Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-28@17:03:09 GMT

لذت فوتبال در شبی که رونالدو سر قرار با مسی نیامد!

تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۳۰۸۵۰

شبی که یوونتوس و بارسلونا در لیگ قهرمانان به مصاف هم رفتند، طرفداری با حضور کاربرانی که در شبکه اجتماعی طرفداری عضو هستند، کارگاه مجازی برگزار کرد و دوستانی که به تحلیل فوتبال علاقه دارند، در این کارگاه مجازی با نقد و نظرهای فنی جذاب خود ما را سر ذوق آوردند...

آخرین کارگاه مجازی طرفداری به دیدار بارسلونا و یوونتوس اختصاص داشت که با استقبال گرم کاربران طرفداری همراه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هرچند اگر رونالدو با تست منفی کرونا به بازی می رسید، بازی قشنگ تر می شد اما حتی در شبی که کریس سر قرار با لئو نیامد، تحلیل های ارائه شده در کارگاه مجازی طرفداری جذاب بود.

 به گزارش طرفداری شبی که بارسلونا و یوونتوس در تورین به مصاف هم رفتند، در طرفداری کارگاه مجازی ما میزبان کاربرانی بود که خوره فوتبال هستند و نگاه فنی و متفاوتی به فوتبال دارند.

 کارگاه مجازی بازی بارسا و یووه با پیش بینی Soren .p شروع شد که برد 2 - یک یووه رو حدس زد و شوخی Ꭰr.Ꭱαɱᴏꜱ ‌‌‌که اگر نمی گفت بازی شروع شده، احتمال داشت ما یادمون بره فوتبال ببینیم! اما از شوخی گذشته، روزبه ⭐کبیر اولین کاربری بود که در کارگاه شرکت کرد و نوشت:

 

احتمالا بارسا بازی رو هجومی شروع میکنه ولی نا موفق میشه و نمیتونه گل بزنه. بازیکنا تو نیمه دوم خسته میشن به نظرم و یوونتوس تو نیمه دوم به خوبی کار میکنه و به گل میرسه. برنده : یووه.

♧عزرائیلِ☆ منچستری♧ اما پیش بینی بهتری انجام داد؛

فکر می کنم به خاطر استعفای بارتومئو و هیئت مدیره، بارسا روحیه بهتری نسبت به قبل داره و شانس بردشون بیشتره.

 

امیر لیو ولی سعی کرد فقط تماشاگر بازی باشه و پیش بینی نکنه؛

از اونجا که کومان هر بازی نفرات و پست های اونارو تغییر میده هیچ حدسی نمیتونم بزنم راجع به بارسلونا. یووه پیرلو هم ندیدم بازیاشو. ببینیم چی میشه.

 

King Messi ولی وقتی ترکیب بارسا رو دید، ناامید شد؛

با این ترکیب نه، بارسا شانسی نداره مگر اینکه مسی یه کاری کنه

HIRAD 1 به جای خالی کریس رونالدو اشاره داشت:

کومان ریسک زیادی کرد برای انتخاب ترکیب اولیه، بازی دادن دمبله و روبرتو از ابتدا و نبود فاتی و سرجیو دست از ابتدا شاید کار دست کومان بده. ترکیب اولیه بارسلونا یه کمی دفاعی نشون میده و شاید بیشتر برای اول بازی دنبال نباختن باشه. شاید اگه برای یوونتوس آرتور هم از ابتدا به میدان می رفت تقابلش با بارسلونا جالب می شد بعید نیست پیرلو در ادامه استفاده کنه ازش و چقدر جای کریس رونالدو خالیه...

