Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-28@05:54:18 GMT

کشف ۵۹۹ کیلوگرم مرفین در جاده راور_مشهد

تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۲۹۷۲۲

دادستان عمومی و انقلاب راور از کشف ۵۹۹ کیلوگرم مرفین از یک دستگاه تریلی در ابتدای جاده راور_مشهد خبر داد. ابوالفضل فرحبخش، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان راور در گفت‌وگو با میزان از کشف ۵۹۹ کیلوگرم مرفین در جاده راور-مشهد خبر داد و اظهار کرد: ماموران یگان تکاوری ۱۱۳ امام موسی کاظم (ع) راور، یگان تکاوری ۱۰۲ امام حسین (ع) دیهوک و ایست بازرسی شهید جهانگرد چشمه شور فرماندهی انتظامی راور با اشرافیت اطلاعاتی از تحویل یک محموله سنگین موادمخدر توسط چند خودروی سواری به یک دستگاه تریلی در عمق کویر مطلع شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی بیان کرد: ماموران با تکمیل تحقیقات خود ضمن هماهنگی قضایی، به تریلی فوق در جاده راور_مشهد دستور ایست دادند که راننده بدون توجه به مسیر خود ادامه داد.   بیشتر بخوانید: کشف۷۳۰ کیلوگرم موادمخدر در شهرستان نی‌ریز استان فارس دادستان عمومی و انقلاب راور خاطرنشان کرد: سرانجام با اقدامات به موقع ماموران، خودرو متوقف و از داخل تریلی ۵۹۹ کیلوگرم مرفین کشف شد.

فرحبخش افزود: در این رابطه ضمن توقیف تریلی حامل مواد مخدر، یک متهم دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.

وی در پایان عنوان کرد: تحقیقات مقدماتی به منظور شناسایی و دستگیری سایر متهمان این پرونده ادامه دارد.

انتهای پیام/ برچسب ها: دادستان راور مواد مخدر مرفین متهم

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دادستان راور مواد مخدر مرفین متهم جاده راور مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۲۹۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاده تربت جام -صالح آباد خراسان رضوی بازگشایی شد

یوسف بنی اسدی رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: هم اینک بارش باران در جاده‌های اصلی و فرعی شهرستان‌های درگز، کلات، مشهد بویژه در بخش احمدآباد، طرقبه-شاندیز، نیشابور، صالح آباد، قوچان و باخرز را لغزنده کرده است.

او افزود: همچنین بارش باران جاده‌های ترانزیتی سرخس- مشهد در محدوده گردنه مزداوند و درگز- قوچان در محدوده گردنه‌های تیوان و "کبکان" را تحت تاثیر قرار داده است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی ادامه داد: همچنین مه غلیظ نیز موجب کاهش دید افقی رانندگان در جاده ترانزیتی درگز- قوچان در محدوده گردنه تیوان، بزرگراه باغچه- نیشابور در مسیر گردنه شریف آباد و جاده مشهد- کلات در گردنه گوجگی شده است.

بنی اسدی بیان کرد: هم اکنون وضعیت جوی در سایر راه‌های استان به صورت نیمه ابری تا تمام ابری همراه با وزش باد گزارش شده و تردد به صورت عادی و روان در این مسیر‌ها جریان دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • عاملین نزاع و درگیری خیابانی در میاندوآب دستگیر شدند
  • محموله ۲۴۷ کیلویی حشیش در مشهد کشف شد
  • کشف محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد
  • ضرورت تسهیل مسیرهای حمل‌ونقل جاده‌ای برای سفر زائران
  • برخورد با مقصران حادثه استخر شهید هاشمی نژاد مشهد
  • تصادف وحشتناک در هند؛ پرت شدن تریلی به سمت دره (فیلم)
  • دستور دادستان فردیس برای ساماندهی یک پارک
  • مصدومیت ۶ نفر در پی تصادف تریلی و پراید
  • حفاران تونل در کوه برای کشف عتیقه در عجب شیر دستگیر شدند
  • جاده تربت جام -صالح آباد خراسان رضوی بازگشایی شد