Web Analytics Made Easy - Statcounter

رأی‌دهندگان آمریکا در آخرین ساعات قبل از پایان مهلت رأی‌دهی در انتخابات ریاست‌جمهوری کشورشان، سعی دارند با روش‌های خلاقانه برای نامزد مدنظر خود تبلیغ کنند.

سرویس جهان مشرق - یکی از عجیب‌ترین انتخابات‌های تاریخ آمریکا طی ساعت‌های آینده به ایستگاه پایانی خود می‌رسد. تصاویر زیر، که منتخبی از تصاویر [۱] خبرگزاری رویترز [۲] هستند، بخشی از حال‌وهوای رأی‌دهندگان و انتخابات در آمریکا را ترسیم می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در همین‌باره بخوانید:

›› نظرسنجی‌ها درباره ترامپ و بایدن چه می‌گویند؟

›› چرا پوتین می‌خواهد ترامپ رئیس‌جمهور بماند؟/ دلایل تمایل چین به پیروزی بایدن چیست؟

 

«رأی بدهید»؛ ترکیب تزئینات هالووین با پلاکارد تشویق مردم به رأی دادن در انتخابات، در شهر «فالز چرچ» در ایالت ویرجینیا (+)

در همین‌باره بخوانید:

›› هالووین؛ دومین جشن پرهزینه آمریکا بعد از کریسمس

 

«احمق را نمی‌توانید تعمیر کنید، اما می‌توانید با رأی‌تان [از کاخ سفید] بیرونش کنید»؛ پلاکارد حامیان جو بایدن در شهر «لانکاستر» در ایالت پنسیلوانیا (+)

در همین‌باره بخوانید:

›› آشنایی با «جو بایدن» نامزد دموکرات‌ها

›› پخت‌وپز دموکرات‌ها برای برجام ۲/ برنامه سه‌مرحله‌ای بایدن برای ایران چیست؟

 

«ترامپ ۲۰۲۰ - آمریکا را عالی نگه داریم»؛ تصویری چهار متری از دونالد ترامپ مقابل خانه‌ای با عنوان «خانه‌ی ترامپ» در شهر «یانگ‌تاون» در ایالت پنسیلوانیا (+)

 

«دروغ گفتن دارد آمریکا را نالود می‌کند!» (یا «دروغ گفتن یعنی نابود کردن آمریکا!»)؛ پلاکاردی در شهر «آتر کریک» در ایالت ویسکانسین (+)

 

«[رأی ما] سگ‌ها [در انتخابات] ۲۰۲۰؛ چون آدم‌ها افتضاحند»؛ پلاکاردی در شهر «شاگرین فالز» در ایالت اوهایو (+)

 

«سیاستمدار کاملاً فاسد»؛ بیلبورد دیجیتال حامیان ترامپ در شهر «مونروویل» در ایالت پنسیلوانیا (+)

 

«بابانوئل حامی ترامپ»؛ یکی از حامیان ترامپ با لباس بابانوئل در مراسم تبلیغاتی رئیس‌جمهور آمریکا در شهر «سنفورد» در ایالت فلوریدا (+)

 

«۲۲۰,۰۰۰ مرگ در اثر کووید-۱۹ – ترامپ ما را ناامید کرد»؛ «تام موران» یک راننده اتوبوس مدرسه اهل شهر «فنتون» در ایالت میشیگان، با بنری در اعتراض به سوءمدیریت ترامپ در بحران کرونا، مقابل محل برگزاری آخرین مناظره نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری در شهر «نشویل» در ایالت تنسی (+)

 

در همین‌باره بخوانید:

›› ویروس کرونا بازیگر اصلی انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا

›› خصومت ترامپ با کرونا شخصی است

›› قمار کرونایی ترامپ با جان آمریکایی‌ها؛ «خون سیاه» در رگ‌های اقتصاد آمریکا

›› چند هزار آمریکایی هر سال بر اثر آنفلوانزا کشته می‌شوند؟

 