 

amo parsa اما با وجود نگاه جالبی که به بازی داشت، نتیجه رو دقیقا برعکس پیش بینی کرد؛

حساس ترین بازی این هفته لیگ قهرمانان اروپا! تقابل تفکرات دو مربی از جنس باشگاه. هر دو تیم نتایج جالبی نگرفتن و برد توی این بازی میتونه در ادامه خیلی بهشون کمک کنه. اما درباره بازی، به نظرم ترکیب هر دو تیم خوب و قابل پیش بینی بود، به نظرم برای بارسلونا سرجینیو دست میتونست باشه و برای یووه هم آرتور ملو. هردو تیم هم غایبان بزرگی دارن و قطعا غایبان یووه هم بیشتره و هم تاثیر گذارتر! احتمال زیاد مالکیت بازی با بارسلونا باشه و یووه توی ضد حملات زهر خودشو بریزه. این بازی رو هرتیمی ببره تا حدودی فشار از روی اون تیم و مربی خارج میشه و پیش بینی من برد ۲_۰ یووه هست با احترام به بارساییا.

Khal Drogo که یکی از پایه های اصلی کارگاه های ماست، قبل از شروع بازی نوشت:

بارسای کومان غیر قابل پیش بینی شده چون مربی تیم هنوز ترکیب ایده آلش رو پیدا نکرده، اصرار به استفاده بیش از حد از پدری و میخکوب کردن پویگ رو نیمکت و همچنین خاله بازی با بازیکنایی مثل دِست و آنسو فاتی که تو بهترین حالت روحی و بهترین حالت درخشش در میدان هستن همه و همه دلایلی شده که حس خوبی به تیم نداشته باشم. امیدوارم امشب موفق شیم و بتونیم یووه رو تو تورین ببریم وگرنه از فردا رسانه های وابسته به بارتومئو بیچاره میکنن همه رو. سیبل انتقادات هم طبق معمول میشه آقای مسی که با حضور کومان تو پست تخصصیش بازی نمیکنه. چی تو سرت میگذره آقای رونالد کومان؟

Dr. king Leo هم شانس برد رو به بارسلونا داده بود؛

اگر ۲۰ دقیقه اول بارسا گل نخوره، ۹۰ درصد راه رو رفته، از زمان والورده این موضوع کاملا برام جالب و البته تلخ بوده که هر وقت بارسا تو بیست دقیقه‌ی اول گل خورده بازی رو باخته و نتونسته کامبک بزنه. دلیلشم نبودن کاپیتان جنگده‌ای که به تیم روحیه بده و انگیزه رو به تیم تزریق کنه هستش. بازیکنا کاملا بی تعصب شدن یا برای خودشون بازی میکنن یا به امید مسی؛ ۳_۱ بارسا.

درست مثل  _ahmdrza_ _ که نتیجه رو مثل کاربر قبلی برد 3 - یک بارسا پیش بینی کرده بود؛ 

بازی غیر قابل پیش بینیه و حدس بنده اینه که بازی پر گل خواهد بود. مقایسه خطوط به نظرم کفه ترازو به سمت بارساست، ولی ترکیب چیده شده کومان خوب نیست زیاد به عنوان مثال دست باید بازی می کرد. بارسا باید روی سانتر ها و حرکات یوونتوس از کناره ها خیلی خوب عمل کنه و حواسشون به دیبالا باشه حرکات انفجاریش کشنده هست و چون تیم یوونتوس با موراتا ضربات سر خیلی خطرناک هستن و از اون ور بارسلونا خیلی ترکیب فانتزی گذاشته و بازیکن فیزیکی نداره و احتمالا مشکل بخورن. اگر بارسلونا عقب بیفته احتمال باخت رو خیلی بالا میدونم از طرفی یوونتوس دفاعش ضعیف شده، مسی اگر روزش باشه یوونتوس کار سختی داره و باید ببنده بازی رو و چشم به ضد حملات ببنده تا کارش ساخته نشه و تجربه کومان هم بیشتر از پیرلو هست. پیش بینی؛ بارسلونا 3 _1 یوونتوس.

 

peyman e اما همان ابتدای بازی حوصله اش از عملکرد یووه سر رفت:

این چه وضع بازی افتضاحیه، اخراج کنین بابا این پیرلو رو...

