Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، فرشید فلاح با تبریک هفته وحدت و ایام ولادت باسعادت حضرت رسول اکرم (ص) و امام جعفرصادق (ع)، از تدوین و اجرای بیش از ۲۰ عنوان برنامه فرهنگی هنری در بزرگداشت هفته وحدت و ایام ولادت باسعادت پیامبر خوبی‌ها در این استان خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان اضافه کرد: برنامه‌های امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا و ممنوعیت برگزاری برنامه‌های حضوری، بیشتر بر بستر فضای مجازی اجرا می‌شود.

فلاح عنوان برنامه‌های گرامیداشت هفته وحدت را «بهار مهربانی» بیان کرد و گفت: برنامه‌های هفته وحدت با مشارکت و همکاری اهالی فرهنگ و هنر و با محوریت تبیین سیره و شخصیت حضرت رسول اکرم (ص) پیامبر مهربانی‌ها در حال اجرا است.

وی پویش مردمی قرائت سوره‌های قرآنی با محوریت سوره محمد (ص)، تولید و ارائه آثار خوشنویسی در خصوص پیامبر اکرم (ص) در فضای مجازی، برپایی کرسی‌های تلاوت مجازی، برگزاری مسابقات فرهنگی در فضای مجازی با محوریت پیامبر اکرم (ص)، تولید و ارائه کلیپ‌هایی از اشعار و سروده‌های شاعران استان سمنان در خصوص سیره و شخصیت حضرت محمد (ص)  را ازجمله این برنامه‌ها برشمرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با اشاره به اهانت‌های صورت گرفته از سوی مراجع شناخته‌شده غربی به ساحت مقدس و نورانی حضرت محمد (ص) تصریح کرد: هفته وحدت امسال برای نشان دادن اتحاد مسلمانان جهان و پاسخ مناسب به این توطئه‌ها از اهمیت بیشتری برخوردار شده است.

فلاح خاطرنشان کرد: برای برنامه‌ریزی و هماهنگی برنامه‌های بزرگداشت هفته وحدت در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان دبیرخانه‌ای در دفتر قرآن و عترت این اداره کل تشکیل و فعال شده است.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

منبع: فارس

کلیدواژه: فرهنگ وحدت سمنان فضای مجازی مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان سمنان فرشید فلاح رسول اکرم ص هنر فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان برنامه ها هفته وحدت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۳۰۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گوش شنوای دولت برای شنیدن مشکلات و نیازهای مردم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، سید محمد هاشمی جانشین وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه برقراری میز خدمت مردمی وزیر فرهنگ در مسجد چهارده معصوم محله امامزاده حسن گفت: خواهران و برادران درخواست‌ها و نیازها و درخواست‌های فرهنگی، هنری و اجتماعی مختلفی را مطرح کردند. درخواست‌های مردمی دریافت شده و از طریق نهاد ریاست جمهوری به دستگاه‌های مرتبط ارجاع خواهد شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


معاون هنری وزیر فرهنگ ارشاد اسلامی هم گفت: بیشترین دغدغه مردم منطقه ۱۷، کار فرهنگی است

محمود سالاری افزود: شاهد اتفاقات خوبی بودیم، امیدواریم به یاری خداوند بتوانیم به احسن وجه کمک کنیم تا گره‌های موجود گشوده شود.

وی همچنین گفت: تقاضاهای شخصی هم وجود دارد و بیشترین درخواست‌ها درخصوص فضا و امکانات لازم برای انجام دغدغه‌های فرهنگی و اجرای باورهای عمیق برای نیل به نقطه مطلوب است؛ امیدواریم ما هم بتوانیم در این مسیر کمک کنیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی



علی فروزانفر مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران هم گفت: وزیر فرهنگ به‌عنوان نماینده رئیس‌جمهور درخواست‌ها و نیازهای مردم شنیدند و بخشی از مطالب پاسخگویی و بیشتر درخواست‌های مردمی به صورت مکتوب در ریل پاسخگویی قرار گرفت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مهم‌ترین نکته جشنواره امام رضا(ع) امسال، حضور میدانی است/ جشنواره فیلم رضوان به برکت جشنواره امام رضا(ع) برگزار می‌شود
  • سفر به ۲ کشور منطقه در روزهای آینده / درباره «اقبال لاهوری» فیلم با کیفیت می‌سازیم
  • سفر به ۲ کشور منطقه در روزهای آینده / فیلم با کیفیت درباره «اقبال لاهوری» می‌سازیم
  • اجرای 30 برنامه ملی، منطقه ای و محلی هفته ملی خلیج فارس در هرمزگان
  • نخستین جشنواره فیلم دینی رضوان برگزار می‌شود 
  • گوش شنوای دولت برای شنیدن مشکلات و نیازهای مردم
  • سنندج؛ خاستگاه فرهنگ و هنر اصیل ایرانی
  • اجرای ۲۹ ویژه برنامه در منطقه ۸ ویژه هفته فرهنگی اصفهان
  • اجرای ۱۲ عنوان برنامه ویژه هفته فرهنگی اصفهان در پایانه‌های مسافربری
  • تجلیل از نامداران فرهنگ و هنر چهارمحال و بختیاری