«آمریکا را نجات بدهید - ۲۰۲۰ - به ترامپ/پنس رأی بدهید»، «ترامپ ۲۰۲۰ - آمریکا را عالی نگه داریم»؛ تزئینات هالووین در کنار پرچم‌ها و بنرهای حمایت از ترامپ مقابل خانه «ماراندا جوزف» در شهر «وارن» در ایالت اوهایو (+)

 

«نُچ [همراه با طرحی شبیه به موهای ترامپ] - بایدن ۲۰۲۰»؛ پلاکارد حامیان جو بایدن در شهر «شاگرین فالز» در ایالت اوهایو (+)

 

پس‌زمینه: نقل‌قولی از ترامپ درباره بیماری کووید-۱۹: «دارد از بین می‌رود. از بین خواهد رفت.» و آمار بیش از ۵۰,۰۰۰ مورد ابتلا به کووید-۱۹ در ویسکانسین که بیش‌تر هم می‌شود؛ جلوی تصویر: پرچم حامیان ترامپ، در شهر «کانکورد» در ایالت ویسکانسین (+)

 

«فهرست کارهایی که ترامپ باید بکند: ۱- شکست کرونا ۲- شکست جو خواب‌آلو [لقبی که ترامپ روی جو بایدن گذاشته]»؛ پوستری در دست یکی از حامیان ترامپ که در مرکز درمان ملی «والتر رید» وابسته به ارتش آمریکا تحت مداواست، در شهر «بثسدا» در ایالت مریلند (+)

 

«آمریکا را دوباره اخلاق‌مدار کنیم» (اشاره به «آمریکا را دوباره عالی کنیم» شعار انتخاباتی ترامپ در سال ۲۰۱۶)؛ پوسترهای تبلیغاتی یکی از حامیان جو بایدن مقابل خانه‌اش در شهر «کراس پلینز» در ایالت ویسکانسین (+)

 

«تک‌تک آرا مهم هستند»؛ پوستر یکی از حامیان جو بایدن برای تشویق رأی‌دهندگان دموکرات (آبی) برای شرکت در انتخابات و غلبه بر ترامپ، در شهر «مدیسون» در ایالت ویسکانسین (+)

 

«ترامپ ۲۰۲۰»؛ تبلیغات حامیان ترامپ در حوالی شهر «راچستر» در ایالت مینه‌سوتا (+)

 

«ترامپ را در سطل آشغال بیندازید؛ امروز روز بیرون انداختن آشغال است»، «او [ترامپ] را از صندوق رأیش بگیرید» [اشاره به حرف‌های رکیک ترامپ درباره زنان که صوت آن در آستانه انتخابات سال ۲۰۱۶ منتشر شد]؛ شعارهای حامیان بایدن در شهر «چانهاسن» در ایالت مینه‌سوتا (+)

 

«خدا، سلاح، میهن - ترامپ ۲۰۲۰»؛ نصب پوستر روی یک خودرو توسط حامیان ترامپ در شهر «سینسیناتو» در ایالت اوهایو (+)

 

(از چپ) «بایدن/هریس»، «به جو رأی بدهید - بایدن/هریس»، «چرندیات ترامپ دیگر بس است»؛ تبلیات حامیان بایدن و «کاملا هریس» نامزد معاون اولی او، در شهر «بلک ارث» در ایالت ویسکانسین (+)

 

در همین‌باره بخوانید:

›› «کامِلا هریس» معاون اول و شریک انتخاباتی بایدن کیست؟

 

(از چپ) «رأیِ نه به جو خواب‌آلو»، «دیوار را بسازید - ترامپ ۲۰۲۰» (اشاره به دیواری که ترامپ قول داده بود در مرز با مکزیک برای جلوگیری از هجوم مهاجران بسازد)؛ تبلیغات حامیان ترامپ در شهر «برتون» در ایالت اوهایو (+)

 

(چپ، بالا) «به ترامپ رأی بدهید – آمریکا را عالی نگه داریم»، (چپ، پایین) «حیات، آزادی، و «مارک لوین» [مجری محافظه‌کار حامی ترامپ] جنگجوی راه حقیقت»، (راست بالا) «کمونیسم را رد کنید»، (راست، وسط) «به ترامپ رأی بدهید»، (راست، پایین) «اخبار جعلی، دشمن مردم»؛ شعارهای روی کامیون یکی از حامیان ترامپ در شهر «نشویل» در ایالت تنسی (+)