 

Saeed Galaxy هم در پایان نیمه اول بازی نوشت:

یوونتوس تاکتیک خاصی نداره ، سر در گمه البته کیفیت فنی بازیکن هاشم به شدت پایینه 

just juve هم نیمه اول رو این شکلی تحلیل کرده؛

از خوبای نیمه اول میشه به بونوچی، بنتانکور، کوادرادو اشاره کرد و در عوض بازی بسیار ضعیف کیزا، ربیو و دیبالا.

 

Dr. king Leo با #تامل نوشت:

با وجود این همه انتقادی که اول بازی راجع به کومان شد، تازه متوجه شدیم چرا به پدری که هافبکه تو وینگ چپ بازی داد. پدری به خاطر حفظ توپ عالی و البته دفاع بهترش به جای فاتی بازی کرد. اگر دقت کرده باشید کل حملات یووه رو دیبالا و کوادرادو طراحی میکردن و یکی از علت‌هاش هم نبودن رونالدو و البته بودن دنیلو بود.

 

Khal Drogo برای پایان نیمه اول یه تحلیل با چند نکته جالب ارائه کرد:

ببینید، خط دفاع بدون پیکه رو ببینید، خط هافبک بدون بوسکتس رو ببینید، پویا و فعال و با نشاط، دلبری دیانگ رو در میانه میدان وقتی پیانیچ کنارشه رو ببینید. قلدری و تمرکز آرائوخو رو ببینید. بازی روان و بدون اشتباه لنگلت رو ببینید.
تنها باگ خط دفاع روبرتو بود که اصلا تو حملات اضافه نشد و تو دفع توپ هم کاملا منفعل بود، به امید خدا نیمه دوم پسرک آمریکایی مون رو می بینیم توی زمین.
مسی کاملا بی انگیزه است، انگار داره با بنزین سه هزارتومنی و گوشت کیلویی ۱۵۰هزار تومن و حقوق یک و نیم میلیون در ماه زندگی میکنه! آقای مسی دقت و تمرکز و تمام کنندگیت کجا رفته؟اون چه تک به تکی بود از دست دادی؟
ببینید از روزی که شایعه شد بارتی دنبال خرید گریزمنه من گفتم یه خرید ناموفق و تبلیغاتی و غیر ضروری دیگه داریم، توپ هلو برو تو گلو رو نمیتونه شوت کنه تو گل، بازیکن خوبیه ولی خارج از بارسلونا.
الماس شیشه ای مون امشب چه بازی میکنه، به نظرم عثمان اگه دیگه مصدوم نشه و مداوم بازی کنه خیلی حرفا واسه گفتن داره.
هوادارای یووه چی میکشن از دست این خط هافبک؟ کاملا منفعل و فاقد خلاقیت دارن کار میکنن، رونالدو واقعا اعجوبه است که با این خط هافبک اون آمار گل زده رو داره. موراتا خیلی خوب و پویا بازی کرد و شانس آوردیم که تو موقعیت های آفساید دوتا گل زد. دیبالا هم انگار کرونا روش تاثیر گذاشته و نای دویدن نداره، امیدوارم پیرلو موفق باشه تو این تیم، البته غیر از امشب. به امید دیدن نیمه دوم بهتری از بارسا و فتح تورین.

_ahmdrza_ _ هم پایان نیمه اول نوشت:

