Web Analytics Made Easy - Statcounter

گل پیر امریک اوبامیانگ به منچستریونایتد از روی نقطه پنالتی (منچستریونایتد 0-1 آرسنال).

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۳۱۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نبرد رم و ناپولی برنده نداشت/ آزمون پنالتی گرفت

مصاف قهرمان فصل گذشته سری A با شاگردان دانیله دروسی در ناپل با تقسیم امتیازات به پایان رسید. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در ادامه دیدارهای هفته سی‌و‌چهارم سری A ایتالیا، امشب (یکشنبه) از ساعت 19:30 به وقت تهران دو بازی همزمان برگزار شد که در مهمترین بازی در ورزشگاه دیه‌گو مارادونای شهر ناپل، تیم‌های فوتبال ناپولی و رم به مصاف هم رفتند و این بازی در نهایت با تساوی 2-2 خاتمه یافت.

در این بازی که هر یک از تیم‌ها، یک بار از حریف خود پیش افتاد، ابتدا رم توسط پائولو دیبالا از روی نقطه پنالتی در دقیقه 59 دروازه حریف را باز کرد. این پنالتی را سردار آزمون مهاجم ایرانی رمی‌ها گرفت که از ابتدا تا دقیقه 69 در ترکیب روسونری حضور داشت و با خطای ژسوس بازیکن ناپولی در محوطه جریمه تیم میزبان نقش بر زمین شد.

ناپولی در دقیقه 65 با گلزنی ماتیاس اولیویرا کار را به تساوی کشاند و در دقیقه 84 با گلی که ویکتور اوسیمن از روی نقطه پنالتی زد، ورق را به سود خود برگرداند. رم اما از این بازی دست خالی برنگشت چرا که درست یک دقیقه به پایان مسابقه، مهاجم انگلیسی‌اش تامی آبراهام گل تساوی را به ثمر رساند.

آزمون و بووه؛ زوج خط حمله رُم برابر ناپولی

 

با این نتیجه رم 59 امتیازی شد و بالاتر از آتالانتایی که در بازی همزمان امپولی را با نتیجه 2 بر صفر شکست داد، در رده پنجم باقی ماند، هرچند با یک بازی بیشتر. ناپولی هم با 50 امتیاز کماکان در رده هشتم جدول ایستاده است.

در آخرین بازی امشب سری A از ساعت 22:15 فیورنتینا پذیرای ساسولو خواهد بود.

در جدول رده‌بندی سری A، اینتر قهرمان زودهنگام مسابقات با 89 امتیاز صدرنشین است، میلان با 70 امتیاز در رده دوم قرار دارد و یوونتوس 65 امتیاز نیز سوم است.

انتهای پیام/

 

 

دیگر خبرها