Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فرارو، تا شامگاه شنبه ۹۱ میلیون و ۱۰۷ هزار و ۴۸۴ رای به صندوق‌ها ریخته شده است که از این بین، ۳۳ میلیون و ۱۴۱ هزار و ۲۱۵ رای به صورت حضوری و ۵۷ میلیون و ۹۶۶ هزار و ۲۶۹ رای هم به صورت پستی داده شده است.

هنوز ۳۳ میلیون و ۱۷۶ هزار و ۷۲۳ برگه رای بازگردانده نشده است.

از مجموع ۲۰ ایالتی که ثبت نام رای‌دهندگان بر اساس گرایش حزبی انجام می‌شود، سهم دموکرات‌ها ۲۰ میلیون و ۲۸۲ هزار و ۱۴۹ رای، جمهوریخواهان ۱۳ میلیون و ۴۰۹ هزار و ۴۶ رای، اقلیت‌ها ۲۹۱ هزار و ۶۷۵ رای و سهم مستقلان یا غیرحزبی‌ها هم ۱۰ میلیون و ۲۸۵ هزار و ۴۵۴ رای به ثبت رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شرایط در ایالت بسیار مهم و کلیدی پنسیلوانیا که در این انتخابات به ایالت تعیین کننده تبدیل شده است هم از مجموع سه میلیون و ۹۷ هزار و ۴۰۳ رای درخواست شده تا کنون ۲ میلیون و ۳۷۰ هزار و ۵۱۰ به صندوق‌ها ریخته شده است.

از این میزان، ۱ میلیون و ۵۷۳ هزار و ۴۲۲ رای سهم دموکرات‌ها، ۵۴۲ هزار و ۲۵۵ رای سهم جمهوریخواهان، ۱۶ هزار و ۷۸۷ رای هم سهم اقلیت بوده و ۲۳۸ هزار و ۴۶ رای هم در سبد مستقلان و غیرحزبی‌ها ریخته شده است.

در فلوریدا که معمولا به طور سنتی جمهوریخواهان در آن شانس بیشتری برای پیروزی دارند، ۸ میلیون و ۲۹۴ هزار و ۱۱۵ رای به صندوق ریخته شده است که معادل ۵۹ درصد ثبت نام کنندگان برای رای است.

از این میزان، ۳ میلیون و ۲۷۶ هزار و ۷۸۶ رای را دموکرات‌ها از آن خود کرده‌اند، ۳ میلیون و ۱۶۰ هزار و ۷۳۵ رای هم به سبد جمهوریخواهان رفته است، اقلیت هم ۱۱۲ هزار و ۱۳۱ رای را به خود اختصاص داده و سهم مستقلان هم ۱ میلیون و ۷۴۴ هزار و ۴۶۳ رای اعلام شده است.

در ایالت آریزونا، از مجموع ۳ میلیون و ۳۸۳ هزار و ۴۳۳ رای درخواست شده، ۲ میلیون و ۳۰۲ هزار و ۷۵۶ رای به صندوق ریخته شده است.

۸۷۹ هزار و ۱۷۸ رای را دموکرات‌ها از آن خود کرده‌اند، ۸۳۶ هزار و ۱۲۳ رای هم به سمت جمهوریخواهان رفته، سهم اقلیت و مستقلان هم ۵۸۷ هزار ۴۵۵ رای بوده است.

۴ میلیون و ۳۴۵ هزار و ۴۲۷ رای هم در صندوق‌های ایالت کارولینای شمالی قرار گرفته‌اند. از این میزان، ۱ میلیون و ۶۳۳ هزار و ۷۷۴ رای به سبد دموکرات‌ها، ۱ میلیون ۳۸۷ هزار و ۵۳۷ رای هم به سبد جمهوریخواهان، ۲۲ هزار و ۶۱۱ رای در سبد اقلیت و ۱ میلیون و ۳۱۰ هزار و ۵۰۵ رای هم در سبد مستقلان ریخته شده است.

در سایر ایالت‌های موسوم به نبرد انتخاباتی اطلاعات حزبی یافت نشد.

بر اساس اعلام تارنمای انتخابات آمریکا، حدود ۲۴۰ هزار نفر واجد شرایط شرکت در انتخابات هستند که در انتخابات‌های پیشین نشان داده شده است که حدود نیمی از آن‌ها در پای صندوق‌های رای حاضر می‌شوند.

مشارکت انتخابات پیش از موعد این دوره از انتخابات نسبت به دوره‌های پیشین بسیار بیشتر بوده است که همه‌گیری کرونا و همچنین دو قطبی شدن شدید جامعه از عوامل اصلی آن محسوب می‌شود.

          

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: ریخته شده دموکرات ها ۱ میلیون رای هم صندوق ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۳۱۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل اسکله رو- رو امیرآباد ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار می خواهد

یوسف نوری در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به ارسال نامه‌ای برای وزیر راه و شهرسازی مبنی بر تسریع در صدور ترک تشریفات برای اسکله رو - رو ریلی امیرآباد گفت: ساخت اسکله رو رو بندر امیرآباد از مصوبات سفر اول ریاست جمهوری است.

وی پیشرفت این پروژه را در حال حاضر ۷۷ درصد بیان کرد و گفت: این پروژه با این میزان پیشرفت و جذب ۲۵۰ میلیارد تومانی به دلیل تعلل پیمانکار دچار وقفه شده است و تأخیر در انتخاب پیمانکار جدید پروژه و روند آن را با تأخیر مواجه کرده است.

وی ادامه داد: با توجه به درپیش رو بودن سفر دوم ریاست جمهوری به استان مازندران و اهمیت اجرای این پروژه در تحقق کریدور شمال - جنوب و فعال سازی دیپلماسی اقتصادی با کشورهای اتحادیه اوراسیا لازم است نسبت به ترک تشریفات برای اسکله رورو اقدام شود.

استاندار مازندران اعتبار مورد نیاز برای تکمیل پروژه را ۷۰۰ میلیارد تومان اعلام کرد.

کد خبر 6098560

دیگر خبرها

  • آغاز رسمی پنجمین دوره ریاست جمهوری پوتین پس از ادای سوگند
  • مراسم تحلیف دور جدید ریاست جمهوری ولادیمرپوتین
  • تکمیل اسکله رو- رو امیرآباد ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار می خواهد
  • انصراف قالیباف از نمایندگی مجلس جدی است؟ /برنامه ریزی ۵ ساله برای ورود به انتخابات ۱۴۰۸ /دولت رئیسی علیه قالیباف دست به کار شد
  • اولین انتخابات ریاست جمهوری چاد پس از حاکمیت نظامیان
  • ترامپ بایدن را به اداره دولت گشتاپو متهم کرد
  • سایه سنگین جنبش دانشجویی حامی فلسطین بر سر انتخابات ۲۰۲۴ آمریکا
  • لاوروف: نتایج انتخابات آمریکا بر تمایل برای تحمیل «شکست استراتژیک» به ما اثری ندارد
  • چالش‌های بایدن و ترامپ در انتخابات ۲۰۲۴ ریاست جمهوری آمریکا
  • احتمال انصراف قالیباف از ادامه حضور در مجلس