با توجه به نیمه اول بازی به سود بارسا بود و تقریبا بازیش رو به حریف دیکته میکرد ولی اشکال همون فیزیک بدنی هست که ممکنه کم بیارن. حملات غالبا از سمت راست یوونتوس شروع میشد و جوردی آلبا بسیار خوب بازی کرد و جلوی حملات رو گرفت و فکر نکنم بیشتر از دو سانتر انجام شده باشه. عملا یوونتوس از سمت چپ بارسلونا کاری نمیتونست انجام بده و یکی از ویژگی های مشترک دو تیم پاس های بلند پشت دفاع بود که یوونتوس خوب بسته بود. دفاع بارسلونا با هوشیاری و آفساید گیری جلوی اونا رو میگرفتن، به نظرم اگر یوونتوس از سمت راست بارسا حمله کنه موفق تر خواهد بود. بارسلونا هم گردش توپ و از زیر پرس در اومدن رو به خوبی انجام می داد و تاکتیکشون نزدیک بازی کردن خطوط نسبت به هم بود تا پاس های کلیدی هافبک های یوونتوس رو ببندن و راحت تر از زیر پرس در بیان و قشنگ عدم خلاقیت هافبک های یوونتوس دیده می شد. بنده از تیم بوونتوس چیزی ندیدم و باید بهتر کار کنن. بارسلونا هم خوب بوده مسی رو آورده عقب و با پاس هاش تیم حریف رو آزار میده و پاس های کوتاه رو به عهده دیونگ و پیانیچ گذاشته و مسی پاس های بلند و بازیسازی اصلی... دمبله هم خیلی خوب بود و پدری هم صرفا خوب و توپ نگه داشتنش خوب بود، گریزمان هم گم بود ولی همون موقع هم که ظاهر میشد تاثیر گذار بود. 

با پایان بازی Khal Drogo برای ما نوشت: 

ارتش بلوگرانا فاتح نبرد تورین شد... تیم توی نیمه دوم خیلی بهتر و هماهنگ تر و متمرکز تر بازی کرد و تو فاز دفاع کردن و پرس عالی بودن. امیدوارم ادامه فصل هم همچین نمایشی رو ببینیم از تیم رونالد کومان. یه عذرخواهی بدهکار شدم به رییس بابت گلایه ای که از لاین آپ اولیه داشتم، آقای پدری شما خیلی خوبی، خیلی دمت گرم، گل کاشتی امشب و قشنگ من رو یاد آندرس اینیستا تو بازی سال ۲۰۱۵ با پاریس سن ژرمن انداختی. بمونی برامون. کینگ مسی نیمه دوم با انگیزه بیشتری ظاهر شد اما مشخصا مشکل عدم تمرکز تو بازیش مشاهده میشه، امیدوارم با رفتن بارتومئو رفته رفته روند فرازمینی بودن خودت رو به دست بیاری و ادامه فصل دهن منتقدینت رو ببندی.
آخ آخ آخ آخ از توپی که آنسو فاتی نزد تا بانوی پیر رو له تر کنیم، چرا آخه باید برای مارتین نازاریو فداکاری کنی؟ فداکاری خوبه اما نه وقتی تو محوطه شیش قدم توپ رو داری و میتونی با یه ضربه استادانه که قِلِقش رو داری فاصله رو بیشتر کنی و خودتم به گل برسی، دیدی که داد رییس هم دراومد،امیدوارم مورد غضب واقع نشی.

 

* fc هم نوشت:

 یووه و بارسا هر دو بد بازی کردن! بارسا عملا هر چی موقعیت داشت زد به در و دیوار، یک تموم کننده خوب داشت نتیجه ی سنگینی کسب می کرد. از یووه بگم خط هافبکش افتضاحه این تیم توی خط هافبکش خیلی ضعف داره عملا هافبکی نداره که بتونه توپ رو به جلو هدایت کنه که تیم از پرس خارج شه خلاصه این بازی رو بگم حقیقتش هر دو تیم بد بودن.

 

Zakaria Bakali معتقد بود نبود رونالدو یووه رو خلع سلاح کرد؛

بارسا تو نیمه دوم به طور کامل نبض بازی رو دستش گرفته بود و با پاسکاری های پشت سر هم یووه رو سر در گم کرد و خستگی موراتا و ساپورت نشدن مناسبش از سمت سایر بازیکنای یووه به همراه نبود رونالدو تاثیر زیادی تو خنثی یودن یووه توی نیمه دوم داشت و آلوارو موراتا با بدشانسی محض تو جایگیری ۳ گل آفساید به ثمر رسوند....به نظرم خنثی بودن یووه و نبود رونالدو که خودش بمب روحیه و انگیزه هست عملا کمک ویژه ای به بارسلونا تو این بازی کرد.

