Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-05@21:54:01 GMT

مساجد تهران در اختیار ستاد کرونا قرار گرفت

تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۳۱۲۱۹

مساجد تهران در اختیار ستاد کرونا قرار گرفت

رییس مرکز رسیدگی به امور مساجد استان تهران، از برنامه این مرکز برای توزیع ۳۰۰ هزار ماسک ارزان قیمت از سوی مساجد استان از فردا دوشنبه خبر داد.

حجه الاسلام سیدناصرالدین نوری زاده عصر یکشنبه در نشست هماهنگی اجرای منویات رهبر معظم انقلاب در خصوص آگاهی بخشی و اطلاع رسانی حداکثری به صورت محله محور در خصوص مبارزه با ویروس کرونا که با حضور مسولانی از سپاه و سازمان‌های تبلیغات اسلامی، بسیج، امور مساجد، فرهنگی هنری شهرداری تهران در دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی همراه بود، در سخنانی گفت: ۷۰ مسجد در پایتخت دارای درمانگاه‌های بسیار خوب و بعضا تخصصی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: در همه این مساجد امکان سرویس دهی تخصصی درمانی وجود دارد و می‌توان از این مساجد بعنوان پایگاه‌های خدمات رسانی به بیماران کرونایی استفاده کرد.

رییس مرکز رسیدگی به امور مساجد همچنین با بیان اینکه، در چهارناحیه استان تهران جلسات هم اندیشی مساجد تهران برگزار می‌شود، افزود: طبق تشخیص و اعلام درخواست ستاد کرونا استان تهران هرمسجدی در هر نقطه‌ای از تهران بلافاصله در اختیار این ستاد قرار خواهد گرفت.

نوری ادامه داد: حمایت‌های مادی و معنوی در مساجد آغاز شده است و در مرحله اول از فردا دوشنبه ۱۲ آبان ماه ۳۰۰ هزار عدد ماسک ارزان قیمت در مساجد توزیع خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه اولویت اصلی در بخش مردمی موضوع بهداشت و درمان است، بیان کرد: در زمینه موضوعات پزشکی نیازمند مجوز‌های لازم هستیم. در ۱۵ مسجد شهر تهران امکان معاینات اولیه و ارجاع افراد به درمانگاه‌های تخصصی ایجاد شده است.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: مساجد مساجد تهران کرونا شیوع ویروس کرونا پارسی خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۳۱۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگاه تخصصی کتابت قرآن کریم شمال غرب در مراغه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی در این کارگاه ۶۰ نفر از کاتبان و استادان خوشنویسی از استانهای آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، زنجان و اردبیل حضور داشتند و شرکت کنندگان در زمینه خطوط نسخ و ثلث به صورت تخصصی آموزش دیدند.

هدف از برگزاری کارگاهآموزش کتابت قرآن کریم در مراغه پرورش کاتبان وحی و افزایش غنای هنری هنرمندان استان‌های شمال غرب کشور در زمینه کتابت قرآن است.
در این کارگاه آموزشی یک روزه ۳ نفر از استادان بین المللی مرکز کتابت قرآن کریم کشور حضور داشتند.

این کارگاه به مناسبت روز فرهنگی مراغه برگزار شد وهمزمان با این کارگاه نمایشگاه آثار استادان خوشنویسی در مراغه گشایش یافت.
این نمایشگاه به مدت یک هفته و تا ۲۱ اردیبهشت در نگار خانه استاد نیکخوی مراغه برای بازدید علاقه مندان دایر خواهد بود.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بررسی وضعیت مناسبات اقتصادی ایران و همسایگان شمالی در وزارت امور خارجه
  • برگزاری سومین جلسه ستاد هماهنگی روابط اقتصادی خارجی در وزارت امور خارجه
  • کارگاه آموزشی کارآفرینی و اشتغال «همت در مسجد» در بندرعباس برگزار شد
  • تشکیل ستاد مدیریت بحران در سازمان امور عشایر
  • (ویدیو) عضو شورای شهر تهران: با شهرداری نظارت‌ناپذیر رو‌به‌رو هستیم
  • احداث ۲۰ پروژه جدید در جنوب تهران/ ساخت پارکینگ زیرسطحی در محله جوادیه
  • برگزاری خیمه‌های عزاداری صادق آل محمد در ۴۰۰ مسجد منتخب تهران
  • کارگاه تخصصی کتابت قرآن کریم شمال غرب در مراغه
  • برپایی کارگاه تخصصی کتابت قرآن کریم در مراغه
  • برگزاری آزمون‌های تخصصی حافظان قرآن کریم در اهواز