Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-07@22:40:21 GMT

نظارت بر بخش های مختلف نهبندان تشدید می شود

تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۳۱۳۹۳

نظارت بر بخش های مختلف نهبندان تشدید می شود

بیکی، از تشدید نظارت ها بر بخش های محتلف خدماتی خبر داد و گفت: در صورت عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی شهروندان، محدودیت های بیشتری اجرایی می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «مجید بیکی» شامگاه (۱۱ آبان) در ستاد شهرستانی مدیریت بیماری کرونا، اظهار کرد: راهکار موفقیت در شرایط دشوار، وحدت است؛ لذا در شرایط بیماری کرونا، مردم و دستگاه های اجرایی باید دید مشترکی داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

فرماندار نهبندان با بیان اینکه بیماری کرونا بیشترین مخاطرات را برای جامعه ایجاد می‌کند، گفت: در دوره جدید ابتلای بیماری کرونا؛ دو برابر پیک قبلی، شاهد افزایش قابل ملاحظه ای در مخاطرات هستیم؛ چرا که درصد مراقبت های بهداشتی کاهش پیدا کرده است.

 

 

بیکی با اشاره به اینکه بر اساس جمعیت، درصد ابتلا به بیماری کرونا در خراسان جنوبی، نسبت به میانگین کشوری بالا است، افزود: اما در تعداد فوتی ها، وضعیت بهتری داشته ایم، همچنین شهرستان نهبندان در بین ۱۱ شهرستان استان به نسبت جمعیت ۱۰۰ هزار نفری که بررسی شده، دارای کمترین آمار ابتلا بوده است.

 

 

وی تصریح کرد: رتبه یازدهم، استان خراسان جنوبی در خصوص افراد مبتلا، مربوط به شهرستان نهبندان است و این مورد حاکی از این است که دستگاه های مدیریت بیماری کرونا، کادر درمانی، دستگاه های نظارتی و مردم، اقدامات مناسب و مشارکت خوبی در اجرای دستورالعمل های بهداشتی داشته اند که البته باید استمرار داشته باشد.

 

 

وی با بیان اینکه در شهرستان نهبندان در بین ادارات سه نقطه پر تجمع ناحیه سوخت، بنیاد مسکن و بانک مهر است، گفت: به مدیران این مراکز ابلاغ می‌گردد تدابیر لازم را برای رعایت فاصله گذاری اجتماعی داشته باشند، البته نیازمند همراهی مردم نیز هستند.

 

 

فرماندار نهبندان با اشاره به متوسط درصد رعایت پروتکل های بهداشتی در کشور، گفت: متوسط درصد رعایت پروتکل های بهداشتی  ۵۸.۹ درصد است و سامانه های مسافربری درون شهری ۴۷ درصد کمترین رعایت و ادارات و سازمان ها با ۷۸ درصد بیشترین رعایت پروتکل های بهداشتی را داشته اند.

 

 

بیکی گفت: طبق آمار کشوری مجموعه های ادارای بیشترین رعایت را داشته اند و درصد استفاده از ماسک توسط واحدهای صنفی و خدماتی در نانوایی ها کمترین رعایت را با ۷۳ درصد داشته اند، اما فروشگاه های زنجیره ای  و بانک ها بیشترین رعایت یعنی ۹۰ درصد مسائل بهداشتی را داشته اند.

 

 

وی ادامه داد: درصد استفاده از ماسک توسط مردم در جایگاه ها سوخت به کمترین میزان یعنی ۶۸ درصد بوده است.

 

 

 

پایان پیام/575

منبع: شبستان

کلیدواژه: مقابله با کرونا شهرستان نهبندان فرماندار نهبندان خراسان جنوبی رعایت پروتکل های بهداشتی بیماری کرونا داشته اند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۳۱۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه 23 میلیون تومانی قاچاق البسه در نهبندان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، علی محدثی نژاد گفت: مأموران انتظامی شهرستان نهبندان محموله لباس قاچاق به ارزش بیش از 8 میلیون تومان را هنگام بازرسی از یک دستگاه اتوبوس کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به اداره کل تعزیرات حکومتی ارسال کردند که در شعبه ی ویژه ی رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز شهرستان نهبندان رسیدگی شد.


وی افزود: شعبه پس از بررسی اوراق و محتویات پرونده ، اخذ استعلام های لازم و عدم ارائه مدارک گمرکی توسط متهم ، تخلف انتسابی را محرز دانسته و علاوه بر ضبط کالای کشف شده، متهم را به پرداخت حدود 23 میلیون تومان محکوم کرد.

دیگر خبرها

  • چه موادی علائم بیماری آسم را تشدید می‌کنند؟
  • افزایش سرطان‌های سطح چشم / تشدید علائم بیماری‌های چشمی با قرار گرفتن در معرض آلودگی هوا
  • این محرک‌ها بیماری آسم را تشدید می‌کنند
  • ساماندهی بهداشتی اسکله‌های صیادی و محصولات شیلاتی استان بوشهر
  • دریافت قند برای بدن امری حیاتی است
  • تشدید نظارت بر فعالیت مراکز سرگرمی «اتاق فرار» در استان تهران
  • هشدار دامپزشکی : شیوع بیماری تب کریمه کنگو در فصل گرما
  • ۴ نفر مبتلا به تب کریمه کنگو/مردم توصیه‌های بهداشتی را جدی بگیرند
  • هشدار نگران‌کننده یک اقتصاددان نسبت به تشدید تورم/ نرخ واقعی تورم کشور چه عددی است؟
  • جریمه 23 میلیون تومانی قاچاق البسه در نهبندان