 

Mohammad Kjr هم برای کارگاه نوشت: 

بارسا پيشرفتش كاملا محسوس بود، تيم تو فاز تهاجمي و خلق موقعيت خيلي خوب عمل كرد تو اين بازي تو انتقال سريع توپ از دفاع به حمله هم عالي بود. مسي امشب خوب بود البته هنوز تو افته و ايشالا زودتر بشه همون مسي اسبق، پيانيچ عالي بود. پاس هاي تك ضرب عالي ميداد، توی حمله خوب بود توی دفاع هم چندين بار قطع توپ خوبي داشت ديگه وقتشه بوسكتس نيمكت نشين بشه، پدري هم كه عالي بود توی حمله خوب توی دفاع بهتر به مرور با بازي كردن و كسب تجربه ي ستاره ازش در مياد. اما بارسا هنوز دفاع شكننده اي داره اگه كريس بود فكر نميكنم بارسا كلين شيت ميكرد پشت روبرتو چندين بار توپ انداختن دفاع وسطا هم متزلزل تموم كننده هم متاسفانه هنوز نداريم وگرنه يووه راحت سه تا ديگه ميخورد اين تيم بايد نيم فصل تحت هر شرايطي گارسيا و ديپاي رو بخره. به نظرم در كل بارسا روند مثبتش رو داره طي مي كنه و مطمئنم به كومان زمان داده بشه بازيكناي مد نظرش هم خريداري بشن ميتونه دوباره بارسا رو احيا كنه.

 

????????شاهین لیورپولی???????? معتقد بود:

بی تجربه گی پیرلو و تجربه بالای کومان باعث رقم خوردن این نتیجه شد.

 

امیر لیو اما اعتقاد داشت جنگ تاکتیکی مربیان رو کومان برده؛

یه بازی کاملا حساب شده از بارسلونا دیدم و یه یوونتوس بدون هیچ پلن B-کومان خیلی خوب یووه رو آنالیز کرده بود با آوردن پدری به راست به کمک آلبا خیلی خوب از نفوذ کوادرادو جلوگیری کردن کاری تو ال کلاسیکو هم با وینیسیوس کردن! مسی از نوک گاها به مرکز میومد و همین باعث برتری نفری میشد و وسط زمین رو کامل دستشون داشته باشن، از اون طرف یووه سعی داشت از فضای پشت مدافعین بارسلونا استفاده کنه ولی بارسا هر دو طرف رو اکثر دقایق کنترل کرد؛ وسط زمینم پیانیچ به خوبی پوشش داد و به طور کلی این بازی جنگ تاکتیکی مربیان بود که کومان به طور کامل پیروز این جنگ شد.

 

.Blaugrana . هم برای ما نوشت:

یک نکته رو فراموش نکنید؛ کامنت هواداران یووه؛ این بدترین یووه ای بوده که دیدیم. تا الان محک اصلی بارسا صرفا جلوی سویا بوده، حتی رئال هم تو شرایط خوب نیست (توی این شرایط ۳ تا خوردیم) بارسا باید به یک تیم درست حسابی جون دار بخوره تا محک بخوره نه تیمی که نه دفاع داشت نه حمله. بارسا عالی بازی کرد ولی یووه هم بهترین بازیش بود؟ یووه در بهترین شرایط بود؟ این یووه حتی نرمال هم نبود. رئال بدون راموس تبدیل به چی میشه؟ یووه بدون دفاع و رونالدو تبدیل به چی میشه؟ اصلا دوست ندارم بدبین باشم ولی این فصل هم چشمم آب نمیخوره.

