Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-08@00:53:36 GMT

مهلت3روزه کورتریک به استقلال

تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۳۰۱۷۰

باشگاه کورتریک بلژیک برای پرداخت پول رضایتنامه محمد نادری ۳ روز به استقلال فرصت داده است. ناطقان: بعد از مذاکراتی که مسئولان استقلال با مدیران باشگاه کورتریک بلژیک برای جذب محمد نادری انجام دادند در نهایت توافق میان دو طرف حاصل شد و این بازیکن نیز از روز گذشته در تمرینات استقلال حضور پیدا کرد.

مساله مهم اما در شرایط کنونی پرداخت پول رضایتنامه این بازیکن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق توافق انجام شده حدود ۲۰۰ هزار دلار باید به باشگاه بلژیکی داده شود که البته ظاهرا نادری قبول کرده این پول را استقلال از مبلغ قراردادش کسر کند و به کورتریک بدهد.

حالا اما خبر می رسد که کورتریک فقط برای پرداخت این پول ۳ روز به استقلالی ها زمان داده است.

حجت نظری سخنگوی هیات مدیره باشگاه استقلال در این باره گفته است: «مشکل نادری حل شده است و رضایتنامه وی را داریم. ۳ موعد برای پرداخت مطالبات کورتریک پیش‌ بینی و نادری متعهد شده خودش این مبالغ را پرداخت کند.» منبع: مشرق برچسب ها: مهلت3روزه ، کورتریک ، استقلال

منبع: ناطقان

کلیدواژه: مهلت3روزه کورتریک استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۳۰۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سنگین‌ترین جریمه تاریخ برای سرمربی فولاد!

به گزارش "ورزش سه"، عبدالله ویسی سرمربی تیم فولاد خوزستان به دلیل مصاحبه غیرفنی و خارج از حوزه مسئولیت خود و اظهار نظر غیرمسئولانه و غیرحرفه‌ای علیه فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ مبلغ ۲ میلیارد تومان جریمه نقدی شد. نکته قابل توجه درباره این حکم اینکه مبلغ جریمه نقدی تعیین شده باید ظرف مدت یک هفته پرداخت شود و ادامه فعالیت این مربی در لیگ برتر منوط به پرداخت جریمه است.

این خبر تکمیل می‌شود...

دیگر خبرها

  • اجرای طرح آبخیزداری موجب مهار سیلاب شد
  • ۴.۵ میلیارد تومان؛ میزان جرایم مالی کمیته انضباطی در ۱۷ روز
  • جزئیات پرداخت ارز به زائران حج
  • محققان حوزه ریاضی تا سقف ۱.۵ میلیارد تومان حمایت می‌شوند
  • پروژه دریافت لیست هوشمند حق بیمه کارگاه‌ها در استان فارس آغاز شد
  • تشکیل ستاد مدیریت بحران در سازمان امور عشایر
  • سنگین‌ترین جریمه تاریخ برای سرمربی فولاد!
  • سرمربی لیگ برتری ۲ میلیارد تومان جریمه شد
  • حمایت ۳ میلیاردی بنیاد علم ایران از طرح‌های نوظهور و ۱.۵ میلیاردی از ریاضی‌دانان
  • حمایت ۳ میلیاردی بنیاد علم ایران از طرح‌های نوظهور و ۱.۵ میلیاردی از ریاضیدانان