Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه مشکل عمده کامیون‌داران مالی است، گفت: دولت باید علاوه بر افزایش سهمیه سوخت کامیون‌‎داران،در جهت تأمین تجهیزات مورد نیازشان من‌جمله لاستیک کمک کند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، مالک شریعتی نیاسر سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس، در تشریح جلسه امروز این  کمیسیون گفت: در این جلسه مشکلات کامیون‌داران و رانندگان بخش حمل‌ونقل فرآورده‌های نفتی کشور با حضور نمایندگانی از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، سازمان تأمین اجتماعی، شهرداری تهران و سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، قرارگاه ثارالله، انجمن صنفی کامیون‌داران، سازمان برنامه‌وبودجه کشور و وزارت صنعت، معدن و تجارت بررسی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در این جلسه مشکل کامیون‌داران -که در انتقال سوخت با موانعی روبه‌رو هستند- مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا قرارگاه ثارالله تهران گزارشی را در خصوص مشکلات تأمین سوخت کامیون‌ها و لوازم‌یدکی به‌ویژه لاستیک ارائه دادند که با حضور مسئولان و دستگاه‌های مرتبط این مشکلات بررسی و علت‌یابی شد.

شریعتی با بیان اینکه مشکل عمده کامیون‌داران مالی است چراکه بودجه -که در اختیار دارند- کفاف هزینه‌ای آن‌ها را نمی‌دهد، گفت: دولت باید علاوه بر افزایش سهمیه سوخت کامیون‌‎داران، کمک‌های لازم را در جهت تأمین تجهیزات مورد نیازشان منجمله لاستیک -که قیمت آن افزایش بسیاری پیدا کرده است- داشته باشد.

این نماینده مجلس اضافه کرد: همچنین «لایحه نحوه واگذاری اموال، تأسیسات، ماشین‌آلات و هرگونه مالکیت مربوط به تأسیسات آب و فاضلاب» پس از بررسی با اصلاحات جزئی تصویب شد.

به گفته سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس، گزارش کمیته گاز کمیسیون نیز در خصوص «طرح اساسنامه شرکت ملی گاز ایران» ارائه و مقرر شد؛ جلسات کارشناسی بیشتری برگزار شود لذا ادامه بررسی اساسنامه به آینده موکل شد.

 

منبع: آنا

کلیدواژه: آب و فاضلاب شریعتی نیاسر سهمیه سوخت سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس کامیون داران کامیون داران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۲۹۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز دومین روز بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ در مجلس

نمایندگان مجلس شورای اسلامی امروز به ادامه بررسی بخش دوم لایحه بودجه ۱۴۰۳ مربوط به جداول می‌پردازند.

به گزارش مشرق، جلسه علنی نوبت صبح امروز سه‌شنبه مجلس دقایقی پیش به ریاست محمدباقر قالیباف شروع شد.

نمایندگان مجلس روز گذشته و در جریان بررسی گزارش کمیسیون تلفیق درباره بخش دوم لایحه بودجه ۱۴۰۳، جدول شماره ۵ مربوط به «درآمدها، واگذاری دارایی‌های سرمایه‌ای و واگذاری دارایی‌های مالی»، جدول شماره ۷ با عنوان «اعتبارات دستگاه‌های اجرایی ذیل دستگاه‌های سیاستگذار در سال ۱۴۰۳» و جدول شماره ۹ با عنوان «برآورد اعتبارات ردیف های متفرقه سال ۱۴۰۳» را تصویب کردند.

جدول شماره ۸ مربوط به «برآورد تملک دارایی‌های مالی» نیز برای بررسی بیشتر به کمیسیون تلفیق ارجاع شد.

گزارش کمیسیون تلفیق درباره ایرادات شورای نگهبان در لایحه برنامه هفتم توسعه نیز در دستور کار امروز مجلس قرار دارد.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • تصویب جدول مربوط به مصارف استانی در مجلس
  • تصویب جدول مربوط در مورد مصارف استانی در مجلس
  • موافقت مجلس با جدول مربوط به هزینه‌کرد یک درصد از هزینه‌های شرکت‌های دولتی
  • امسال دیگر کسی نمی‌تواند بودجه «حوزه فرهنگ» را پرداخت نکند
  • جدول مربوط به «تملک دارایی‌های مالی» تصویب شد
  • آغاز دومین روز بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ در مجلس
  • دومین جلسه مجلس برای بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ آغاز شد
  • جدول مربوط به اعتبارات دستگاه‌های اجرایی تصویب شد
  • منابع بودجه ۱۴۰۳ تصویب و جدول حقوق و مزایا رد شد
  • کاهش سهمیه سوخت و تجمع تعدادی از کامیون داران جنوب سیستان و بلوچستان