bluegrana fcb اعتقاد داره بارسا در حال پیشرفته؛

از نظر من بارسلون کاملا در حال پیشرفته و باید کومان سیستم اصلی خودش رو پیدا بکنه... همچنین لازمه که تیم از لحاظ اعتماد به نفس ارتقا پیدا کنه و روحیه برنده شدن داشته باشه... یووه اما به نظر میرسه که چند نفر تو این تیم لباس یووه تنشون گشاده که یکیش همین وینگ چپشون امشب که خیلی فاجعه بود و یا کوادرادو که به قولی دیوانه ای سنگی در چاه انداخت (استعاره از فولبک بازی کردنش توسط ساری) و من نمیدونم چرا پیرلو هم دفاع گوش بازیش میده! بارسا در طی ۳ سال اخیر حتی با وجود فاجعه مدیریتی جوون هایی از جمله دییانگ، فاتی، پدری، ترینکائو، دست، ریکی، ارائوخو رو خریده یا از لاماسیا وارد کرده (در کنار دمبله و لنگلت ک هنوز جوونن) که اکثرا با کیفیتن و کاملا میتونن نسل بعد تیمو بسازن و بارسا طی ۲ یا ۳ سال باز قدرت برتر اروپا بشه اما توی یووه هم اینکار لازمه که خب عملا با خرید هایی از جمله رمزی و رابیو انجام نشده البته که خرید دلیخت خوب بوده...

حسین Fcb که از نام کاربری هم میشه تشخیص داد، طرفدار بارساست، نوشت:

بعد از الکلاسیکو فقط به کامنت های پوچ و مسخره ی بعضی از طرفدار های بارسا می خندیدم. مطمئنم که کومان مربی خوبی هست و به مراتب از ژاوی بهتره. اون زمان که ژاوی به بارسا لینک میشد فقط دعا میکردم که قبول نکنه و اصلا این خبرا شایعه رسانه ها باشه چرا که بازی های مزخرف السد رو دیده بودم. البته من ژاوی رو به عنوان اسطوره ی بارسا و یکی از بهترین هافبک های تاریخ قبول دارم ولی این دلیل نمیشه که واقعیت رو نبینیم و بگم که ژاوی در مربی گری هم خوبه. او فعلا سال ها زمان نیاز داره تا بتونه به یک مربی در سطح اول اروپا تبدیل بشه. تیم کومان هم از دید من در سه بازی اخیر نمره ی قابل قبولی گرفته. باید به این موضوع توجه کنیم که او در دفاع وسط بازیکن خوبی رو نداره و مدیریت بوده که گند زده به بالانس تیم. همچنین فقدان یه هافبک فیزیکی و البته پا به توپ هم حس میشه. در کنار این دو، نبود یک تمام کننده ی خوب مثل هالند هم حس میشه. من به کومان و تیم بارسلونا امیدوارم. البته باید در نقل و انتقالات بهتر عمل کنه و ضعف های تیم رو رفع کنه امیدوارم مدیریت بارسا هم به دست یه آدم فهمیده بیفته نه این شومن هایی که از اسامی بزرگی مثل ژاوی و کلوپ و ... سو استفاده میکنن.

mahdi fcb هم یک نکته فنی از دل بازی بیرون کشید تا این نظریه رو مطرح کنه که مسی و کوتینیو نباید همزمان توی ترکیب باشن؛ 

یه نکته ای از بارسا که کسی نگفت اصرار به نفوذ در عمق بود این رو به خصوص تو بازی مسی نیمه دوم میشد دید.. یه نکته دیگه هم اینکه هنوز مسی و کوتینیو وقتی همزمان تو زمین هستن مشکل ایجاد میکنن. دیشب کوتینیو مصدوم بود و گریزمان جاش بازی کرد که تو دست و پای مسی نبود ولی بازیای قبل دیدیم که از بین مسی و کوتینیو یکیشون از جریان بازی خارج میشه.

 

THE God Of Thunder هم خیلی مختصر نوشت: 

نیمه‌ دوم به دلیل حضور دیانگ در قلب دفاع قدرت انتقال توپ از دفاع به حمله فوق العاده ای داشتیم و کسی به این نکته توجه نمی کنه.

و حسن ختام کامنت های کارگاه مجازی طرفداری، پیام Kia 7 Villa⭐ بود؛

متاسفانه آلبا و باز هم حملات از جناح چپ. واقعا به یک مدافع چپ که تو کارای دفاعی هم مشارکت خیلی خوبی کنه نیاز داریم. دمبله هنوزم بگیر نگیر داره، درسته گل زد ولی اون تک به تکی که نزد با گریزمان، خودش گویای وضع موجود تو بارساست.

