10 رشته ورزشی را مخصوص جانبازان و معلولین در هیئت استان پوشش میدهیم بیان داشت: حدود 2 هزار ورزشکار جانباز و معلول نیز در سطح استان ساماندهی نشده اند.

به گفته وی متاسفانه در سطح استان سالن اختصاصی ویژه معلولین و هیئت ورزش های جانبازان و معلولین نداریم و سالن های گرگان و علی آباد به صورت استیجاری می باشد.

وی همچنین بیان داشت: اکثر سالن های سطح شهر غیر استاندارد می باشد بنابراین این محدودیت ها فعالیت ها و ورزش های جانبازان و معلولین را بسیار محدود کرده است. 

شهری با اشاره به فعالیت های هیئت در ایام کرونا اظهار کرد: ورزشکاران در این ایام از فعالیتهایشان در ایام کرونا برای هیئت فیلم ارسال میکردند و ضمن اینکه 6 نفر از گلستانی ها در مسابقات بوچیا کشوری شرکت کردند و 2 نفر از آنان منتخب شدند.

وی گفت: همچنین در هفته دفاع مقدس با همکاری سازمان فرهنگی ورزشی و اجتماعی در شهرهای گرگان، علی اباد، کرد کوی و غیره مسابقاتی برگزار شد.

رئیس هیئت ورزش های جانبازان و معلولین با تاکید به اینکه هدف اصلی ما توسعه ورزش همگانی در بین معلولین است بیان داشت: هیئت ورزش های جانبازان و معلولین همچنین با حضور در مدارس استثنایی به کشف استعداد دانش آموزان در رشته های مختلف میپردازد.

وی تاکید کرد: در حوزه ورزش های جانبازان و معلولین باید سرمایه گذاری شود زیرا خانواده ها خود دعدغه بالایی در خصوص مشکلات معلولین دارند و نمیتوانند هزینه زیادی را متقبل شوند.

شهری در پایان گفت: 4 نفر گلستانی به مسابقات پارالمپیک توکیو اعزام میشوند.

وی افزود: با وجود اینکه در سال 98 کل بودجه هیئت ورزش های جانبازان و معلولین گلستان که از فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان دریافت کرده است 50 میلیون تومان میباشد اما در سال 98 این هیئت مقام 12 کشور را کسب کرد .

همچنین در این جلسه از مهرداد گرامی، سید سامیار موسوی ، زهرا می میرزایی، مهدی جمال لیوانی و مهرزاد حبیبی که در مسابقات فرهنگی ورزشی که به مناسبت هفته تربیت بدنی و پارالمپیک حائز مقام شده بودند تقدیر به عمل آمد و همچنین از سمیرا جرجانی کوهنورد معلول با یک پای مصنوعی که قله های دماوند، سبلان و قله های دیگر را صعود کرده است تقدیر شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: گلستان هیئت ورزش های جانبازان و معلولین استان گلستان سطح استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۲۹۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام کاروان زائران مازندران و گلستان به سفر حج

علی اسماعلی مدیر حج و زیارت مازندران عصر دوشنبه در حاشیه اعزام کاروان زائران حج عمره مفرده از فرودگاه ساری با اظهار اینکه پس از سال ها وقفه با پیگیری صورت گرفته از سوی مسؤولان حج زیارت، سفر حج عمره مفرده از سر گرفته شد، افزود: امروز دو کاروان به ظرفیت ۱۷۰ نفر از مازندران و ۸۵ نفر از گلستان روانه سرزمین وحی شدند.

وی گفت: کاروان حج عمره با یک پرواز عصر امروز از فرودگاه ساری انجام شدند.

وی هزینه سفر عمره مفرده را ۴۲ میلیون تومان بیان کرد و گفت: کارهای مرتبط با سفر حج تمتع شامل انجام آزمایشات و برپایی کلاس‌های آموزشی برای زائران در دست اقدام است و اعزام زائران نیز از روز شش تا ۱۲ خرداد انجام می‌شود.

اسماعیلی گفت: هزینه سفر حج تمتع در سال جاری تقریباً ۱۶۰ میلیون تومان تا ۱۹۰ میلیون تومان در نوسان است.

مدیر حج وزیارت مازندران به زائران توصیه کرد تا از ظرفیت معنوی سفر حج بهره گیرند و گفت: همچنین از آوردن داروهای ممنوع پرهیز کنند و باید به عنوان میهمان، قوانین مقرراتی کشور عربستان را رعایت کنیم.

کد خبر 6091859

دیگر خبرها

  • آغاز سفر عمره مفرده زائران گلستانی‌ها
  • دعوت از هفت گلستانی به دومین اردوی تیم ملی جوانان کشورمان
  • سالن ورزشی آلاشت بازسازی می شود
  • اعزام کاروان زائران مازندران و گلستان به سفر حج
  • سال گذشته ۱۹۷ کلاس درس تحویل دانش آموزان گلستانی شد
  • ورزشکاران پاراکانو در قهرمانی جهان مشخص شدند
  • هرچقدر سالن ورزشی ایجاد کنیم در مقایسه با جمعیت مشهد کم است
  • برگشت به عقب گلبال در مسیر پارالمپیک
  • برگشت به عقب گلبال در مسیر پارالمپیک/وضعیت اعزام دوباره پیچیده شد
  • اولین ملاقات سرمربی جدید با خبرنگاران: فردا ساعت ۹