Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهروندان فلسطینی امشب تجمعی را در مقابل بیمارستان کابلان به نشانه همبستگی با ماهر الاخرس برگزار کردند که نود و هفتمین روز اعتصاب غذایش را پشت سر گذاشته و حالش به شدت وخیم است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، هیئت حمایت از اسیر ماهر الاخرس شامگاه امروز شنبه تجمعی را مقابل بیمارستان کابلان به نشانه همبستگی با این اسیر فلسطینی پس از 97 روز اعتصاب غذا برپا کرد که در این تجمع ده‌ها فلسطینی مشارکت داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسیر ماهر الاخرس پس از 97 روز اعتصاب غذای متوالی وضعیت بسیار وخیمی دارد و هر لحظه ممکن است به شهادت برسد. او هم اکنون در بیمارستان کابلان بستری است.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

نظامیان صهیونیست اواخر جولای گذشته پس از حمله به منزل ماهر الاخرس در روستای سیله الشهر در شهر جنین او را به اسارت گرفتند و به مدت 4 ماه به بازداشت موقت درآوردند.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

این اسیر فلسطینی از همان روز اول در اعتراض به بازداشت موقت و بدون تفهیم اتهام خود دست به اعتصاب غذای نامحدود زد و اعلام کرد تا لحظه آزادی دست از اعتصاب غذا نخواهد کشید.

مخالفت دادگاه رژیم صهیونیستی با آزادی اسیر فلسطینی/ تاکید الاخرس بر ادامه مقاومت و ایستادگی

بر اساس گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، دادگاه عالی رژیم صهیونیستی اخیرا با آزادی این اسیر فلسطینی با وجود وخامت حالش مخالفت کرد که در پی آن اسیر الاخرس اعلام کرد اعتصاب غذای خود را ادامه خواهد داد.

اسیر ماهر الاخرس 49 سال سن دارد و دارای 6 فرزند است که روز گذشته پس از روزها دوری از آن ها بالاخره توانست دختر خردسالش را در بیمارستان ملاقات کند.

مقاومت فلسطین بارها هشدار داده که اگر بلایی سر این اسیر فلسطینی بیاید و جان او به خطر بیفتد، ساکت نمی نشیند و ضربه سختی به دشمن صهیونیستی وارد خواهد کرد.

در همین راستا،  شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی نیروهای خود را به حالت آماده باش درآورده و تهدید کرده که در صورت شهادت اسیر الاخرس، تل آویو را موشک باران خواهد کرد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اسرائیل اسرای فلسطینی اسرائیل اسرای فلسطینی اسیر فلسطینی ماهر الاخرس روز اعتصاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۳۱۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | اعتصاب و تعطیلی بازار طلای تهران صحت دارد؟

264 215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901525

دیگر خبرها

  • ببینید | اعتصاب و تعطیلی بازار طلای تهران صحت دارد؟
  • خیزش دانشجویی حمایت از غزه به کشور عربی رسید
  • سرکوب خشن تجمع همبستگی با غزه در دانشگاه ویرجینیای آمریکا+ فیلم
  • نویسنده اسیر فلسطینی برنده جایزه ادبی بوکر شد
  • جایزه بوکر عربی ۲۰۲۴ به اسیر فلسطینی رسید
  • اسیر فلسطینی صهیونیست‌ها برنده بوکر عربی ۲۰۲۴ شد
  • تجمع همبستگی با دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین در تهران
  • اجتماع همبستگی با دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین +عکس
  • اجتماع همبستگی با دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین
  • شهادت اسیر فلسطینی ۱۰ روز بعد از بازداشت توسط نظامیان صهیونیست