فلاش بک؛ آنچه در کارگاه ال کلاسیکو و بازی منچستر و چلسی گذشت

البته هفته گذشته هم همزمان با ال کلاسیکو و چند بازی جذاب اروپایی یک کارگاه مجازی دیگر برگزار کردیم که شما می توانید با باز کردن لینک پایین، تحلیل های ارائه شده در این کارگاه را هم بخوانید:

کارگاه مجازی طرفداری | ال کلاسیکو و منچستر _ چلسی را تحلیل کنید

از تمام دوستانی که در این دو کارگاه همراهی مان کردند، بی نهایت ممنونیم و همچنان بی صبرانه مشتاق و منتظریم این شرایط نا آرام کرونایی بهتر باشد تا در یک کارگاه واقعی کنار هم فوتبال ببینبم و لذت ببریم...

یکی از محاسن این کارگاه ها، آشنا شدن با قلم توانا و شیوا و نگاه فنی و جالب کاربرهای شبکه اجتماعی طرفداری است که امیدواریم در آینده نزدیک، خیلی بیشتر از تحلیل های این دوستان بهره ببریم.

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: ال کلاسیکو رو ببینید بارسا رو خیلی خوب خط هافبک نیمه اول نیمه دوم اول بازی پیش بینی یووه رو بازی رو ی بارسا یووه هم دو تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۳۰۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناراحتی ستاره بارسلونا: از این تیم می‌روم!

به گزارش "ورزش سه"، روکه در پنجره نقل و انتقالات زمستانی گذشته به صورت رسمی به بارسلونا ملحق شد و امیدوار بود که بتواند در نیم فصل دوم به یکی از بازیکنان مهم و ستاره‌های کلیدی ژاوی در ترکیب این تیم تبدیل شود.

اما با وجود اینکه بارسا توانست افت فاحش نیم فصل اول را در چند هفته اخیر جبران کند اما فرصت زیادی برای بازی به این بازیکن نرسید و ژاوی ترجیح داد که از دیگر بازیکنانش در ترکیب بهره ببرد و این موضوع باعث ناراحتی او شده است.

روزنامه اسپرت خبر داده است که این ستاره برزیلی به هیچ وجه از شرایطی که روی نیمکت بارسا دارد راضی نیست و به دنبال فرصت بیشتری برای حضور در میدان است. هر چند او معتقد است که رختکن بارسا رفتار بسیار خوبی با او داشته و به سازگار شدنش با شرایط کمک کرده است اما ترجیح می‌دهد که دقایق بیشتری را در زمین حضور داشته باشد.

انتظار می‌رود که مدیر برنامه رو که به زودی با مدیران باشگاه بارسلونا تماس بگیرد و به آنها اعلام کند که این بازیکن قصد دارد فصل آینده را به صورت قرضی جدا شود و تجربه بیشتری از حضور در فوتبال اروپا به دست آورده پس از آن بار دیگر به بارسا برگردد.

دیگر خبرها

  • بوکایو ساکا: کریستیانو رونالدو الگوی من و بسیاری از بازیکنان دنیای فوتبال است
  • نه به عربستان: ستاره بارسا تصمیمش را گرفت
  • صعود بارسای زنان به فینال چمپیونزلیگ
  • ستارگانی که با رؤیای «رونالدو شدن» بزرگ شدند!
  • بارسلونا اولین خرید تابستانی را مشخص کرد
  • اولین خرید تابستانی بارسلونا مشخص شد
  • ناراحتی ستاره بارسلونا: از این تیم می‌روم!
  • ستارگانی که با رویای 'رونالدو شدن' بزرگ شدند!
  • ستاره بارسا مسی را حذف کرد و به سیتی پیام داد!‏
  • کار دشوار بارسا برای حفظ نایب قهرمانی لالیگا