 

«ترامپ را در سطل آشغال بیندازید»؛ تبلیغات یکی از حامیان بایدن بیرون خانه‌اش در شهر «لانکاستر» در ایالت پنسیلوانیا (+)

 

«ترامپ ۲۰۲۰ - آمریکا را عالی نگه داریم»؛ تبلیغات یکی از حامیان ترامپ در شهرستان «نورثامپتون» در ایالت پنسیلوانیا (+)

 

«عمو دون ۲۰۲۰»؛ تبلیغات یکی از حامیان ترامپ همزمان با برگزاری نشستی با حضور «مایک پنس» معاون اول ترامپ، در شهر «دارین» در ایالت ویسکانسین (+)

 

انجیل در دست حامیان ترامپ، همزمان با سخنرانی او در شهر «سیرکلویل» در ایالت اوهایو (+)

 

«باراک اوباما» رئیس‌جمهور سابق آمریکا در مراسم حمایت از بایدن، معاون اول سابقش، در شهر «اورلاندو» در ایالت فلوریدا (+)

در همین‌باره بخوانید:

›› همه آن‌چه درباره انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا باید بدانید

›› مردم آمریکا چگونه رئیس‌جمهور خود را انتخاب نمی‌کنند

[۱] Signs of the times: Voters share their 2020 election Link

[۲] Trump vs Biden: Scenes from the dueling campaigns Link

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا قره باغ انتخابات ریاست جمهوری انتخابات ریاست جمهوری آمریکا انتخابات ریاست جمهوری 2020 انتخابات ریاست جمهوری انتخابات ریاست جمهوری آمریکا انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا انتخابات ریاست جمهوری سال 2020 نتایج انتخابات ریاست جمهوری ترامپ دونالد ترامپ جو بایدن بایدن بابانوئل باراک اوباما مایک پنس کاملا هریس ویروس کرونا آمریکا کووید ۱۹ اخبار داغ انتخابات ریاست جمهوری ایالت پنسیلوانیا یکی از حامیان ترامپ حامیان ترامپ در شهر ایالت ویسکانسین حامیان جو بایدن ایالت اوهایو ترامپ ۲۰۲۰ رئیس جمهور رأی بدهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۳۰۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رای‌دهندگان آمریکایی به ترامپ نگاه مثبت‌تری دارند

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، نظرسنجی منتشر شده در روز یکشنبه نشان داد که رای‌دهندگان آمریکایی با اختلاف ۴۹ به ۴۳ درصدی از ترامپ در رقابت فرضی یک به یک با بایدن حمایت می‌کنند. این در مقایسه با ۴۹ به ۴۵ درصد جمهوری‌خواهان نسبت به حضور این دموکرات فعلی در ژانویه است.

این نظرسنجی نشان داد، در صورتی که میدان کامل رقبا در نظر گرفته شود، مثل زمانی که رای‌دهندگان در ماه نوامبر به پای صندوق‌های رای می‌روند، ترامپ برتری بیشتری دارد. او با اختلاف ۴۲ به ۳۳ درصد نسبت به بایدن جلو است و پس از آن ۱۵ درصد برای رابرت اف کندی جونیور، نامزد مستقل انتخابات آمریکا در نظر گرفته می‌شود. ۱۰  درصد باقیمانده از نامزدهای حزب سوم حمایت کرده‌اند یا فعلا تصمیمی ندارند.

دو سوم رأی‌دهندگان ایالات متحده نمی‌دانند که چگونه کسی می‌تواند از بایدن حمایت کند، در حالی که ۵۲ درصد می‌گویند که در هیچ شرایطی شانسی برای رأی دادن به رئیس‌جمهور فعلی وجود ندارد. در مقایسه، ۶۳ درصد از پاسخ‌دهندگان نمی‌توانند ببینند که چگونه کسی می‌تواند از ترامپ حمایت کند و ۴۷ درصد می‌گویند که شانسی برای رای دادن به او وجود ندارد.

