Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس یازدهم، از تصویب کلیات لایحه تعیین وظایف و اختیارات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در نشست امروز این کمیسیون خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، علی بابایی در تشریح نشست  امروز (یکشنبه 11 آبان ماه) کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، گفت: در این نشست کمیسیون مشترکی بین کمیسیون‌های بهداشت و درمان و اجتماعی جهت تعیین تکلیف استفساریه ماده 113 قانون مدیریت خدمات کشوری تشکیل شد و 13 نفر از اعضای کمیسیون اجتماعی برای عضویت در آن انتخاب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بررسی کلیات لایحه تعیین وظایف و اختیارات وزارت تعاون

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: کلیات لایحه تعیین وظایف و اختیارات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از دیگر موضوعاتی بود که در این نشست مورد بررسی قرار گرفت و در نهایت به تصویب رسید و جزییات آن نیز در جلسات آینده کمیسیون بند به بند مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

اختلاف‌نظر نمایندگان مجلس پیرامون طرح دفاتر پیشخوان خدمات دولت و بخش عمومی غیردولتی

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، تصریح کرد: بررسی طرح دفاتر پیشخوان خدمات دولت و بخش عمومی غیردولتی(اعاده شده از شورای نگهبان) نیز در دستورکار نشست امروز این کمیسیون قرار داشت، این طرح در 7 سال گذشته محل اختلاف‌نظرهای مختلفی قرار داشته است، اما در این نشست هم همچنان اختلاف‌نظر پیرامون مفاد این طرح وجود داشت، چرا که در زمره اصل 85 قرار دارد به همین دلیل برای رفع ابهامات موجود پیرامون انحصاری که ایجاد می‌کند، قرار بر این شد در یک ماه آینده نشستی با حضور اعضای کمیته‌های تخصصی مورد نظر، نمایندگانی از شورای نگهبان، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران و بخش خصوصی به منظور بررسی دقیق این طرح تشکیل شود و نتیجه آن نیز مجدد در نشست کمیسیون اجتماعی مورد بررسی قرار گیرد.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به مهمانان حاضر در این نشست، یادآور شد: در این نشست نماینده تام الاختیار وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مدیرکل امور استان‌ها و پارلمانی این وزارتخانه، معاون پارلمانی سازمان تامین اجتماعی، مدیر کل تخصصی تنظیم رادیویی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، مدیرعامل شرک ملی پست جمهوری اسلامی ایران و بخش خصوصی و دهقان عضو حقوقدان شورای نگهبان حضور داشتند.

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی نماینده مجلس مجلس کمیسیون اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۳۰۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لایحه حفاظت از داده‌های شخصی در کمیسیون حقوقی دولت تصویب شد

به گزارش خبرگزاری مهر، با حضور وزرای دادگستری و ارتباطات و فناوری اطلاعات و معاون حقوقی و برخی دیگر از معاونان رئیس جمهور و اعضای کمیسیون حقوقی و قضائی دولت و با مشارکت رئیس مرکز ملی فضای مجازی و همچنین با حضور جمعی از مدیران و کارشناسان دستگاه‌های اجرایی و برگزاری ٨ جلسه سه ساعته در ایام تعطیلات رسمی، لایحه «حفاظت از داده‌های شخصی» به تصویب این کمیسیون رسید.

این لایحه یکی اقدام‌های مهم برای حفاظت از حقوق مردم در فضای مجازی و افزایش اعتماد به سکوهای بومی است.

لازم به ذکر است این لایحه بعد از تصویب در هیأت دولت برای تصویب نهایی به مجلس شورای اسلامی ارسال می‌شود.

کد خبر 6096486 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • سخنگوی شورای نگهبان: رد صلاحیت حسن روحانی دلایل متعدد دارد / ایرادات به لایحه حجاب پابرجاست
  • آغاز نشست خبری سخنگوی شورای نگهبان/ زمان متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تعیین شد/ دلایل متعددی برای رد صلاحیت حسن روحانی وجود دارد
  • جزئیات جریمه قطعی بدحجابی از زبان عضو کمیسیون ویژه لایحه عفاف و حجاب
  • تصویب لایحه «حفاظت از داده‌های شخصی» در کمیسیون حقوقی دولت
  • لایحه حفاظت از داده‌های شخصی در کمیسیون حقوقی دولت تصویب شد
  • تصویب لایحه حفاظت از داده‌های شخصی در کمیسیون حقوقی دولت
  • لایحه حفاظت از داده‌های شخصی در کمیسیون حقوقی دولت، تصویب شد
  • آخرین خبر از پاسکاری برنامه هفتم توسعه میان مجلس و شورای نگهبان /تکلیف بودجه ۱۴۰۳ در این مجلس روشن می شود؟
  • برنامه هفتم پیش از پایان مجلس یازدهم به دولت ابلاغ می‌شود
  • ایرادات شورای نگهبان به جداول بودجه چه زمانی بررسی می‌شود؟