Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان بسیج حقوقدانان استان ایلام گفت: به همت سازمان بسیج حقوقدانان سپاه استان ایلام معاضدت قضایی و مشاوره حقوقی به زندانیان زندان مرکزی ایلام ارائه شد.

 به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، «ابراهیم  شفیعی» در حاشیه ارائه معاضدت قضایی و مشاوره حقوقی رایگان به مددجویان زندان مرکزی ایلام، اظهار کرد: هدف از انجام این برنامه، یاری رساندن به زندانیان، کمک به آزادی  و خدمت به خانواده این افراد با استفاده از ظرفیت و توانمندی های فراوان حقوقدانان انقلابی اعم از قضات،وکلا و کارشناسان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: طی تفاهم نامه صورت گرفته با سازمان زندان های استان، بصورت هفتگی گروه های جهادی مختص این سازمان جهت خدمات رسانی در زندان مرکزی مستقر می شوند.

 

شفیعی خاطرنشان کرد: در برنامه  امروز تعداد 60 نفر از زندانیان از خدمات مشاوره ای و معاضدتی این سازمان بهره مند شدند.

 

رئیس سازمان بسیج حقوقدانان استان ادامه داد: درخواست های مددجویان بعد از پایان جلسه با شعب رسیدگی کننده پرونده فرد زندانی، با در اختیار گذاشتن وکیل رایگان مورد رسیدگی و تا حد امکان مورد رافت اسلامی قرار میگیرند.

 

شفیعی با تاکید بر اینکه در استان ایلام از ظرفیت بسیجان حقوقدان برای ارائه مشاوره حقوقی و قضایی و کاهش بار زندان های استان به شدت در تلاش هستیم، تصریح کرد: متاسفانه حجم وسیعی از پرونده های که به محاکم قضایی وارد میشود به دلیل ناآگاهی حقوقی است.  

 

رئیس سازمان بسیج حقوقدانان استان ایلام، گفت: در تلاش هستیم که این اقدامات خروجی داشته باشد و شاهد کاهش بار زندان و جلوگیری از آسیب ها باشیم.

 

وی با بیان اینکه قضات استان همکاری بسیار خوبی در راستای کاهش بار زندانها انجام می دهند، خاطرنشان کرد: از تمام ظرفیت وکلا، کارشناسان و قضات بسیجی برای بازگشت سعادتمندانه زندانیان به دامن جامعه استفاده میشود.

پایان پیام/92

منبع: شبستان

کلیدواژه: حقوقدانان زندان بسیج ایلام سازمان بسیج حقوقدانان مشاوره حقوقی استان ایلام زندان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۳۱۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتقای سطح سلامت روان اقشار کم‌برخوردار

به گزارش خبرگزاری مهر، علی فتحی آشتیانی، در مراسم گرامیداشت روز روانشناس که در کمیته امداد برگزار شد، با اشاره به ارتباط نزدیک کمیته امداد و سازمان نظام روانشناسی و مشاوره گفت: کلینیک‌های مشاوره رز با مجوز سازمان نظام روانشناسی و مشاوره فعالیت خود را از سال ۱۴۰۱ آغاز کرده‌اند.

وی افزود: کلینیک‌های رز تا امروز خدمات بسیار خوبی در حوزه مشاوره به خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد ارائه کرده‌اند.

فتحی آشتیانی از همکاری بیش از هزار روانشناس و مشاور در قالب کلینیک‌های راه زندگی خبر داد و اضافه کرد: این اتفاق خوبی است که سبب گسترش خدمات مشاوره و ارتقای سطح بهداشت روحی و روانی اقشار کم برخوردار شده است.

رئیس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره خاطرنشان کرد: سازمان نظام روانشناسی و مشاوره هرگونه کمکی که کمیته امداد در حوزه تخصصی این سازمان نیاز داشته باشد، آمادگی همکاری دارد.

وی با اشاره به فعالیت ۳۱ مرکز مشاوره راه زندگی در مراکز استان‌ها تاکید کرد: در هر کلینیک تعدادی از مشاوران و روانشناسان در حال ارائه خدمات تخصصی به جامعه هدف کمیته امداد هستند.

فتحی با بیان اینکه تعرفه خدمات مشاوره برای خانواده‌های نیازمند بالا است، گفت: این خدمات در مراکز کلینیک رز به صورت رایگان به مددجویان ارائه می‌شود.

کد خبر 6091485

دیگر خبرها

  • ارائه خدمات مشاوره ای رایگان در حرم حضرت معصومه(س)
  • ۲۴۰۰۰ خدمت مشاوره‌ای و روانشناسی به مددجویان کرمانشاهی ارائه شد
  • ارتقای سطح سلامت روان اقشار کم‌برخوردار
  • «طرح نفس» جان ۱۴ نوزاد کرمانشاهی را نجات داد
  • خدمات رایگان مشاوره ای به آحاد جامعه
  • بیش از ۳۴۰۰ مرکز مشاوره درکشور به مردم خدمات سلامت روان می دهند
  • ارائه ۸۲ تیم مشاوره به خانواده‌های شهدا و مجروحین حادثه تروریستی کرمان 
  • حل مشکلات حقوقی بیش از ۳هزار مددجوی البرزی
  • واکنش بسیج دانشجویی دانشگده‌های روانشناسی به انتخابات سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره کشور
  • ارائه خدمات حقوقی به هزار مددجوی زنجانی‌