شبکه سی‌ان‌ان گزارش داد که تنها ۴۷ درصد از رای‌دهندگان از نامزدهایی که باید انتخاب کنند، از جمله ۴۴ درصد دموکرات‌ها و ۶۳ درصد از جمهوری‌خواهان راضی هستند. ۵۸ درصد از رأی‌دهندگان نظر منفی نسبت به بایدن دارند، در حالی که ۵۳ درصد نظر منفی نسبت به ترامپ دارند.

تنها ۶۵ درصد از پاسخ‌دهندگان بر این باورند که بایدن به طور قانونی در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ پیروز شد و این بدون تغییر نسبت به زمانی است که همین سوال پس از شورش کنگره آمریکا در ژانویه ۲۰۲۱ پرسیده شد.

نظرات درباره دوره ریاست جمهوری ترامپ از زمان خروج او از ریاست جمهوری بهبود یافته است. با نگاهی به عملکرد او، ۵۵ درصد از آمریکایی‌ها معتقدند که ریاست جمهوری ترامپ یک «موفقیت» بود، در حالی که این رقم در نظرسنجی پس از شورش، ۴۵ درصد بود. در مقایسه، ۳۹ درصد از پاسخ‌دهندگان معتقدند دوره ریاست جمهوری بایدن موفقیت‌آمیز بوده است.

به طور مشابه، از هر ۱۰ آمریکایی، شش نفر از عملکرد بایدن به‌عنوان رئیس‌جمهور ناراضی هستند. بایدن در مدیریت چندین موضوع مهم برای رای‌دهندگان، از جمله ۶۶ درصد نارضایتی در بحث اقتصاد، ۷۱ درصد نارضایتی از تورم و ۷۱ درصد نارضایتی از جنگ رژیم صهیونیستی علیه غزه، امتیازات پایینی دریافت می‌کند. تنها از هر ۱۰ آمریکایی چهار نفر معتقدند که ایالات متحده «مسئولیت دارد» درگیر درگیری‌های غرب آسیا باشد.

ترامپ، بایدن و متحدان او را متهم کرده است که تلاش می‌کنند نامزدی او را از طریق سیستم قضایی منحرف کنند. این رئیس‌جمهور سابق در چهار کیفرخواست جداگانه با ۹۱ اتهام روبروست. یک نظرسنجی سی‌ان‌ان هم که پنج‌شنبه منتشر شد، نشان داد که تنها ۱۳ درصد از آمریکایی‌ها معتقدند با ترامپ مانند سایر متهمان رفتار می‌شود و تنها ۴۴ درصد مطمئن هستند که هیئت منصفه انتخاب شده در پرونده ترامپ، حکم عادلانه‌ای صادر خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • اشتباه مهم من در دوره اول این بود: زیادی خوب بودم!- ترامپ 
  • اعلام بازداشت بیش از ۱۵۰۰ دانشجو در دانشگاه های آمریکا/برگزاری بیش از ۲ هزار تظاهرات در نیویورک/ وحشت دموکرات‌ها از ادامه اعتراضات دانشجویی در آستانه انتخابات
  • نظرسنجی| پیشتازی اندک بایدن نسبت به ترامپ
  • ترامپ: حامیان فلسطین در دانشگاه کلمبیا پول گرفته‌اند
  • فیلم لو رفته از بایدن درباره احتمال توافق با ایران؛ پای ترامپ وسط است؟
  • کاخ سفید: اقدام دانشجویان معترض در دانشگاه کلمبیا محکوم است
  • نخستین ایالت آمریکا قطعنامه‌‌ای برای آتش‌بس غزه تصویب کرد
  • بایدن هم مثل ترامپ عربستان را قربانی می‌کند؟
  • پیش‌بینی نتیجه انتخابات آمریکا توسط پیش‌گوی معروف
  • رای‌دهندگان آمریکایی به ترامپ نگاه مثبت‌تری دارند